Muita sinkkuja joita harmittaa, että menette "hukkaan" sinkkuina?
Ja onko jokin erityinen syy miksi se harmittaa? Itse olen miehenä ostanut useammalta Onlyfanssia tekevältä naiselta (suomalaisilta ja ulkomaalaisilta) ns. dick rating videon ja olen saanut arvosanaksi aina 9/10, kerran jopa 10/10 (sanottu esim. kommentteja "you have a perfect dick size/I don't usually give grades this high, huom. melko suosittuja jenkkitähtiä). Niin kyllähän se vähän harmittaa, kun voisi olla jollekin naiselle oikein mieleen makuuhuoneen puolella, mutta joutuu sinkkuna olemaan...
Kommentit (5)
En ihmettele että olet sinkku. Naiset haluaa seurustella ihmisen eikä peniksen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
En ihmettele että olet sinkku. Naiset haluaa seurustella ihmisen eikä peniksen kanssa.
Olen myös ostanut pari body/face rating videota. Niistä tuli tosin arvosanaksi vain 8/10
Itsellä vastaavia kokemuksia... nuo sisällöntuottajien tarjoamat arvostelupalvelut kyllä auttaa oman tason määrittelyssä.
Minä en ajattele noin. Ikisinkkuna on tunnustettava, että jos ei ole ikinä ketään löytänyt/saanut kiinnostumaan niin kyllä se tarkoittaa, että en minä ole mitenkään parisuhde- tai kumppanimateriaalia. Huonoa tuuria voi olla, mutta ei näin paljon. Minä olen ihan hyvä kaveri, yritän olla hyvä lapsi vanhemmilleni ja pyrkiä elämää hyvää ihmisyyttä. Tuota enempää ei kai minun kannata toivoa.
🤣🤣🤣