Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidin ovea auki jollekin 50+ naiselle ja hän ei edes kiittänyt!

Vierailija
28.01.2024 |

Käytöstavat näköjään jo unohtuneet tuon ikäisiltä..

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ojenna merkkilaukku seuraavalla kerralla ovea avatessa, tarttuu kiinni kuin takiainen.

Vierailija
22/40 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarkoittaa että hän ei halunnut tai kaivannut sun oven auki pitämistä. Ja tuijotustasi ja huomiotasi sillä hetkellä. Olisi halunnut mennä huomiotta, hiljaa ja ehkä itse. Ellei ole kantamukset. Tai säikähti jotain sinussa, luulemaansa asiaa. Ehkä koki sen keinotekoiseksi kohteliaisuudeksi, ettei aidoksi kohtaamiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo en tiedä onko ap mies vai nainen, mutta kyllä minä naisena pidän ovea auki aina, jos joku muu on yhtä aikaa ovella, olipa tuo toinen sitten mies tai nainen tai vaikka lapsi tai nuorikin. En odota koskaan kiitosta ja jos joku ei kiitä, niin en silti ajattelsi, että KAIKKI tuon ikäiset/tuota sukupuolta olevat on samanlaisia kiittämättöniä. Tuo ihminen ei edusta muuta kuin itseään, ei koko sukupolvea tai sukupuolta. 

Valtaosa kiittää tai ottaa edes katsekontaktin. 

Ap

No mutta juurihan väität, että +50 ikäisiltä(naisilta?) on käytöstavat unohtuneet. Kun yksi ei kiittänyt, kaikki on samanlaisia. 

Vierailija
24/40 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tarkoittaa että hän ei halunnut tai kaivannut sun oven auki pitämistä. Ja tuijotustasi ja huomiotasi sillä hetkellä. Olisi halunnut mennä huomiotta, hiljaa ja ehkä itse. Ellei ole kantamukset. Tai säikähti jotain sinussa, luulemaansa asiaa. Ehkä koki sen keinotekoiseksi kohteliaisuudeksi, ettei aidoksi kohtaamiseksi.

Ihan ylianalysointia. Se on vain kohteliaisuus, ei kosinta.

Vierailija
25/40 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset epäilevät sinun motiivejasi. Tuo liippaa läheltä häirintää ja kuulustelut ovat myöskin liki.

Älä paskaa puhu. KUKAAN ei pidä oven auki pitämistä ahdisteluna. Oven auki pitäminen ei todellakaan ole häirintaa, mutta se on, jos vedät toisen nenän edestä oven kiinni vaikka varmasti näät, että siinä on joku tulossa. Eikä tuo oven auki pitäminen ole mikään miesten juttu. kyllä sitä tekee naiset ihan samalla tavalla. Ite ainakin pidän ihmiselle ovan auki, jos kerran samaan paikkaa ovat just yhtä aikaa tulossa. 

Vierailija
26/40 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla keinotekoinen ja aito oven avaus eroavat toisistaan?

Ap

Vierailija
27/40 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen pääministerimme Sanna Marin ei ottanut edes katsekontaktia hänelle oven avaavaan henkilöön. Kaltaisensa naiset sekoittavat huonot käytöstavat ja naisten voimaantumisen.

Vierailija
28/40 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä.

Meidät suomalaiset tunnetaan myös maailmalla 😁

https://www.instagram.com/reel/C2osEBNgLBu/?igsh=MWw2ZndmeTVhd3d5aw==

Vierailija
29/40 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en ole pyytänyt palvelusta niin en siitä myöskään kiitä.

Vierailija
30/40 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, ei kai sun päivä nyt oikeasti mene pilalle tuollaisen takia?? Jotkut kiittää, jotkut ei, ei mitään sen ihmeellisempää. 

Vierailija
31/40 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi (1) ainoa nainen ei kiittänyt, joten leimaat kaikki.

Kirjoituksesi perusteella kaikki ikäisesi ovat ääliöitä.

Vierailija
32/40 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oli silti ihan kiitollinen. Entä jos nainen oli mykkä tai joku tilanne päällä.

Vierailija
33/40 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo en tiedä onko ap mies vai nainen, mutta kyllä minä naisena pidän ovea auki aina, jos joku muu on yhtä aikaa ovella, olipa tuo toinen sitten mies tai nainen tai vaikka lapsi tai nuorikin. En odota koskaan kiitosta ja jos joku ei kiitä, niin en silti ajattelsi, että KAIKKI tuon ikäiset/tuota sukupuolta olevat on samanlaisia kiittämättöniä. Tuo ihminen ei edusta muuta kuin itseään, ei koko sukupolvea tai sukupuolta. 

Valtaosa kiittää tai ottaa edes katsekontaktin. 

Ap

No mutta juurihan väität, että +50 ikäisiltä(naisilta?) on käytöstavat unohtuneet. Kun yksi ei kiittänyt, kaikki on samanlaisia. 

Varmaan arvaat mikä ikäryhmä ja sukupuoli on se, joka jää tämän valtaosan ulkopuolelle.. Ei meinaa ollut eka kerta.

Ap

Vierailija
34/40 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, ei kai sun päivä nyt oikeasti mene pilalle tuollaisen takia?? Jotkut kiittää, jotkut ei, ei mitään sen ihmeellisempää. 

No ei kai se päivä nyt pilalle sentään mennyt. Hämmästelin vaan moukkamaista käytöstä 

Ap

Vierailija
35/40 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit taklannut ja heittänyt niska-perseotteella takaisin oven toiselle puolelle. Siinä availkoon itse ovensa prkl!

Ai sun mielestä väkivalta ratkaisee? Aika heikkoa..

Vierailija
36/40 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ojenna merkkilaukku seuraavalla kerralla ovea avatessa, tarttuu kiinni kuin takiainen.

Täh?

Vierailija
37/40 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti sanottuna pitäisin oven auki pitämistä jonkinlaisena v###uiluna jos minulla ei olisi kädet täynnä jotain tavaraa.

Vierailija
38/40 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehellisesti sanottuna pitäisin oven auki pitämistä jonkinlaisena v###uiluna jos minulla ei olisi kädet täynnä jotain tavaraa.

Ja niinhän se onkin.

Vierailija
39/40 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Very finnish problems.

Vierailija
40/40 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitän aina ja pidän myös ovea auki jos jollakin on kädet täynnä tavaraa tai osutaan saman aikaan esim. kaupan ovelle. Kotitaloni alaovesta en päästä ketään, jos en tunne häntä. N60+

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan