Miehen päätös olla ehdottamatta seksiä
Mies ei ehdota seksiä ellei hänelle sano, että olisi kiva jos ehdottaisi hänkin joskus. Aloitteen tekeminen on vaikeaa ja pitäisi osata tulkita käden kosketus seksialoitteeksi. Mitä tästä pitäisi ajatella? Ottaa pannuun jonkun verran.
Kommentit (20)
Ei se mikään aseksuaali ilmeisesti ole kun päivittäin tai usean kerran viikossa kuiteski runkkaa. -ap
Vierailija kirjoitti:
Ei se mikään aseksuaali ilmeisesti ole kun päivittäin tai usean kerran viikossa kuiteski runkkaa. -ap
Ei se sua tarvitse näköjään. Kannattaisko katsella joku muu mies itselle.
Aikani ehdottelin vaimolle ilman vastakaikua. 8 kk jälkeen sanoin ottavani eron. Tuli vaimolle hätä, mutta totesin, että juna meni jo.
Miksi on vaikeaa? Oletteko puhuneet asiasta riitelemättä ja syyllistämättä?
On kyllästynyt saamaan kylmäkiskoisesti pakkeja. Oma käsi ei tylytä.
Mulla sama päätös. Sitä kun vuosien ajan tulee torjutuksi ei enää halua edes ehdottaa seksiä.
M53
Niin siis miten tuo käden kosketus ei riitä sinulle aloitteeksi? Se on miehesi tapa. Hyväksythän hänet sellaisena kuin hän on?
2 vuotta jaksoin vaimolle ehdottaa aamuin illoin mutta ei koskaan kelvannut niin lopetin ehdottelun. Tästä meni vielä vuosi ja sitten tuli ero. Onneksi älysin pettää jokaisen vastaantulijan kanssa niin ei ollut seksitöntä elämää.
Voisiko miehesi olla viehättynyt muista miehistä ? Esim bi-tai homoseksuaalissa mielessä ?
Vierailija kirjoitti:
Niin siis miten tuo käden kosketus ei riitä sinulle aloitteeksi? Se on miehesi tapa. Hyväksythän hänet sellaisena kuin hän on?
Miten käden kosketus tarkoittaa seksiä? En minäkään tuota kokisi aloitteeksi.
Tuosta tulee mieleen, että hän koskee sinuun ainoastaan kun haluaa seksiä ja se on surullista. Ettekö te muuten koskettele toisianne?
Antamasi seksi on niin surkeaa ettei miehesi halua sitä. Sillä jos seksi on hyvää niin sitä haluaa vain enemmän ja enemmän. Tämän olen tältä palstalta lukenut ja oppinut. Samoin kuin sen että sinun on syytä mennä pelin eteen, sieltä katsoo syyllinen tilanteeseen.
Vai olikos se niin että nämä ei tässä tilanteessa pädekään kun mies on haluttomampi....?
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama päätös. Sitä kun vuosien ajan tulee torjutuksi ei enää halua edes ehdottaa seksiä.
M53
Tuo on totta. Jossakin vaiheessa vain kyllästyy lyömään päätään seinään.
Miksi sitä pitää ehdottaa? Kunnollisessa romanttisessa ja intohimoisessa parisuhteessa seksi alkaa pussailusta. Millainen ihminen on parisuhteessa eikä halua seksiä? Ihan uskomatonta porukkaa maa päällään kuljettaa.
Eikö hän ehdota seksiä, eikö ehdota seksiä tavalla jonka sinä ymmärrät vai eikö hän ehdota seksiä tavalla joka saa sinut syttymään? Eli mitä sinä käytännössä tahdot?
Ja miksi et itse ehdota seksiä silloin kun haluat, oliko ongelma siinä että silloin tuntuu että olet ainoa joka haluaa, vai pelkäätkö torjuntaa?
Tuo kannattaa puhua, ja muista että seksi on niin herkkä aihe, että siinä helposti lyttää toisen.
Ja siis valitettavasti puhun omasta kokemuksesta, ei vaan jaksa sitä että on aina ollut se joka ehtii ensin ottamaan seksin vaihtoehdoksi.
Vierailija kirjoitti:
M53
Sama juttu.
N63
Ap:n mies tuskin on joka päivä ehdottanut, niin kuin kommentoijat täällä.
Vierailija kirjoitti:
Antamasi seksi on niin surkeaa ettei miehesi halua sitä. Sillä jos seksi on hyvää niin sitä haluaa vain enemmän ja enemmän. Tämän olen tältä palstalta lukenut ja oppinut. Samoin kuin sen että sinun on syytä mennä pelin eteen, sieltä katsoo syyllinen tilanteeseen.
Vai olikos se niin että nämä ei tässä tilanteessa pädekään kun mies on haluttomampi....?
Hän vain toimii kuten valtaosa naisista
Minä ehdottelin tyttöystävälle mutta sillä oli aina jotain muuta menossa. Sitten päätin etten enää ehdota ja se ihmetteli miksen ehdota ja sanoin että jätän ehdottelut sinulle tästä lähtien koska sillä oli aina jotain muuta tekemistä vaikka ei ollut muuta kuin puhelimella pelaamista. Nyt se sitten ihmettelee enkö enää rakasta sitä tai halua sitä mutta ei tajua että minä ehdottelin ainakin 50 kertaa parin kuukauden aikana.
Se ei ilmeisesti sitten halua seksiä tai ole pillusta kiinnostunut.