Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi työ stressaa

Vierailija
29.01.2024 |

Aloitin uudessa työssä pari viikkoa sitten.  Työ on periaattessa tuttua mutta toki uusi paikka jännittää. Työilmapiiri on kireää. Ja muutenkaa en oikein viihdy. Olen hirveän stressaantunut ja kierroksilla. En saa nukuttua enkä syötyä. Voin pahoin koko ajan.  Myös masennusoireet nousevat pintaan. Motivaatio hukassa. Parin viikon jäljiltä olen aivan lopussa jo nyt.

Olen aina ollut työteliäs ja viihtynyt töissä. Enkä ole työntekoa arkaillut.. Nyt ei ole motivaatiota. Töihin meneminen tuntuu vaikealta. Ajattelen että yritä vaan selvitä tästä päivästä ja pääset kotiin.

Olen nyt jo aivan loppu miten selviän tulevat päivät ja viikot

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi työ stressaa aina enemmän tai vähemmän. 

Vierailija
2/8 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee ohi ihmisen tottuessa. Uusi työ stressaa kaikkia enemmän tai vähemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hankalalta!

Vierailija
4/8 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostele muutama kuukausi. Mulla oli samat fiilikset alussa. Ja. Nyt puoli vuotta myöhemmin yhä. Mutta joskus sitä voi alkaa viihtyäkin. 

Vierailija
5/8 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkaa ihan uusi työ pian ja oon jo kaksi viikkoa stressannut 🤣 mitä en yleensä tee. Mut tossa duunissa on tosi pitkät työmatkat ni ehdin arkisin tulla vain kotiin nukkumaan. Mutta siitä huolimatta uskon et työ on tosi mielenkiintoinen ja siksi tähän lähdin! Kokemuksena otan sen :)

Vierailija
6/8 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on uusi työ ja yksityiselämässä yllättävä äkillinen ongelma. Eniten stressaa tuo äkillinen ongelma. Nukahdin 00.30, heräsin viiden maissa, jonka jälkeen kieriskelin sängyssä. Sitten pitkä ajomatka ja päälle hormonaalinen päänsärky. Hieman kireä olo. 

Vierailija
7/8 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unettomuus ja syömättömyys ovat vakavia oireita. Aseta töissä tavoitteesi alhaalle. Työn jälkeen lepää ja tee asioita, joista nautit. Katsele samalla muita duunipaikkoja. Koeta jaksaa vaikka kolme kuukautta, sen jälkeen voit ilmoittaa, että sait toisen työn. Jos on jo nyt paha olla, ei tilanne helpotu. Ala aja itseäsi uupumukseen ja masennukseen. Ole itsellesi armollinen. Etsi itsellesi vaikka väliaikainen, helppo työ, josta tiedät  selviäväsi. Palkallakaan ei ole väliä, kunhan saat laskut maksettua. Älä syyllistä itseäsi.

Vierailija
8/8 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alku on aina hankalaa mutta joskus se hankala ei lopu koskaan vaan pahenee ja pahenee. Hyvä työpaikka on sellainen jossa töitä on mukava tehdä ja päivät kuluu nopeasti. Jos työt stressaa jatkuvasti vapaa-aikanakin niin vaihda. Stressi on monella tavalla vaarallista. Se on jo sinällään haitallista mutta stressi johtaa helposti myös unettomuuteen ja alkoholismiin ja muihin ongelmiin.