Jos hakee linkedinistä jotain, ilman että on profiilia, näkyykö haku?
Miten on? Näkyykö se että olen hakenut Googlen kautta ihastustani ja käynyt katsomassa hänen profiilia Linkedinissä? Itselläni ei ole tunnuksia sinne, mutta olen saattanut olla kirjautunut Googleen.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Näkyy
Vaikka ei olis kirjautuneena Googleen?
Näkyy haku mutta miten nimi voisi näkyä jos ei ole itse Linkedinissä?
Riippuu Googlen ja LinkedInin välisistä sopimuksista ja siitä mitä olet hyväksynyt kun olet Google profiilisi luonut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkyy
Vaikka ei olis kirjautuneena Googleen?
Näkyy ip osoite, ainakin premium asiakkaille. Sähköposti myös jos on kirjautunut microsoftin tilillä.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu Googlen ja LinkedInin välisistä sopimuksista ja siitä mitä olet hyväksynyt kun olet Google profiilisi luonut
Apua siis oikeasti? Näkyy vaikka ei ole kirjautuneena Linkedinissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua siis oikeasti? Näkyy vaikka ei ole kirjautuneena Linkedinissä?
Kyllä vaan, nimen ja kuvan kera
Onneksi ihastukseni muistuttaa paljon yhtä julkkista 1970-80luvulta kun tulee tarve katsella menen katselemaan sitä julkkista 1970-1980luvulta.
Näkyy. Sille henkilölle tulee näkyviin ip-osoitteesi
Ei kannata stalkata. Kaikesta jää jälki, aina.
Eli mieti ap joku julkkista joka muistuttaa ihastustasi niin ei tarvitse kytätä netissä ja pelätä että jää kiinni.
Apn ihastus on ehkä just julkkis ?
Täh Stubidoa tulee joka tuutista ei sitä tarvi stalkata.
Vierailija kirjoitti:
Mitä siitä voi selvittää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä siitä voi selvittää?
Samalla tulee google Mapsin kuva kohteesta.
Höpön höpön, että muka näkyisi nimet ja sähköpostioositteetkin sille asianosaiselle! Vain ylläpitoon saattaa tulla tietoa käyttäjistä evästeitten kautta ja ties mistä syistä saavat kerätä tietoja ihmisistä, mutta ei se palvelua käyttävä näe muiden sivullaan kävijöiden tietoja.
Ja jos kerran pelkää "jälkiään", niin lakkaa käymästä muiden profiileita kyttäämässä. Ja vaikka kävisitkin, niin kyllä se ihan luvallista on. Julkisiahan ne on, jos ei laita niitä piiloon.