Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te joilla on proppuja, onko teillä hajutuntemuksia?

Vierailija
28.01.2024 |

Olen kärsinyt jo pitkään oudosta hajuharhasta, tai harhana olen sitä pitänyt. Pää on tutkittu, ei ole kasvaimia tms joka voisi sen aiheuttaa. Haistan siis säännöllisen epäsäännöllisesti jotain epämiellyttävää jota muut eivät haista. Välillä voi mennä parikin viikkoa että en aisti mitään, välillä se tulee muutaman minuutin välein. Nyt olen alkanut miettiä että onko kyse harhasta lainkaan vai tuleeko haju jotenkin nieluistani. Proppuja mulla on ollut jo yli 30 vuotta mutta olisko ne nyt voineet alkaa aiheuttaa tällaistakin? 

Kukaan ei kyllä myöskään valita mun hengityksen haisevan, olen siis ihan suoraan kysynyt kaikilta joilta olen kehdannut. 

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ollut samanlaista hajuaistimusta. Vähän kuin savun hajua. Koska muut eivät sitä haista, yritän olla huomioimatta sitä kokonaan. Onneksi se ei ole päivittäistä.

Vierailija
22/22 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on ollut samanlaista hajuaistimusta. Vähän kuin savun hajua. Koska muut eivät sitä haista, yritän olla huomioimatta sitä kokonaan. Onneksi se ei ole päivittäistä.

Joo! Savu kuvaa sitä hyvin, tai välillä se on kuin tupakka. Minäkin olen yrittänyt olla huomioimatta, koska muut ei tosiaan haista, eikä päästä löytynyt syytä, mutta nyt aloin tosiaan miettiä että voiko syy löytyä nielusta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla