Kiva herätä viikonlopun aamuina...
... kun ei ole krapulaa. Mä en oo koskaan juonut paljon, mutta aina kun join, krapula siitä seurasi. Lopetin kokonaan viime vuoden puolella. Paras päätös ikinä. Mites sulla, ootko jatkanut vai lopetitko?
Kommentit (27)
Asia ei kuulu sulle millään tavalla
Vierailija kirjoitti:
Otin perjantaina, edellisen kerran UV. Voikin taas olla tovin ilman. Ei se muutaman tunnin lysti ole seuraavan päivän olojen arvoista.
Kyllä se on. En ole ollut viihteellä moneen vuoteen ja kaipaan sitä vieläkin. Nykyään viikonloput ovat sellaisia, että vain odottaa miten pääsee maanantaina taas töihin.
Hyvin harvoin tulee juotua alkoholia. Minulla on saksanpaimenkoira, jonka kanssa lähden joka ikinen aamu klo 6 jälkeen lenkille. Krapulaa ei siis voi jäädä potemaan eikä krapulassa lenkkeilystä tulisi mitään. Joten viina ei sovi omaan elämäntapaan, ja hyvä niin.
Känni on kiva mutta krapulat on liian syvältä. Saisi olla parempia laillisia päihteitä.
Mä tunnen yhden, joka joi tosi usein ja näyttikin siltä. Se päätti lopettaa yhtenä päivänä. Nykyään se näyttää hyvältä ja terveellä. Itse otan harvoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä juon joka vkl, joko perjantaina tai lauantaina. Juon humalahakuisesti.
Sulla sitten on yksi krapulapäivä viikossa. Onko sen arvoista? Kysyn vilpittömästi.
Eipä ole ei.
Join riittävästi, välillä viikon putkia. Reilu viisivuotta raittiina nauttinut aamuista ilman krapulaa.