Sami Minkkinen Lopun aikojen Profetia kirja huijausta?
Sami Minkkinen sanoo kääntäneensä kirjan Lopun aikojen Profetia, käännös tuli myyntiin (rahat Minkkisen tilille) ennen alkuperäistä englanninkielistä teosta (???) ja nyt alkuperäistä The End Times Prophecy ei kuitenkaan luvatusti löydy myynnistä mistään eikä mitään tietoakaan siitä. Pelkkä "käännös" myynnissä Minkkisen sivulla.
Tainnut Sami itse opevaimonsa kanssa näpytellä koko teoksen, taas uskovaisia yritetään huijata.
Kommentit (339)
Vierailija kirjoitti:
kerkesin somessa sitä menoa hetken seurata mutta alkoi jo pari vuotta sitten menemään yli miten koko paha maailma oli ko. pariskuntaa vastaan..niin niin alkoi tutka hälyttää ja päätin lopettaa seuraamisen. Silloin ei ollut jeesukset vielä kehissä.
No nyt on ja hyvä kun palasit oikeiden asioiden äärelle. Jeesuksesta on ollut palstalla paljon puhetta, monia alkaa taas kiinnostamaan historia, Raamattu sekä koko helvatan elämä.
Vierailija kirjoitti:
Täähän on rikollista touhua!
Rikollisia on ollut liikenteessä, ethän arvostele ulkonäön perusteella tai esimerkiksi vain siksi että sinua peloittaa itseäsi. Valoa rakas myös sinulle elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Ostiko kukaan Samilta amuletin? Se kuulemma pitää heittää roskiin, kun noidat ovat taikoneet niihin pahojaan.
Mitkä noidat? Olet itse vastuussa ostamistasi tuotteista. Onko kodissasi paha henki esimerkiksi naisen kehossa?
Vierailija kirjoitti:
Minkkiseltä ei kannata ostaa mitään, mikään ei toteudu ja rahojas et takas saa.
Siksi kannattaisi tehdä nk. ystävädiilejä ja vaihtaa vaikka tavaroita yhteisymmärryksessä tietenkin. Kaikkien kanssa ei aina ehkä ehdi.
Vierailija kirjoitti:
Huijari Sami ja alistunut Heini
Jaahas. Taas on koira kouluttanut toista. Niin sitä luonnossa haetaan luonnollisesti omat paikkamme.
Vierailija kirjoitti:
Samilta saa manausapua pahoja henkiä vastaan. Kuinkahan tuollainen vaikuttaa sellaisten ihmisten psyykeen, ketkä ovat herkkiä mieleltään? Tai mielialahäiriöisiä tms.
Kuinkahan on vaikuttanut hänen omaan psyykeeseen..
Oho! Onpa yhteensattuma, että kaksi näin, hmm...erikoista henkilöä on etu- ja sukunimikaimat!
Olisi erityisen kiinnostavaa tietää minkälaisia nk. menneiden elämien tarinoita olette kokeneet? Unissa vain olen nähnyt joskus, yhden kerran sain hyvän ajatuksen liittyen nk. menneeseen elämääni. Ymmärsin kyllä jotakin siitä tarina-ajatuksesta, oikeastihan ne liittyvät myöskin tämän ainokaisen elämämme asioihin. Monista tarinoista voi ammentaa paljon tai niitähän voi alkaa kehittämään tarinoiksi. Monilla on vilkas sekä rikas mielikuvitus.
Mielialahäiriöt ovat täysin normaaleja jo nuorilla naisilla kun kuukautisetkin alkavat. Persoonallisuuspiirteet vaikuttavat paljon mieleen ja sen mutkiin. Toiset ovat luonnostaan ailahtelevampia kuin toiset. Mielialahäiriö voi olla esimerkiksi itkuisuutta sekä alakuloisuutta. Se sana häiriö voi olla tässä kohdassa se harhaanjohtava. Joskus olen tehnyt jotakin tyhmää joka hävettää myöhemmin ja olen sitten miettinyt mikähän mielen häiriö minuun iski. Esimerkiksi näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oooh, onko tämä se rakkausbloggaaja, jonka kirjoitustyyli herätti palstalla hilpeyttä vuosia sitten?
Ei vaan hypnotisti. Sama nimi eri mies.
Miksi kaikki tietää tän ? Vain minä en ole kuullut.
Energia vaikuttaa myös aivojen toimintaan joten joskus on myös tullut tavallaan sellainen sähköiskumainen tunne päähän ja tuntuu hieman kummalliselta ja ajatukset saattavat katkeilla sekä pätkiä. Ei muistakaan mitä piti tehdä tai esimerkiksi vahingossa meneekin väärälle kaapille ja sitten vasta huomaa että olenkin väärässä paikassa.
Ei nyt sitten muuta. Kirjoitin tänne muutaman ajatukseni. Hauskaa iltaa kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Oho! Onpa yhteensattuma, että kaksi näin, hmm...erikoista henkilöä on etu- ja sukunimikaimat!
Sitähän monet ovat ihmetelleet, kaksi saman nimistä julkisuudessa saattaa joskus hämätä.
Kiusaatteko vain huviksenne väittämättä Minkkisiä huijareiksi? Olen ymmärtänyt uutisointienkin perusteella että heidän yrityksessä on ongelmia mutta sehän ei tee huijariksi. Asioita hoidetaan ja sillä tavalla pääsee eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Kiusaatteko vain huviksenne väittämättä Minkkisiä huijareiksi? Olen ymmärtänyt uutisointienkin perusteella että heidän yrityksessä on ongelmia mutta sehän ei tee huijariksi. Asioita hoidetaan ja sillä tavalla pääsee eteenpäin.
Kaikesta pitää nähdä vaivaa. Joitakin ongelmia kai sitten ollut myynnin puolella.
Nyt Sämpylä vastaan youtubessa jollekin , että kyseinen kirja vedetään pois myynnistä.
He kauppaa tällähetkellä rukousapua pahojen henkien riivaamille ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
He kauppaa tällähetkellä rukousapua pahojen henkien riivaamille ihmisille.
Mikähän mahtaa olla hinta tälle avulle? Törkeää rahastusta ihmisten pelolla ja mahdollisilla mielenterveysongelmilla. Ja varmasti kirkon piiristä saisi rukousapua ihan ilmaiseksikin, jos sellaista kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Energia vaikuttaa myös aivojen toimintaan joten joskus on myös tullut tavallaan sellainen sähköiskumainen tunne päähän ja tuntuu hieman kummalliselta ja ajatukset saattavat katkeilla sekä pätkiä. Ei muistakaan mitä piti tehdä tai esimerkiksi vahingossa meneekin väärälle kaapille ja sitten vasta huomaa että olenkin väärässä paikassa.
Minkä tapahtuman jälkeen? Kuka siihen on kytköksissä?
Tuo ei oikeasti ole hyvästä ja voi johtaa lääketermein jopa kaatumatautiin.
Millä veen tekoälyllä? 🤯