Ylen vaalivalvojaiset OFFICIAL!
Haavisto oli melko varma toisesta paikastaan. Valitettavasti en tähän usko, vaikka äänestin häntä. Halla-aho menee ohi niukasti.
Mutta katsotaan. Tästä se lähtee,
Kommentit (760)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoi suuresti vituttamaan noi känniset urpot jotka kirkuvat tuolla vaalivalvojaisissa.
Normipersuja. Ainahan ne kirkuu, mölisee ja on enemmän tai vähemmän promilleissa.
Jatka vain demonisointiasi. Hyvä tästä tulee.
Osui ja upposi Silakkaan. Te olette noloa porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Persuilla menee huonosti.
Ei mene. Kolmas sija on heille hyvä. Paras koskaan presidentinvaaleissa. Halla-Aholla yksinään 50% enemmän ääniä kun demarilla ja kommunistilla.
Vierailija kirjoitti:
Mua hieman häiritsi Haaviston ylimielinen asenne haastatteluissa, kun taas Stubb oli paljon nöyrempi.
Stubb ja nöyrä ei kuulu samaan lauseeseen. Mutta hienosti yrität saada mielipiteisiin vaikuttettua absurdilla väitteellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahahha Halla-Ahon mahdollisuudet meni siinä 🤣
Se on erittäin hyvä. niin viisasta tarvitaan politiikassa!
Puhemies on politiikan ulkopuolella. Tai ainakin hänen pitäisi olla puolueeton. Vaikeaahan se toki on tuolle.
Vihreät on niin iso kirosana Suomessa, että Haavistosta ei voi koskaan tulla pressaa.
Eli ihan mennään galluppien mukaan. Kyllä se tuosta ehkä muuttuu, mutta ei ratkaisevasti.
Jussille ei demokratia maistu. Ollilla paljon parempi asenne.
Vierailija kirjoitti:
Federalisti-koulukiusaaja ja isis-takatuuppari toisella kierroksella. Jätän väliin äänestämisen.
Senkun jätät, ei paljoo kiinnosta. Toivottavasti sinut korvataan isismiehillä
On kyllä oivallinen narratiivi Ylellä. Stuppi ei saanut yhtään antijussiääntä, vain Haavisto sai niitä.
Olis nyt ollut jotain jännitettävää. Tylsä tulos. Mutta riittävän hyvä itselle, löytyy nyt äänestettävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli siinä. Stubb ja Haavisto ovat toisella kierroksella. Stubb tulee voittamaan koko kisan.
Kyllä koska persulit ei äänestä homoa.
Rehniltä, Anderssonilta ja urpilaiselta jää yhteensä 26% äänimäärä jakoon versus Halla-ahon 16%.
Persujen itku ja ulina on musiikkia korville!
Haavistoa äänesti erityisesti naiset. En oikein ymmärrä motiivia mutta kukin tyylillään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahahha Halla-Ahon mahdollisuudet meni siinä 🤣
Ylen gallupeissa Halla-aho on pärjännyt paremmin kuin todellisissa äänissä ja silti persut syyttää Yleä vassareiden suosijaksi. 😄😄😄
Vain Silakka voi olla näin tyhmä. Ei gallupeja tehdä sillä tavoin että heitetään oman mutun päälle joku ideologinen lisä tai miinus jokaiselle ehdokkaalle. Niitä tehdään kysylemällä ihmisiltä jollain otannalla vastauksia ja ilmoitetaan ne.
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisen vaalikierroksen voittaja on vielä auki. Haavisto sai hämmästyttävän paljon ennakkoääniä ja perinteisesti Vihreät nousevt vielä vaalipäivänä.
Mietin samaa. Jää nähtäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Haavisto saanut helvetinmoiset ennakkoäänet. Tämä on ihan poikkeuksellista.
Persut itki kun Yle ja Hesari panttasi galluppeja ja sit kun julkaisi, niin se innosti jengin äänestämään Hasvistoa Jussia vastaan. Hah hah persuille!
Andersoninkin äänet meni jo Haavistolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jussilla jo uhriutuminen käynnissä :DDDD
"Ihmiset eivät ole äänestäneet ensisijaista ehdokastaan vaan taktikoineet minua vastaan"
No vttu, mun ensisijainen ehdokas oli ja on Haavisto. Ja jos tarjolla on natsia ja ei-natsia, niin valtaosa suomalaisista valitsee kyllä sen ei-natsin.
Mun esisijainen ehdokas oli nimenomaan se, että persu n atsi ei jatkoon mene, joten aivan turhaan itkee, sillä minun ensisijainen toiveeni toteutui. Jokainen äänestää juuri niin kuin haluaa, eli jonkun puolesta tai jotain vastaan. Minä äänestin nimenomaan vain ja ainoastaan natsia vastaan.
Harmi että näin harhaisilla ihmisillä on Suomessa äänioikeus.
Nyt Aaltolakin tietää miltä tuntuu jäädä kilttikseksi diskopallojen alle ilman huomiota!