Muita laihuuskommentteihin kyllästyneitä?
Olen lähes koko elämäni ollut laiha. Normaalipituinen, mutta siro/hoikka/laiha. Muistan jo lapsuudesta, kuinka minulle on kommentoitu, oletpas sinä laiha.
lapsien jälkeen olin hetken n. +10kg, mutta nyt kilot ovat jo karisseet.
Laihuus on vapaata riistaa. Työpaikalla voi vapaasti sanoa, mikä on sinun diettisi ja jaa neuvosi syömiseen.
muita tähän kyllästyneitä? Tulee olo, että laiha ei saisi olla.
Kommentit (5)
Kyllä nyt haiskahtaa huomiohakuisuudelta.
Miten ihmeessä saat käsityksen, ettet saisi olla laiha, saamastasi kommentista "jaa neuvosi syömiseen?"
Joillakin tapana kommentoida painoa oli se mikä tahansa. Itse olin todella hoikka 30v asti. Aina sain kuulla kuinka laiha olen. Sitten lihoin 10 kg normaalipainoiseksi ja kauhisteltiin kuinka olen lihonut.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nyt haiskahtaa huomiohakuisuudelta.
Miten ihmeessä saat käsityksen, ettet saisi olla laiha, saamastasi kommentista "jaa neuvosi syömiseen?"
Nokun se esitetään sellaisella tavalla, kuin et voisi normaalisti olla laiha, vaan se johtuu jostain erityisistä syömistavoista, mitä orjallisesti noudatetaan
Joo, tiedän mitä tarkoitat. Eivät kommentoijat kommentoi laihuutta, vaan perimmiltään vartalotyyppiäsi. Ja se ei ole OK. Eihän toisille muistuteta, että oletpas pitkä, miten teet sen?