Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko juustokakku leivontaa? Kaupan täytekeksiä, voita, kermaa ja sokeroitua tuorejuustoa sekaisin

Vierailija
27.01.2024 |

Ajatteletko tuon leipomisena?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ainahan sen voi koristella pursotuksin ja ties miten. Vaatii taitoa, jota minulla ei ole.

Pursotettu juustokakku? Mitä siihen pursotetaan?

? Tossa kirjoitettiin koristeiden pursotuksesta, ei itse kakun. Ja olen kyllä pursotinpussin kautta joskus laittanut Juusto massan, kun laitoin kahta eriväristä sekaisin.

Vierailija
22/25 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Domino tai digestive-keksejä, voisulaa tai margariinia, kermavaahtoa, tuorejuustoa, sokeria 

Ei kai tuollainen toimi paistamattomana ilman liivatetta, tai paistettuna ilman kananmunaa? 

Itse asiassa toimii, kun sokerina käytetään tomusokeria. Se jää vähän löysemmäksi kuin liivatteen kanssa, mutta toisaalta siitä ei tule sellaista aladobia kuin liivatekakut joskus ovat.

Ok, pitääkin joskus etsiä sellainen resepti, kun kasvissyöjänä en käytä liivatetta, ja oon tehny vaan paistettuja juustokakkuja. 

Valkosuklaakin toimii liivatteen tilalla. Silloin pitää vain käyttää muuten vähemmän sokeria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Domino tai digestive-keksejä, voisulaa tai margariinia, kermavaahtoa, tuorejuustoa, sokeria 

Ei kai tuollainen toimi paistamattomana ilman liivatetta, tai paistettuna ilman kananmunaa? 

Itse asiassa toimii, kun sokerina käytetään tomusokeria. Se jää vähän löysemmäksi kuin liivatteen kanssa, mutta toisaalta siitä ei tule sellaista aladobia kuin liivatekakut joskus ovat.

Ok, pitääkin joskus etsiä sellainen resepti, kun kasvissyöjänä en käytä liivatetta, ja oon tehny vaan paistettuja juustokakkuja. 

Valkosuklaakin toimii liivatteen tilalla. Silloin pitää vain käyttää muuten vähemmän sokeria.

Vegegel tai agaragar liivatteen tilalle. Googlaamalla "vegaaninen juustokakku" löytyy. Ja jos voi pitää yönyli jääkaapissa, niin tarpeeksi tanakka massa pysyy muodossa ilman suklaata tai hyydykeainetta. 

Vierailija
24/25 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap meni hiljaiseksi, kun heti aloituksen alkupuolella tuli kommentteja sellaisilta jotka tosiaan osaavat tehdä juustokakun.

Vierailija
25/25 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juustokakkuun voi laittaa maitorahkaa kerman tai tuorejuuston tilalle