Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita opiskelemaan tänä keväänä hakevia?

Vierailija
10.01.2007 |

Onko oma ala selvillä ja mihin kouluihin ajattelitte hakea? Joko teitä muita jännittää sisäänpääsy?

Mä vasta katselen mahdollisia koulutuksia. Ala on periaatteessa selvillä, mutta todistus voi olla esteenä. Jännittää jo nyt pääsenkö edes pääsykokeisiin!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin meinaan yrittää.

Vierailija
2/11 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattikorkeakoulujen yhteishaku keväällä 26.3.-13.4.2007.

Toisen asteen yhteishaku keväällä 29.1.-20.2.2007.

Yliopistojen hakuajat vaihtelevat tammikuusta toukokuulle 2007

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna en saanut haluamaani opiskelupaikkaa ja siksi aloitin jännittämisen jo nyt. Niinkuin se jotain auttaisi.

ap

Vierailija
4/11 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terv.2 jota sosiaali- ja terveysala kiinnostaa.

Vierailija
5/11 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amk:uun on helppo hakea netin kautta. Osoite oli amk haku. fi tai joku tällainen.

Mihin te muut aiotte hakea?

ap

Vierailija
6/11 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyis alkaa jo lukemaan pääsykokeisiin. Yliopistoon haen..ainakin sosiologiaa..

Vierailija
7/11 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin 9 aikoo hakea?

Vierailija
8/11 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sossussa tossa toissapäivänä ja mun sosiaalivirkailija käski olla armollisempi koulunkäynnin suhteen ja suorittaa sosiaalityöntekijän tutkinnon. Se varmaan luulee, että yliopistoon vaan kävellään sisään, mutta silti oli kiva että sanoi niin. Masennuksesta huolimatta aloin taas lukea tenttiin ja väsätä esseetä( luen avoimessa sosiaalityötä). Mutta miten selitän parille lähes kouluikäiselle ja puolivuotiaalle vauvalle, että äiti lukee nyt?

Vierailija
9/11 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onko jo alla muuta koulutusta? Ja onko ollut pitkä tauko opiskelujen välissä?Itseä kovasti jo huvittais taas aloittaa opiskelu,mutta jotenki tuntuu olo jo niin " vanhalta" ettei tiedä mihin päänsä lykkäis=O( Ikää 25v. ja koulutusta alla vain lukio!

Vierailija
10/11 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain yhden kerran entiselle unelma-alalle, joka ei sitten napannutkaan. Paikan sain useampaakin kouluun. Nyt kun olen löytänyt uuden unelma-alan, en pääse edes opiskelemaan! Ahdistaa..

Vierailija
11/11 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaanhoitajan koulutus ja työelämää melkein 10v takana, nyt on mitta täynnä ja haluan vaihtaa alaa. haaveissa on sosiaalipsykologian opinnot, tosin aika uskomattomalta tuntuu jos pääsisin sisälle kun edellisistä opinnoista on tuo 10v aikaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi