Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirmu kovatuloista porukkaa täällä...

Vierailija
10.01.2007 |

...4.000 - 7.000 ¿ per. lärvi bruttona. Onko tää joku kovatuloisten foorumi? Miten ihmeessä sitten maltatte jäädä hoitovapaille, jos molemmat tienaa tollasia summia niin miksei sitten oteta vaikka au pairia kotiin?

Saako tänne keskituloisetkin kirjotella?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aivan tosi upeesti sillä tullaan toimeen :(

Vierailija
2/9 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tuntuu olevan joku rikkaiden kehupalsta. Laajassa tuttavapiirissäni en tunne ketään joka tienaisi yli 4000e kk mutta täällä niitä tuntuu riittävän. Missä ovat ne kaikki suomalaista keskiansiota tienaavat??? Eli n.2500e kk. Meillä mies tienaa juuri tuon ja minä tonni vähemmän vaikka molemmilla vakityö ja kunnon koulutus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän suurin osa ole ihan tavallisia duunareita... kiva täällä elvistellä olemattomilla rahoilla :D

Vierailija
4/9 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettona 1300 kuussa tienaa tämä kolmihenkinen perhe.

Vierailija
5/9 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä palkka n. 8000 ¿/kk, mulla 3600 ¿/kk.

Vierailija
6/9 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin tienaan 7000e/kk ja mies tienaa 13000e/kk + lisät

Vierailija
7/9 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus jopa enemmän, riippuu vähän kuukaudesta.

Elämä on ihanaa!

Vierailija
8/9 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

asutaan ulkomailla. Suomessa ei tällaisia palkkoja saataisi, tai ainakaan mies ei saisi.

Vierailija
9/9 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunniasanalla :)

Mä olenkin ollut jo pitkään hoitovapaalla, koska miehen tulot riittää elättämään meidät. Tehdään vaativaa työtä, josta maksetaan hyvin. Mutta toisaalta emme ole perinteisiä ns. uratykkejä, joille työ olisi tärkeintä (siksi meillä ei ole mitään au-paireja). Mulle perhe tulee aina ensin ja siksi olen myös hoitovapaalla (koska tulotaso mahdollistaa sen).

Miksikö olen tällä palstalla? Varmaan siksi kuin muutkin kanssasisareni ja -veljeni. Täällä olen anonyymi, saan " puhua" mistä vain asioita ja kertoa todellisen mielipiteeni ja sulautua massaan. Töissä täytyy sitten olla ihan riittävän korrekti ja asiantunteva. Tällä palstalla voin heittää aivot narikkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän