Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt kaikki laittamaan adressiin nimi!

Vierailija
10.01.2007 |

Miten voi olla mahdollista, että SUOMESTA poistettiin ensin neekerinsuukot, nyt jo lakulta kauan tunnettu logokin pois..

On aikoihin eletty, ne on olleet meillä niin pitkään kuin vaan jaksan muistaa.

Pitääkö sitä suomeen edes muuttaa, jos ei kestä paria karkkia? Minulla ei ole mitään ulkomaalaisia vastaan koskaan ollut, mutta tämä menee jo yli mun ymmärryksen.

Nyt sitten vaaditaan eloveenatytön muuttamista, sillä ei suomalaiset ole mitään kansallispuku ihmisiä! Toppi ja farkut yms eloveenan kylkeen!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on lähinnä vain viranomaísten hienostelua ei oikeasti ulkomaalaisten kokemuksia. Sama juttu neekerinpusuissa!

Vierailija
2/4 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohan suomessa ollut mamuja herra ties miten kauan, eikä kukaan karkeista ole valittanut. Eikä agatha christien kirjastakaan, mutta joku senkin nimen keksi muuttaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin kamuja ja tuttuja, jotka on ulkomaalaisia, tummaihoisia jne... eikä kukaan ole koskaan sanonut karkkien loukkaavan heitä. Mun yks hyvä kaveri kirjoitti koulukaverit kirjaan joskus 90-luvulla lempikarkikseen neekerinpusu ja ite kotoisi Etiopiasta :)

Vierailija
4/4 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva on yhä se sama tumma poju, mutta kyseessä on siis vain herra nimeltä Pekka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän