Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nautin nykyään luonnollisesta kauneudesta. Paksut meikit, volyymit yms ovat mielestäni nykyään kammottavan näköisiä. Millainen kevyt meikki olisi nätti alle 30-vuotiaalle?

Vierailija
17.04.2023 |

En nykyään meikkaa paljoa ja mielestäni ihmiset näyttävät kauniimmalta nykyään melkein ilman meikkiä.
Ennen halusin volyymit ja runsaammin käyttää mutta nykyään mielestäni se on jopa typerän näköistä. Jokin persoonallisuus siinä vain katoaa kun laittaudutaan liikaa.
Haluaisin kuitenkin kevyttä meikkiä ja kaunistautua. Olla raikas ja luonnollisen näköinen.
Tässä on suuret elämänmuutokset meneillään ja ylipainoa karistan pois. Olen eronnut ja tahdon uudenlaisen lookin.
Nyt en tosiaan käytä kuin päivävoidetta ja silauksen ripsiväriä. Haluaisin kuitenkin jonkinlaista uutta ilmettä.
Tarkoituksena on käydä lähiviikkoina kampaajalla ja samalla pohdin kulmien ja ripisen laitaa.
Kenties jotkut kevyt ripisenpidennykset olisi ok? Ei luonnottoman näköisiä. Haluaisin myös kauniit tummemmat kulmat (en tuhnuista epäsiistiä värjäystä) ja siistit. Olen miettinyt kulmien laminointia.
Se voisi olla siisti ja luonnollinen ratkaisu. Itselläni siis aika värittömät kulmat vaikka muuten brunette olenkin.

Ajatuksia kehiin, saa laittaa joitain kuvia kauniin raikkaan ja nuorekkaan meikkauksen löytämiseksi. :)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmien laminointi - siis siisti ja luonnollisen näköinen ratkaisu. Suositteleeko kukaan? 

Ap

Vierailija
2/13 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile ensin ihan vaan kulmien värjäystä ja siistimistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina kulmat värjättyinä (teen itse), arkimeikkinä bb-voide ja ripsari, välillä lisänä huulipuna/kiilto ja poskipuna, silmien rajaus (vain yläluomi). Nuo jälkimmäiset lähinnä silloin jos on joku vähän ns juhlavampi tilaisuus, iltameno tms

Vierailija
4/13 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikimaailmassa laminoisi kulmia, ne on 99 prosenttisesti tökerön näköisiä.

Vierailija
5/13 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kulmien laminointi - siis siisti ja luonnollisen näköinen ratkaisu. Suositteleeko kukaan? 

Ap

kauniit naiset eivät tarvitse meikkiä

Vierailija
6/13 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Aika harva nainen on niin luonnonkaunis ettei olisi jotakin peitettävää.

Vierailija
7/13 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Aika harva nainen on niin luonnonkaunis ettei olisi jotakin peitettävää.

Minulla ei ole mitään peitettävää, iho on kauniin värinen ja tasainen.

N41

Vierailija
8/13 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä. Liika meikki ja överit ei sovi kenellekkään!

Vierailija
9/13 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin kulmiin vain värjäyksen ja siistimisen. Laminointi ei minusta ole luonnollisen näköinen. Ripsenpidennykset unohtaisin. Jos pakko jotain tehdä, niin miettisin vaikka kestotaivutusta ripsiin.

Vierailija
10/13 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten/miksi se värjäys olisi tuhnuinen ja epäsiisti?

Vierailija
11/13 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ylimääräinen kuluttaa, vanhentaa ja lisää kemikaalikuormaa, kuten alkoholikin.

Vierailija
12/13 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvitä omat värisävysi hiuksiin ja vaatteisiin niin tarvitset automaattisesti vähemmän meikkiä. eli värianalyysia suosittelen

Vierailija
13/13 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella kaunista on mm,

Vahva meikki

Tumma meikki

Värikäs meikki

8 tason naama muuttuu vahvalla meikillä 9...jopa 9,5 tasolle.

Naisilla on suuri ilo ja etuoikeus tuo meikkaus.

Terv mies