Jos hakee linkedinistä jotain, ilman että on profiilia, näkyykö haku?
Miten on? Näkyykö se että olen hakenut Googlen kautta ihastustani ja käynyt katsomassa hänen profiilia Linkedinissä? Itselläni ei ole tunnuksia sinne, mutta olen saattanut olla kirjautunut Googleen.
Kommentit (42)
Kysy siltä, että näkyykö kun oon käyny sun profiilissa sellaiset 50x viikon sisään, kaverin puolesta kysyn...eiku
Tee itse profiili ja kokeile näkyykö jne 🤔
Olisko jossain ihan mustaa valkoisella tästä?
Jos et ole mihinkään kirjautuneena ja menet googlen haun kautta sinne profiiliin, niin ei se henkilö sieltä mistään näe, että Martta Virtanen on stalkannut.
Mulla oli ennen verkkokauppa ja Google Analyticsin (tms) kautta näin mistä kaupungista sivuilla oli käyty ja mihin kellonaikaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos et ole mihinkään kirjautuneena ja menet googlen haun kautta sinne profiiliin, niin ei se henkilö sieltä mistään näe, että Martta Virtanen on stalkannut.
Mulla oli ennen verkkokauppa ja Google Analyticsin (tms) kautta näin mistä kaupungista sivuilla oli käyty ja mihin kellonaikaan.
Mutta jos olen Googlessa kirjautuneena?
Mäkin oon tehnyt tuota, ap. Lol. Linkedin on tehnyt tuon erittäin vaikeaksi, mutta näppärinä tyttöinä onnistuimme. High five.
As a LinkedIn premium subscriber, you can access a list of people who have viewed your profile. If you have a premium career subscription, you can access profile viewers from the past 90 days. If you have a premium business subscription, you get the data from the past 365 days.
Ei tuossa kyllä mainita ettei näkyisi joilla ei ole tunnuksia sinne.
Ja mikrosoftihan tietää käyttäjän nimen windowsin kautta. Eli siis microsofti omistaa linkedinin myös.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin oon tehnyt tuota, ap. Lol. Linkedin on tehnyt tuon erittäin vaikeaksi, mutta näppärinä tyttöinä onnistuimme. High five.
Tehnyt mitä?? Kyllä se profiilien katselu on juuri se mihin linkedin on tehty, ei todellakaan ole vaikeata.
Älä ap ainakaan koskaan tee tiliä linkediniin. Se kyllä muistaa ja alkaa heti ehdottomaan hänelle sua yhteydeksi.
Mutta siis jos Googlen kautta hakee ja on kirjautunut Googleen, näkyykö????
Eli näkyykö vai ei?