Ylen vaalivalvojaiset OFFICIAL!
Haavisto oli melko varma toisesta paikastaan. Valitettavasti en tähän usko, vaikka äänestin häntä. Halla-aho menee ohi niukasti.
Mutta katsotaan. Tästä se lähtee,
Kommentit (760)
Vierailija kirjoitti:
Ei s**tana. Stubidolla eniten ennakkoääniä 😬
Yllättikö tämä muut kuin persut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho, Haavisto jo luulee olevansa toisella kierroksella.
Kyllä se taitaa niin olla, Ei Halla-aho voi mitenkään ohittaa vaalipäivän äänillä noin pitkän matkan takaa.
Jep, lähes 10 prosentia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai saatana ethä on pantava nainen tuo Sannikka. Imisin pilluaan ihan homona!
t. Nainen
No on. Minä tykkään enemmän sen takapuolesta. Ei ihme että tykkää pitää nahkahousuja kun on tuossa iässä noin timmi.
T: Mies
Nahat sopii parhaiten meille hyväpeppuisille isomunaisille homomiehille, on vähän mitä näyttääkin :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoi suuresti vituttamaan noi känniset urpot jotka kirkuvat tuolla vaalivalvojaisissa.
Normipersuja. Ainahan ne kirkuu, mölisee ja on enemmän tai vähemmän promilleissa.
Jatka vain demonisointiasi. Hyvä tästä tulee.
Vierailija kirjoitti:
Peli on selvä, na tsi ei ole toisella kierroksella, se on näiden vaalien tärkein asia.
Juuri näin!
Haavisto ei vastannut mitään toimittajan kysyessä taktikoinnista. puhui vain kuinka kansa ollut aktiivisesti liikkeellä. Kiero kuin korkkiruuvi. Näyttää siltä että meikäläinen joutuu äänestämään porvaria toisen kerran elämässään toisella kierroksella.
Niin Jussi, tämä on vapaa maa, ja sellaisena pysyy, koska sinä et voita.
Kiitos Pekka, kiitos vihervasemmisto. Patamusta natttsi ei pääse toiselle kierrokselle.
Seuraavaksi sitten kaadetaan tuon porvarin perkele.
Nonni. Stubb vakuutti että kenen vaan ehdokkaan kanssa lähtisi mielellään toiselle kierrokselle. Ja sitten hipaisi nenäänsä- eli elekieli kertoi hänen valehdelleen. Kyllähän se klyyvaria kutisee kun luikuria laskettelee.🤭
Jussilla jo uhriutuminen käynnissä :DDDD
"Ihmiset eivät ole äänestäneet ensisijaista ehdokastaan vaan taktikoineet minua vastaan"
No vttu, mun ensisijainen ehdokas oli ja on Haavisto. Ja jos tarjolla on natsia ja ei-natsia, niin valtaosa suomalaisista valitsee kyllä sen ei-natsin.
Vierailija kirjoitti:
Kattokaa nyt miten väsyneeltä toi Haavisto näyttää. Ei tuommoinen vanha ukko enää jaksa.
Se natsihan vasta innostuneelta näytti. Ei tsiisus näitä persunat sien kommentteja :D
Jos minä kannattaisin tuollaista punastelevaa jurottajaa, niin en todellakaan kehtaisi arvostella sitä, miltä muut näyttää.
Taktinen äänestys pudotti Jussin toiselta kierrokselta. Aika hapokasta katkeraa tilitystä.
Halla-Ahon peli oli siinä. Ero niin suuri ettei ole mahdollista enää.
Vierailija kirjoitti:
Peli on selvä, na tsi ei ole toisella kierroksella, se on näiden vaalien tärkein asia.
No ei ollut kovin vaikeaa, kun ei sellaista ollut ehdokkaanakaan. Yksi kommari siellä on kisassa.
Ero on niin iso, ettei Jussi voi enää nousta millään.