Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette siitö että ihmisellä on Artekin klassikkopöytä?

Vierailija
27.01.2024 |

Onko se liian keskiluokkaista

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Artekit ole kouluruokaloiden ja päiväkotien vakiokalustoa? Kummallista että joku haluaa sellaista kotiinsa.

Vierailija
22/33 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää. Artek on tosi rumaa ja tulee ihan koulut ja päiväkodit mieleen. Päiväkodeissa on artekin pöydät ja tuolit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina inhonnut Artekin huonekaluja! Myös tuota pöytää. Laitoshuonekalut tulee mieleen. 

Itsellä antiikkia ja uutta kauniisti sekoitettuna. Ruokapöytä umpitammea, 3,4m, maksoi kotiin kannettuna puolet artekin 183cm pöydästä!!

Vierailija
24/33 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tylsä ja ylihintainen vaneripläjäys. Sillä hinnallahan saa oikeaa puutakin.

Saan näppylöitä. Olen isossa firmassa, eri työpisteitä ja kaikissa, huom kaikissa Artekin pöytiä, tuoleja sun muuta! Hyi. Siis ihan asiallisia mutta kun vuosia katsellut niin ei kiitos kotiin enää...

Vierailija
25/33 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kertoo se jotain ihmisestä, ihan kuten ikean tai sotkan lastulevypöydätkin. Mitä te ajattelette ihmisestä kellä on kotona lack-pöytä?

Ikea-ilmiö.

Olen etsinyt hyllyä torista jne paikoista. Monessa on "annetaan" osastolla ikean hyllyjä-ilmaiseksi.

Vierailija
26/33 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä mieti ihmisten pöytiä.  Varmaan sitten on mieluinen pöytä kun on sellaisen hankkinut ja hyvä niin.  

Mulla on kierrätysryhmästä hankitut pöydät keittiössä ja olohuoneessa. Olen tyytyväinen niihin,  maksoi yhteensä 60e.  

Vierailija
27/33 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sen päällä Lokki-lamppu 😴

No voi voi, on sulla murheet. Kukin tykkää mistä haluaa. Osta sinä Ikeaa, ja joka vuosi uudet, kun lastulevypaskat ovat kertakäyttötavaraa.

Tuollaisella pöydällä säilyy arvo, sehän on jo sijoitus.

Vierailija
28/33 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mitä niistä tarkoitat, mutta ainakin ne kestävät. Meillä suvussa jo toisessa sukupolvessa käytössä, ettei ne kai ihan p......skaa kai silloin ole? Joten jos joku sellaisen hankkii ajattelisin, että ainakin ekologinen hankinta.

Vierailija
29/33 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ihan sama, evvk.

Vierailija
30/33 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä. Joskus nuorempana ostin osamaksulla kalliita kalusteita ja kodinkoneita. Nyt yli 50-vuotiaana olen huomannut, että juurikin ruokapöytä on sellainen minkä voi hyvin ostaa käytettynä, ostaa juuri kulloiseenkin asuntoon sopivan kokoisen ja muotoisen pöydän. Itsellä on aina vahakangas pöydän päällä niin siksi pöydän tarkalla ulkonäöllä ei ole kovin suurta väliä. 

Vierailija
31/33 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta muiden ihmisten kotien sisustukset, enkä yleensä kummemmin rekisteröi.

Omaan kotiin en halua, kunne vaneripöydät näyttää juurikin 80-luvun päiväkodin mööpeleiltä.

Ap ei tosin täsmentänyt mistä Artekin mallista nyt puhutaan? Lasikantisesta vai vanerisesta? Ruokapöytä/olkkarin pöytä/tarjoilupöytä/sivupöytä?

Ap ei luultavasti edes tunnistaisi pöytää artekiksi ellen hesarissa just ollut juttua.

Vierailija
32/33 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei keskiluokkaisuudessa ole mitään väärää. Suurin osa suomalaisista on keskiluokkaisia ja se on oikein hyvä luokka. Älä mieti noin paljon mitä muut ajattelevat, mieti mitä sinä haluat omaan kotiisi ja hanki se. Suomalaiset tuotteet ovat kestäviä ja ajattomia.

Vierailija
33/33 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tylsää. Artek on tosi rumaa ja tulee ihan koulut ja päiväkodit mieleen. Päiväkodeissa on artekin pöydät ja tuolit.

On kyllä tullut huomattua, että monella opettajalla on myös kotona Artekin huonekaluja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi