Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Perseseksin yleisyys parisuhteessa

Vierailija
29.01.2024 |

Aika paljon puhutaan persepanoista tälläkin palstalla.

Mutta miten yleistä se on Suomalaisten parisuhteissa?

Miten tavalliset vakituisessa parisuhteessa elävät perheenäidit ja -isät,  kuuluuko perseseksi teillä normaaliin lemmiskelyyn?

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exit only naiset ovan suurinpiirtein yhtä haluttuja parisuhteeseen kuin sukupuoliherpestä sairastavat

Yksin on pajjon parempi olla kuin por nourpon kanssa. Naisten sinkkuus on lisääntymään päin. Miehillä on kuulemma yksinäisyysepidemia. Mitenkä se nyt noin. Onhan teillä miehet toisenne. 

Vierailija
42/61 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olisi mitään parisuhdetta ilman perseseksiä

Homosuhteet?

Vierailija
44/61 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peppuseksi ja hipsuttelu, nuo sanat ärsyttävät todella. Peppuseksi on niin sievistelevä nimitys asiasta. Perseseksiä se on, oon kokeillut, ei ole mun juttu.

Niinpä. Miksi pitää käyttää lasten kieltä?

Saatanan pedo!

Vierailija
45/61 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa mutta ei kokemusta. Jospa edes kerran elämässä niin tietäisi.

Vierailija
46/61 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulen viemää -rakkauselokuvassa suudeltiin, katsottiin, hyväiltiin ja puhuttiin. Rakasteltiin. 

Peräsuoli ei ole rakkauselin. Sieltä paskannetaan.

Vierailija
47/61 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homosuhteet?

Homous on sairasta.

Vierailija
48/61 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homosuhteet?

Homous on sairasta.

Onko omakohtaisia kokemuksia?

Vierailija
49/61 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt sitten se tieteellinen fakta tähän, joka käärii koko ketjun yhteen. Suurin osa (60-70 %)  kokeilee peppuseksiä vähintään kerran.  Säännölliseksi iloksi se jää näistä yli 60 prosentille,  joten sitä harrastaa kaikista niin 30-50 prosenttia. 

Vierailija
50/61 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun persereikään ei kosketa, enkä halua koskettaa miehen persettä. Olen nykyisen ja exän mukaan ainoa nainen maailmassa, joka on näin päättänyt.

Vierailija
51/61 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun persereikään ei kosketa, enkä halua koskettaa miehen persettä. Olen nykyisen ja exän mukaan ainoa nainen maailmassa, joka on näin päättänyt.

Valehtelevat. Sen kun vinkuvat kakkosta ja tumputtavat ruudun pervouksille. Mutta hyvä sinä. En itsekään suostu epäterveellisiin miehisiin mielitekoihin. 

Vierailija
52/61 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt sitten se tieteellinen fakta tähän, joka käärii koko ketjun yhteen. Suurin osa (60-70 %)  kokeilee peppuseksiä vähintään kerran.  Säännölliseksi iloksi se jää näistä yli 60 prosentille,  joten sitä harrastaa kaikista niin 30-50 prosenttia. 

Pari kertaa olen vaimoani pannut perseeseen. Eli kummankin lapsen syntymän jälkeen, kun lääkäri käski antaa pillun parantua rauhassa kuutisen viikkoa synnytyksen jälkeen. Ei ole meidän juttu, tuntuu ikävältä ja haisee paskalta. Sain vielä VTI:nkin.

Vierailija
53/61 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nainen on menettänyt seksuaalisen funktionsa vaihdevuosissa, mutta silti on parisuhteessa, pitää häneen harjoittaa sodomiaa ja/tai hänen on suoritettava ahkerasti suullista seremoniaa, sillä vaihdevuotisen naisen värkki ei enää ole toimintakuntoinen/käyttökelpoinen.

Vierailija
54/61 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuulen viemää -rakkauselokuvassa suudeltiin, katsottiin, hyväiltiin ja puhuttiin. Rakasteltiin. 

Peräsuoli ei ole rakkauselin. Sieltä paskannetaan.

Viimeinen tango Pariisissa oli parempi.

Siinä yhdyttiin voin avustuksella anukseen.

Vierailija
55/61 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kuuluu silloin tällöin ohjelmaan. Orgasmi on ihan uskomaton.

Toimii kyllä anaalitappi annelissa ja kalu pillussa niin orgasmi räjäyttää tajunnan. 

Nuoleminen, sormetus ja pano.  

Puhtaudesta huolehditaan ja kortsu käytössä peppupanoissa. 

Nuolemin ja sormetus on molemminpuolista. 

N30

Vierailija
56/61 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana kuuntelin salaa kun vanhempani nussivat saunassa ja kuulin selvästi kun äiti sanoi että "laita perseeseen".

57/61 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä he välttämättä ole väärässäkään 😅

Fica

Vierailija
58/61 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole. Kyllä meitäkin on paljon.

Ekassa parisuhteessa, kauan sitten, silloinen kumppani otti väkisin (nykyisellä lainsäädännöllä olisi kai raiskaus, silloin ei vielä ollut) myös kakkosen. Oli entinen kumppani sen jälkeen, ja sittemmin en ole kenenkään kanssa edes harkinnut kokeilemista

N44

Vierailija
59/61 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä muutaman kerran vuodessa kokeillaan yhdyntää sinne. Mutta muuten kyllä melko yleisesti nuolen vaimon peppua ja sormetan melko rajustikkin. 

Seurustelun alkuaikoina oli melko yleisesti peppupanoja ja molempien raskauksien aikana ihan säännöllisesti. Nyt joku viikko sitten vaimo sanoi että oli se silloin nuorena aika villiä seksikin kun peppu panoja oli niin paljon, mutta ei sinä iltananakaan sitä sitten tehty.. 

Kohta 20 vuotta yhdessä...

Vierailija
60/61 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei oo ollenkaan. 19 vuoden aika joskus oon pari kertaa miehen jatkuvasta halusta johtuen antanut koittaa mutta se ei oikein onnistu ja on ihan kamalaa. Päätin ei enää ikinä. Aina joskus harvoin ku mies silti ottaa sen puheeksi ja vihjaa niin muistutan että ei enää ikinä mutta oon sanonu että on vapaa mennä muualle kokeilee jos on pakko sitä saada. Ei oo menny.