Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten osuus kuntoutujissa korostuu erityisesti mielenterveyskuntoutujissa. 1634-vuotiaista mielenterveyskuntoutujista 72 prosenttia oli n

Vierailija
30.01.2024 |

Naisten osuus kuntoutujissa korostuu erityisesti mielenterveyskuntoutujissa. 1634-vuotiaista mielenterveyskuntoutujista 72 prosenttia oli naisia vuonna 2022

https://tietotarjotin.fi/uutinen/746898/nuorten-naisten-uupumus-ja-miel…

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uupuminen on trendikästä ja sillä on kätevä vältellä ikäviä rasitteita. Siksi.

Vierailija
2/22 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs ovat muumioita vai että peräti 1634 vuotias,no huh huh! En oo vielä noin vanhaan törmännyt:D osaa  varmaan jos ei aivot ihan tuhkaa kertoa menneestä maailmasta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu kasvissyönnistä. Naisia on kasvissyöjistä enemmistö ja ihmisen luontainen ruokavalio on liha ja eläinrasva. Kasvisten syönti vaikuttaa myös mielenterveyteen sen lisäksi mitä muita ongelmia ihmiselle sopimaton ruokavalio aiheuttaa.

Vierailija
4/22 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpäs ovat muumioita vai että peräti 1634 vuotias,no huh huh! En oo vielä noin vanhaan törmännyt:D osaa  varmaan jos ei aivot ihan tuhkaa kertoa menneestä maailmasta!

Palsta on hajonnut muutama kuukautta sitten tehdyn "uudistuksen" jälkeen sillä tavalla että väliviivakaan ei enää toimi täällä.

Vierailija
5/22 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, äijät ovat niin sairaita että päätyvät linnaluokan hoitoon, all inclusive lomailua, viina tosin valmistettava itse.

Vierailija
6/22 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on muotia tekeytyä hulluksi nykyään.

Vierailija
7/22 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uupuminen on trendikästä ja sillä on kätevä vältellä ikäviä rasitteita. Siksi.

Valitettavaa mutta totta. Samalla uupumisella voidaan sitten vältellä kotitöitä ja siirtää ne kaikki miehen tehtäväksi.

Vierailija
8/22 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näetkö sinä aloittaja tuossa otsikkoasiassa jotain ongelmaa vai? Naisdukupuolen heikkoutta?

Itse asiassa,.otsikko kertoo siitä, että naissukupuoli osaa hakea ja ottaa apua vastaan.

Vankiloissahan on sitten pääadiassa miehiä! Syrjäytyneissä, ongelmaisissa yksilöissä korostuu miesten osuus!  

Vierailija
9/22 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1600-vuotias tuskin enää kuntoutuu. 

Vierailija
10/22 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on sitä feminististä voimaantumista, joka lisääntyy koko ajan.

Vierailija
11/22 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskunta on feministinen ja naiset voivat huonosti, miksi näin? Itse olen alle 40v mies ja minua kiusattiin yläasteella 3 vuotta ja sen jälkeen on syrjitty todella paljon tyyliin melkein joka paikassa. Silti olen aina tehnyt työtä, käynyt koulut yms. En ole koskaan käynyt missään masennushoidoissa tms. Kannattaisko teidän naisten ottaa omasta niskastanne kiinni?! Aina pitää saada huomiota, ottaa selfieitä, minäminäminä...kaikki menee hyvin elämässä, on poikaystävää, kavereita, opiskelua, paljon kaikkea, mutta silti "masennutaan" ja valitetaan kaikesta. Mutta ei kai siinä mitään. Jopa me syrjityt miehet käymme töissä ja maksamme tämän kaiken VEROILLAMME! Teille helppo-hennoille, jotka olette päässeet helpolla elämässänne.

Vierailija
12/22 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteiskunta on feministinen ja naiset voivat huonosti, miksi näin? Itse olen alle 40v mies ja minua kiusattiin yläasteella 3 vuotta ja sen jälkeen on syrjitty todella paljon tyyliin melkein joka paikassa. Silti olen aina tehnyt työtä, käynyt koulut yms. En ole koskaan käynyt missään masennushoidoissa tms. Kannattaisko teidän naisten ottaa omasta niskastanne kiinni?! Aina pitää saada huomiota, ottaa selfieitä, minäminäminä...kaikki menee hyvin elämässä, on poikaystävää, kavereita, opiskelua, paljon kaikkea, mutta silti "masennutaan" ja valitetaan kaikesta. Mutta ei kai siinä mitään. Jopa me syrjityt miehet käymme töissä ja maksamme tämän kaiken VEROILLAMME! Teille helppo-hennoille, jotka olette päässeet helpolla elämässänne.

Voisi olla hyvä hakea itselleen ammattiapua, ettei tarvitsisin täällä ruikuttaa.

Vierailija
13/22 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset hakeutuvat hoitoon. Mt-ongelmaisten miesten ei mielestään tarvitse, joten he sit tekevät vain läheistensä elämästä helvettiä.

Nuorten miesten ja poikien kohdalla onneksi positiivista kehitystä, että he alkavat olla hoidolle myönteisempiä ennen kuin on koko elämä pilalla.

Tätä on tutkittu vaikka kuinka paljon. Ap vaan tykkää noukkia pelkästään ne luvut joilla hän voi vahvistaa harhaansa.

Vierailija
14/22 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palsta on hajonnut muutama kuukautta sitten tehdyn "uudistuksen" jälkeen sillä tavalla että väliviivakaan ei enää toimi täällä.

Ainoa mikä täällä ei toimi, on ajatusviiva, joka on yhdysmerkkiä pitempi. Yhdysmerkin kirjoittamisessa ei ole mitään ongelmia - ja mitään väliviivaa ei ole olemassakaan.

Vierailija
15/22 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskasti kerrot ensin asian, johon olisit tarvinnut apua, ja sitten purat pahaa oloasi haukkumalla naisia. Monet naiset käyvät terapiassa töiden ohella, kannattaa sinunkin kokeilla. 

Vierailija
16/22 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nuorehkot naiset kokee länsimaisen elämän ahdistavana ja masentuvat siitä? Siinäpä kysymys.

Vierailija
17/22 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä on vangeista yli 90 prosenttia. Väkivaltaisesti kuolleista on miehiä 70 ja naisia 30 prosenttia. Miehet tappaa näistä 90 ja naiset 10 prosrnttia. Siis miehet tappaa paljon miehiäkin. Pisatuloksissa pojat häviää joka aineessa.

Vierailija
18/22 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisi olla hyvä hakea itselleen ammattiapua, ettei tarvitsisin täällä ruikuttaa.

Ei ole tarvetta. Heikot ruikuttajat voivat toki niin tehdä.

Vierailija
19/22 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiä on vangeista yli 90 prosenttia. Väkivaltaisesti kuolleista on miehiä 70 ja naisia 30 prosenttia. Miehet tappaa näistä 90 ja naiset 10 prosrnttia. Siis miehet tappaa paljon miehiäkin. Pisatuloksissa pojat häviää joka aineessa.

Tämän takiako naiset masentuu?

Vierailija
20/22 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtuu kasvissyönnistä. Naisia on kasvissyöjistä enemmistö ja ihmisen luontainen ruokavalio on liha ja eläinrasva. Kasvisten syönti vaikuttaa myös mielenterveyteen sen lisäksi mitä muita ongelmia ihmiselle sopimaton ruokavalio aiheuttaa.

Ihan ihmisen hampaita katsoessa huomaa kuinka paljon enemmän vilja, vihannes ja hedelmäpitoisempaan ruokaan ne on tehty. Edessä vain pienet paloitteluun tarkoitetut "kulma" hampaat

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi