Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajokortiton, jos olisi kortti ja auto mihin ajaisit?

Vierailija
29.01.2024 |

Missä paikoissa haluaisit käydä. Ja jos et pelkäisi ajoa. Mihin paikkaan pääsystä olet haaveillut.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan lähikauppaan. Laiskuuttani en jaksasi sinne enää kävellä. Ovelta ovelle systeemi siis. 

Vierailija
22/25 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin ajaa Teneriffalle. Joo, tiedäm, se on saari ja sinne pitää mennä lautalla. Mutta Euroopan läpi jne.

Mikä hinku lähteä noin pitkällä automatkalle? Menee monta päivää ja todella väsyttävä reissu. 

Tuollaiset reissut ovat parhaita. Varaa vain riittävästi aikaa, ei suunnittele liikaa niin se on lopulta paljon antoisampaa kuin mikään lentely. Ei se määränpää välttämättä ole mielenkiintoisin asia vaan ne uudet paikat matkan varrella.

Todellisuus tosi väsyttävää ajamista ruuhkissa sekä niskaa ja selkää kolottaa tylsästä ajamisesta. Tuosta on kuule ihanuus kaukana. 

Luonnekysymys. Monta road tripiä olen tehnyt, ja teen jatkossakin. En ole mikään ihanuutta ja mukavuutta hakeva ihminen muutenkaan vaan ennakkoluulottomasti lähden seikkailemaan. Mikään pakko ei ole ajaa päivässä enempää kuin huvittaa. Enkä ole ikinä ajanut ruuhkassa kaupunkien ulkopuolella, koska sen ajamisen voi myös ajoittaa järkevästi. Olen myös pyöräillyt via Baltican Saksan ja Ruotsin kautta takaisin Suomeen. Se oli autoreissujakin huikeampi elämys. Sen verran huijasin, että Puolassa hyppäsin junaan, koska halusin hetken mielenjohteesta päästä vuorille kun peltomaisema kyllästytti.

Yhdelle sopii yksi asia ja toiselle toinen. Hidas matkustaminen on minulle parasta, enkä ole ainoa. Paljon tulee muitakin pyörä- ja automatkailijoita vastaan, eikä kukaan heistä ole pahalla tuulella. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajaisin auton junaan ja sitten hiihtolomalle Lappiin. 

Vierailija
24/25 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla olisi kortti ja auto, mutta elämä ja rahatilanne olisi muuten sama mitä nyt, niin ajaisin säännöllisesti naapurikaupunkiin avantouimaan. Omalla paikkakunnalla ei ole avantouintia eikä julkisilla pääse uimaan, enkä tunne ketään jonka kyydissä pääsisin sinne, joten en voi käydä avannossa ellei tänne joskus tulevaisuudessa tule talviuintipaikkaa.

Vierailija
25/25 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajaisin autokaupoille ja myisin auton. Saaduilla rahoilla matkustelisin julkisilla ympäriinsä, ennen kaikkea onnibussilla ja joskus junalla.