Tsiisus! Teinpä sitten kirpparilta varsinaisen LÖYDÖN! :D
Joku asiasta tietämätön möi MUUMI-MUKEJA 1¿/kpl. Arvatkaas kuka osti ne kaikki ja laittaa pikapikaa huutikseen!?!?
Eikä muuten ollutkaan kuin ensimmäisimpiä Muumi-sarjan mukeja. HAHAHAHAHAHAA! Joku raukka on nukkunut onnensa ohi! :D
Toisaalta vähän alkoi jo säälittää. :/
Kommentit (13)
tietty jos mukana on harvinaisuuksia niin sitten
Mitä pyydät kpl ja montako niitä on? Ei ole vielä yhtään mutta haluaisin alkaa keräämään
Hieno löytö sinun kannaltasi. Toivottavasti saat hyvän mielen myyntivoitostasi.
Tekstisi tuo muuten minulle mielikuvan että olet aika kaksinaamainen, kiero ja kaikkea muuta kuin mukava ihminen.
Minäkin myin kirpputorilla esim. ehjiä ja siistejä Reimatecin haalareita viidellä eurolla. Huutis ei kiinnosta. Halusin ne nurkista pois. Ihan sama, myykö joku ne eteenpäin suurella summalla. Evvk, kunhan sain niistä sen femman per puku mitä halusinkin.
Bodyja, yhdellä vauvalla olleita hyväkuntoisia, myin kymmenellä sentillä kappale. Yhdellä ollut Britaxin turvakaukalo 5¿, jne.
Sain kaapit tyhjiksi, tavara suorastaan vietiin käsistä. Kävin viikon ajan joka aamu viemässä sinne lisää tavaraa, ja kaikki meni kaupaksi, vaatteita yhteensä 14 jätesäkillistä, lisäksi kenkiä, leluja, jne.
Roskikseen en raaski hyvää tavaraa heittää, enkä anna ilmaiseksi enää Pelastusarmeijaan, sen jälkeen kun näin vaatekeräykseen antamani mekon erään Pelastusarmeijan silmäätekevän vaimon päällä, pari päivää siitä kun olin sen lahjoittanut...
Taloudellinen tilanteemme on sen verran hyvä, ettei haittaa myydä halvalla. Pääasia, että saa kaapit tyhjiksi.
Mutta Muumi-mukeja meillä ei ole koskaan ollut :)
Nolo kirjoitustyyli ja tapa ansaita fyrkkaa.
niitä muumi-mukeja... ei ole minun tyyliä
Karkas.. Eli minusta tuo on hieno löytö ja olisin varmaan itsekin pihissyt ilosta tuossa tilanteessa! Ihan normaalilta kuulostat minusta, onnea vaan! :)
t. kauppahenkinen
Vierailija:
Karkas.. Eli minusta tuo on hieno löytö ja olisin varmaan itsekin pihissyt ilosta tuossa tilanteessa! Ihan normaalilta kuulostat minusta, onnea vaan! :)t. kauppahenkinen
muumimukimenetelmän. Ehkä se nostaa niiden arvoa?
Kallein minkä minä olen nähnyt on maksanut lähes 400e huutiksessa.
Kuulostat muuten tosi vastenmieliseltä ja ankealta ihmiseltä.