Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syyhy-ahdistus

Vierailija
28.01.2024 |

Onko kenelläkään ollut syyhyä ilman ainuttakaan rakkulaa tai näppylöitä, tai käytävää? 

Mulla on ollut kutinaa ehkä loka- marraskuusta asti (jo toinen tartunta), olen lääkärissä käynyt neljästi, kaksi olleet iholääkäreitä, viimeisin käynti oli ihopolilla maanantaina, jossa katseltiin laitteella, että mitään ei näy, vaan kyseessä on nokkosihottuma ilman paukamia. Joku maksa/sappiarvo oli vähän koholla. 

Nyt perjantaina alkoi vauva kutista ja hänelle nousi vähän rakkulan oloisia selkään. (Hänetkin tarkastettiin viikko sitten). Viime yönä hän ei raapinut, ja näppylät ovat kuivamassa pois. 

En tiedä enää mitä tehdä.. alkaa olla niin epätoivoinen olo.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hop

Vierailija
2/7 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuiva sisäilma? Huonosti huuhtoutuvat pyykit? Atopia puhjennut?

Minulla on ollut kahdesti syyhy ja molemmilla kerroilla oli selkeitä käytäviä (tokalla kerralla vain yksi, mutta kutisi niin hulluna sen kohdalta, ettei voinut olla huomaamatta), pojalla oli myös ihan reilusti näppylöitä käsivarsissa ja kämmenissä käytäviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti sulle. Löytyisköhän muita kellä kokemusta?

Vierailija
4/7 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AHDISTUSHULLU TAAS VAUHDISSA 

Vierailija
5/7 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko mononukleoosi, jos maksa-arvot koholla?

Vierailija
6/7 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pieniä punaisia pisteitä jotka kutisee ihan saakelisti. Ei käytäviä eikä papuloita. Riippuu ihan ihmisestä miten oireilee.

Vierailija
7/7 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kerran nähnyt yhdellä ihmisellä syyhyn aiheuttamia jälkiä ja hänellä oli aivan selviä syyhypunkin tekemiä käytäviä käsissä. Ja kova kutina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä