Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiva herätä viikonlopun aamuina...

Vierailija
28.01.2024 |

... kun ei ole krapulaa. Mä en oo koskaan juonut paljon, mutta aina kun join, krapula siitä seurasi. Lopetin kokonaan viime vuoden puolella. Paras päätös ikinä. Mites sulla, ootko jatkanut vai lopetitko?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join riittävästi, välillä viikon putkia.  Reilu viisivuotta raittiina nauttinut aamuista ilman krapulaa.

Vierailija
22/27 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia ei kuulu sulle millään tavalla 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otin perjantaina, edellisen kerran UV. Voikin taas olla tovin ilman. Ei se muutaman tunnin lysti ole seuraavan päivän olojen arvoista.

Kyllä se on. En ole ollut viihteellä moneen vuoteen ja kaipaan sitä vieläkin. Nykyään viikonloput ovat sellaisia, että vain odottaa miten pääsee maanantaina taas töihin.

Vierailija
24/27 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin harvoin tulee juotua alkoholia. Minulla on saksanpaimenkoira, jonka kanssa lähden joka ikinen aamu klo 6 jälkeen lenkille. Krapulaa ei siis voi jäädä potemaan eikä krapulassa lenkkeilystä tulisi mitään. Joten viina ei sovi omaan elämäntapaan, ja hyvä niin.

Vierailija
25/27 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Känni on kiva mutta krapulat on liian syvältä. Saisi olla parempia laillisia päihteitä.

Vierailija
26/27 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen yhden, joka joi tosi usein ja näyttikin siltä. Se päätti lopettaa yhtenä päivänä. Nykyään se näyttää hyvältä ja terveellä. Itse otan harvoin.

Vierailija
27/27 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä juon joka vkl, joko perjantaina tai lauantaina. Juon humalahakuisesti. 

Sulla sitten on yksi krapulapäivä viikossa. Onko sen arvoista? Kysyn vilpittömästi.

Eipä ole ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi