Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka hiton kauan juurihoidettua hammasta voi särkeä? ov

Vierailija
04.09.2008 |

Tänään saatiin nuo hampaan juurikanavat ronkittua ja kaksi käyntiä on enää jäljellä. Luojan kiitos!

Sain hyvät puudutukset ja se kesti kuutisen tuntia. Heti, kun puudutus lakkasi, hammasta alkoi särkemään :( Ja helvetin paljon :( Otin n. kaksi tuntia sitten vahvan särkylääkkeen, mutta eipä tuo auta. Täytyy kohta ottaa uusi lääke, jospa sitten saisi yöllä nukuttua.

Hammas myös tuntuu oudolta, kun puree hampaat yhteen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut kyllä se jo huomenna helpottaa.

Vierailija
2/5 |
04.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljon lohduta sua, mutta näin mulla...

Mä olen aina lääkärin kehoituksesta ottanut tarpeeksi vahvan särkylääkkeen hyvissäajoin ennen kuin puudutus on lakannut. Se on ollut hyvä neuvo.

Toivottavasti helpottaa!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin äsken toisen särkylääkkeen. Toivottavasti kohta helpottaisi :( Mitä en kyllä usko.

Ja mulla on tosi korkea kipukynnys, synnytyksetkin oli lasten leikkiä tähän särkyyn verrattuna. Onneksi tuo toimenpide ei sattunut, koska lääkäri lisäsi koko ajan puudutusta (hän sanoi, että mulla on niin vilkas verenkierto tai aineenvaihdunta, että hampaan puudutus alkoi melko pian hiipumaan, vaikka poski, kieli ym. olivat kuusi tuntia puuduksissa. Pari kertaa kyllä tuntui, kun lääkäri ronkki niitä hermoja.

Vierailija
4/5 |
04.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitäkin kuinka pahasti ympäröivä kudos/ien on ollu tulehtunut. Se kun ärtyy vaan lisää kun hammasta joudutaan ronkkimaan. Mulle tehty 2 juurihoitoa, toiseen sain 2 antibioottikuuria ennen kuin kaikki tulehdus parani ja paine sekä kipu hellitti.

Vierailija
5/5 |
04.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulehtunut.

Söin kyllä yhden antibioottikuurin tuon hampaan takia n. kuukausi sitten, kun jouduin menemään uudestaan päivystykseen säryn takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi