Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistakaa kerrostalo asujat että enää 5 minuuttia aikaa tehdä asioita ennen kuin hiljaisuus alkaa

Vierailija
27.01.2024 |

22.00 jälkeen EI KÄVELLÄ RAPUSSA, EI PESTÄ PYYKKIÄ, EI TISKATA, EI KÄVELLÄ ASUNNOSSA, EI TEHDÄ RUOKAA, EI KÄYDÄ SUIHKUSSA, EI VEDETÄ VESSAA.

Näin sanoo ihan järjestyssäännöt ja niitä noudatetaan.

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin luhtitalossa melkein kymmenen vuotta. Sielä tosissaan piti olla hiljaa kun oli niin vähän naapureita. Ja kytättiin jokainen kylään tulija, oli kauheaa yrittää olla hissukseen omassa kodissa. Nyt 2v. Kerrostalossa asumista ja täälä soitetaan kitaraa yläkerrassa vaikka aamuyöhön asti ja lapset leikkii rappykäytävässä koulun jälkeen. Ei todellakaan haittaa, koska kukaan ei kyttää mun ääniä tai menemisiä.

Vierailija
62/82 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi spämmäät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nauttikaa kerrostalo elämästä köyhät.onneks ei tarte kerrostalo luukussa asua.

yhdyssanat

Vierailija
64/82 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä suihkussa käymättä 😬 Kuuluu kuitenkin omasta mielestä varsin hyvin normaaliin elämiseen.

Sinulla on koko päivä aikaa käydä suihkussa, sinne ei ole mitään syytä mennä klo 22.00 jälkeen

ap

Käyn tarkoituksella suihkussa klo 23-05 välillä ihan vaan kettuillakseni sinulle naapurini 😂

Vierailija
65/82 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tämä on provo!

Haluan nähdä isännöitsijän ilmeen kun joku ap:n hengeheimolainen ilmoittaa, että rikon sääntöjä ja häiriköin  sillä että kävelin keskellä yötä asunnossa koska hoidin vauvaa. Puhumattakaan vauvan itkusta joka on takuulla kovempi kuin askeleeni .

On spämmärin provo.

Vierailija
66/82 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nauttikaa kerrostalo elämästä köyhät.onneks ei tarte kerrostalo luukussa asua.

Tässä sinulle luukku

köyhä 😂

Vierailija
67/82 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä paras ap:n aivopieruista on tuo "klo. 22:n jälkeen ei saa kävellä asunnossa". Aika monessa kerrostalossa olen elämässäni asunut, mutta tuollaista sääntöä ei taatusti ole missään.

Kyllä minä ainakin noudatan tätä. Jos pitää siirtyä huoneesta toiseen klo 22 jälkeen, niin ryömin vatsallani kuin käärme. 

Vierailija
68/82 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku näköjään suosittelee sääntöjä noudattavalle hiljaiselle asukkaalle muuttoa korpeen, jotta saisi itse rauhassa häiriköidä kerrostalossa. Eikö sen muita häiriköivän olisi syytä muuttaa korpeen, niin saisi vapaasti tehdä mitä huvittaa? Miksi siellä kerrostalossa pitää normaaleja ihmisiä kiusata ja häiritä? Mielenterveysongelmia?

Elämisestä kuuluu ääntä ja se on se normaalitilanne. Jos haluat maatua  hiljaisuudessa kotiisi, niin sinä olet se epänormaali ja sinun tulee järjestää sellaiset asumisolosuhteet itsellesi, joissa voit toteuttaa hiljaisen maatumisesi. 

Normaalista elämisestä ei kuulu öisin muita häiritsevää ääntä. Öisin ei nikkaroida, imuroida eikä vatkata kakkupohjia. Ei myöskään pestä pyykkejä kerrostalossa.

No nyt. Vispilästä tunnetusti tulee niin kova ääni, että kuuluu joka kerrokseen. Ei vatkata öisin, NII. Ei saa myöskään vaikkapa viikata pyykkejä. Hirveä meteli.

Vierailija
69/82 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku näköjään suosittelee sääntöjä noudattavalle hiljaiselle asukkaalle muuttoa korpeen, jotta saisi itse rauhassa häiriköidä kerrostalossa. Eikö sen muita häiriköivän olisi syytä muuttaa korpeen, niin saisi vapaasti tehdä mitä huvittaa? Miksi siellä kerrostalossa pitää normaaleja ihmisiä kiusata ja häiritä? Mielenterveysongelmia?

Elämisestä kuuluu ääntä ja se on se normaalitilanne. Jos haluat maatua  hiljaisuudessa kotiisi, niin sinä olet se epänormaali ja sinun tulee järjestää sellaiset asumisolosuhteet itsellesi, joissa voit toteuttaa hiljaisen maatumisesi. 

Normaalista elämisestä ei kuulu öisin muita häiritsevää ääntä. Öisin ei nikkaroida, imuroida eikä vatkata kakkupohjia. Ei myöskään pestä pyykkejä kerrostalossa.

Mutta minä harrastan vatkaamista ja ehdin tehdä sitä vain öisin. 

Vierailija
70/82 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä paras ap:n aivopieruista on tuo "klo. 22:n jälkeen ei saa kävellä asunnossa". Aika monessa kerrostalossa olen elämässäni asunut, mutta tuollaista sääntöä ei taatusti ole missään.

Kyllä minä ainakin noudatan tätä. Jos pitää siirtyä huoneesta toiseen klo 22 jälkeen, niin ryömin vatsallani kuin käärme. 

Kauhia suhina moisesta kuuluu alakertaan. Minä liikun hyvin hitaasti, neljän metrin matkaan vessalle kuluu 30 minuuttia, sama palatessa. Ja sitä pönttöähän ei vedetä kuin aamulla, käsiäkään ei pestä.

Vierailija
71/82 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fuck, pääsin aamuyöllä neljältä duunista ja en tajunnut levitoida himaan ja kävinkin vielä viiden aikaan suihkussa. Mites muuten lehdenjakajat, saako he liikkua käytävässä hiljaisuuden aikaan? 🤔

Vierailija
72/82 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuin luhtitalossa melkein kymmenen vuotta. Sielä tosissaan piti olla hiljaa kun oli niin vähän naapureita. Ja kytättiin jokainen kylään tulija, oli kauheaa yrittää olla hissukseen omassa kodissa. Nyt 2v. Kerrostalossa asumista ja täälä soitetaan kitaraa yläkerrassa vaikka aamuyöhön asti ja lapset leikkii rappykäytävässä koulun jälkeen. Ei todellakaan haittaa, koska kukaan ei kyttää mun ääniä tai menemisiä.

Kyttääjä aiheuttaa pahempaa tuhoa kuin se joka yöllä käy kusella. Kerrostalojen ongelmat johtuvat ahdasmielisistä kyylistä ja sääntö-simoista. Rähinäporukka lisää vain voluumia kun kyylääminen ja wittuilu havaitaan.

Vierailija
73/82 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyttääjät on pahimpia naapureita. Mt-ongelmaisia surkimuksia. 

Vierailija
74/82 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kun hyvä idea.Kerro minulle matkitko kyy-käärmettä vai boaa. Kumpi on hiljaisempi systeemi, alkaisin harjoitella.

Vierailija
75/82 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauhia suhina moisesta kuuluu alakertaan. Minä liikun hyvin hitaasti, neljän metrin matkaan vessalle kuluu 30 minuuttia, sama palatessa. Ja sitä pönttöähän ei vedetä kuin aamulla, käsiäkään ei pestä.

Mutta pitääkö matot lattioilta poistaa, nehän haittaa ja menee ruttuun. Ja ovat kyllä hyviä äänen vaimentimia, en tiedä muuten, lukenut vain että pitää vuorata matoilla ettei käveleminen niin kuulu.

Vierailija
76/82 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutku just sain rumpusetin kasaan! Nopeen soolon kerkiää ...

yy...kaa..kol...nel...

Vierailija
77/82 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dimmu borgir on onneksi herätysäänenä aamulla 04.00

Huomenta vaan kerrostalokyttääjät😅

Vierailija
78/82 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi hitto. Kävin yöllä vessassa ja sitten pistin pyykit koneeseen.

Paskoit housuun?

Vierailija
79/82 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyttääjä aiheuttaa pahempaa tuhoa kuin se joka yöllä käy kusella. Kerrostalojen ongelmat johtuvat ahdasmielisistä kyylistä ja sääntö-simoista. Rähinäporukka lisää vain voluumia kun kyylääminen ja wittuilu havaitaan.

Tuo asenne kuvaa hyvin nykyistä tunneherkkää ilmapiiriä, että ihmiset eivät osaa ottaa asioita asioina ja palautetta palautteena. Kaikkein kauheinta on, jos joku huomauttaa jostain. No, tällaiset ihmiset ovat juuri niitä, jotka eivät puutu, vaikka naapurissa selvästi pahoinpidellään lasta tai raiskataan jotakuta.

Asioihin pitää puuttua, ja on ihan tervettä vähän seurata, mitä omassa talossa tapahtuu. Joka ei sitä kestä, muuttaa korpeen. Korvessa ei ole huomauttelijoita, niin hauras itsetunto ei mene sirpaleiksi.

Vierailija
80/82 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajan kaltaisten pitäisi muuttaa kerrostalosta h*lvettiin. Ihan selvästi ei oo kyseiselle tyypille sopiva asumismuoto.

Ei ole varaa muuttaa mihinkään

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän