Naisten osuus kuntoutujissa korostuu erityisesti mielenterveyskuntoutujissa. 1634-vuotiaista mielenterveyskuntoutujista 72 prosenttia oli n
Naisten osuus kuntoutujissa korostuu erityisesti mielenterveyskuntoutujissa. 1634-vuotiaista mielenterveyskuntoutujista 72 prosenttia oli naisia vuonna 2022
https://tietotarjotin.fi/uutinen/746898/nuorten-naisten-uupumus-ja-miel…
Kommentit (22)
Kylläpäs ovat muumioita vai että peräti 1634 vuotias,no huh huh! En oo vielä noin vanhaan törmännyt:D osaa varmaan jos ei aivot ihan tuhkaa kertoa menneestä maailmasta!
Johtuu kasvissyönnistä. Naisia on kasvissyöjistä enemmistö ja ihmisen luontainen ruokavalio on liha ja eläinrasva. Kasvisten syönti vaikuttaa myös mielenterveyteen sen lisäksi mitä muita ongelmia ihmiselle sopimaton ruokavalio aiheuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs ovat muumioita vai että peräti 1634 vuotias,no huh huh! En oo vielä noin vanhaan törmännyt:D osaa varmaan jos ei aivot ihan tuhkaa kertoa menneestä maailmasta!
Palsta on hajonnut muutama kuukautta sitten tehdyn "uudistuksen" jälkeen sillä tavalla että väliviivakaan ei enää toimi täällä.
No, äijät ovat niin sairaita että päätyvät linnaluokan hoitoon, all inclusive lomailua, viina tosin valmistettava itse.
Se on muotia tekeytyä hulluksi nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Uupuminen on trendikästä ja sillä on kätevä vältellä ikäviä rasitteita. Siksi.
Valitettavaa mutta totta. Samalla uupumisella voidaan sitten vältellä kotitöitä ja siirtää ne kaikki miehen tehtäväksi.
Näetkö sinä aloittaja tuossa otsikkoasiassa jotain ongelmaa vai? Naisdukupuolen heikkoutta?
Itse asiassa,.otsikko kertoo siitä, että naissukupuoli osaa hakea ja ottaa apua vastaan.
Vankiloissahan on sitten pääadiassa miehiä! Syrjäytyneissä, ongelmaisissa yksilöissä korostuu miesten osuus!
1600-vuotias tuskin enää kuntoutuu.
Tämä on sitä feminististä voimaantumista, joka lisääntyy koko ajan.
Yhteiskunta on feministinen ja naiset voivat huonosti, miksi näin? Itse olen alle 40v mies ja minua kiusattiin yläasteella 3 vuotta ja sen jälkeen on syrjitty todella paljon tyyliin melkein joka paikassa. Silti olen aina tehnyt työtä, käynyt koulut yms. En ole koskaan käynyt missään masennushoidoissa tms. Kannattaisko teidän naisten ottaa omasta niskastanne kiinni?! Aina pitää saada huomiota, ottaa selfieitä, minäminäminä...kaikki menee hyvin elämässä, on poikaystävää, kavereita, opiskelua, paljon kaikkea, mutta silti "masennutaan" ja valitetaan kaikesta. Mutta ei kai siinä mitään. Jopa me syrjityt miehet käymme töissä ja maksamme tämän kaiken VEROILLAMME! Teille helppo-hennoille, jotka olette päässeet helpolla elämässänne.
Vierailija kirjoitti:
Yhteiskunta on feministinen ja naiset voivat huonosti, miksi näin? Itse olen alle 40v mies ja minua kiusattiin yläasteella 3 vuotta ja sen jälkeen on syrjitty todella paljon tyyliin melkein joka paikassa. Silti olen aina tehnyt työtä, käynyt koulut yms. En ole koskaan käynyt missään masennushoidoissa tms. Kannattaisko teidän naisten ottaa omasta niskastanne kiinni?! Aina pitää saada huomiota, ottaa selfieitä, minäminäminä...kaikki menee hyvin elämässä, on poikaystävää, kavereita, opiskelua, paljon kaikkea, mutta silti "masennutaan" ja valitetaan kaikesta. Mutta ei kai siinä mitään. Jopa me syrjityt miehet käymme töissä ja maksamme tämän kaiken VEROILLAMME! Teille helppo-hennoille, jotka olette päässeet helpolla elämässänne.
Voisi olla hyvä hakea itselleen ammattiapua, ettei tarvitsisin täällä ruikuttaa.
Naiset hakeutuvat hoitoon. Mt-ongelmaisten miesten ei mielestään tarvitse, joten he sit tekevät vain läheistensä elämästä helvettiä.
Nuorten miesten ja poikien kohdalla onneksi positiivista kehitystä, että he alkavat olla hoidolle myönteisempiä ennen kuin on koko elämä pilalla.
Tätä on tutkittu vaikka kuinka paljon. Ap vaan tykkää noukkia pelkästään ne luvut joilla hän voi vahvistaa harhaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palsta on hajonnut muutama kuukautta sitten tehdyn "uudistuksen" jälkeen sillä tavalla että väliviivakaan ei enää toimi täällä.
Ainoa mikä täällä ei toimi, on ajatusviiva, joka on yhdysmerkkiä pitempi. Yhdysmerkin kirjoittamisessa ei ole mitään ongelmia - ja mitään väliviivaa ei ole olemassakaan.
Vierailija kirjoitti:
Hauskasti kerrot ensin asian, johon olisit tarvinnut apua, ja sitten purat pahaa oloasi haukkumalla naisia. Monet naiset käyvät terapiassa töiden ohella, kannattaa sinunkin kokeilla.
Miksi nuorehkot naiset kokee länsimaisen elämän ahdistavana ja masentuvat siitä? Siinäpä kysymys.
Miehiä on vangeista yli 90 prosenttia. Väkivaltaisesti kuolleista on miehiä 70 ja naisia 30 prosenttia. Miehet tappaa näistä 90 ja naiset 10 prosrnttia. Siis miehet tappaa paljon miehiäkin. Pisatuloksissa pojat häviää joka aineessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisi olla hyvä hakea itselleen ammattiapua, ettei tarvitsisin täällä ruikuttaa.
Ei ole tarvetta. Heikot ruikuttajat voivat toki niin tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Miehiä on vangeista yli 90 prosenttia. Väkivaltaisesti kuolleista on miehiä 70 ja naisia 30 prosenttia. Miehet tappaa näistä 90 ja naiset 10 prosrnttia. Siis miehet tappaa paljon miehiäkin. Pisatuloksissa pojat häviää joka aineessa.
Tämän takiako naiset masentuu?
Vierailija kirjoitti:
Johtuu kasvissyönnistä. Naisia on kasvissyöjistä enemmistö ja ihmisen luontainen ruokavalio on liha ja eläinrasva. Kasvisten syönti vaikuttaa myös mielenterveyteen sen lisäksi mitä muita ongelmia ihmiselle sopimaton ruokavalio aiheuttaa.
Ihan ihmisen hampaita katsoessa huomaa kuinka paljon enemmän vilja, vihannes ja hedelmäpitoisempaan ruokaan ne on tehty. Edessä vain pienet paloitteluun tarkoitetut "kulma" hampaat
Uupuminen on trendikästä ja sillä on kätevä vältellä ikäviä rasitteita. Siksi.