Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ketään sekundäärisestä lapsettomuudesta kärsineitä paikalla?

Vierailija
04.09.2008 |

Miten nopeasti aikaisemmat raskaudet alkoivat?

Kuinka kauan yrititte seuraavaa raskautta ennen kuin haitte apua?

Mitä hoitomuotoja olette käyttäneet?

Miten raskaus lopulta alkoi/kuinka kauan kesti sen alkaminen?

Kiitos!

Nim. Kaksi "luomulasta", kolmatta yritetty vuosi, ei tuloksia...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en osaa vastata kysymyksiisi.

Lapsia on kolme, mutta neljättä ei kuulu.

Kaikki kolme ovat saaneet alkunsa 1-2 kierrosta.

Nelosta kun alettiin yrittää, tulinin yhtä nopeasti raskaaksi, mutta se päättyi keskenmenoon. Ja keskenmenon jälkeen yritystä on ollut jo 1,5 vuotta.

Ei olla hakeuduttu lääkäriin, koska emme aio ryhtyä mihinkään hoitoihin, kun on kuitenkin jo neljäs kyseessä.

Vierailija
2/7 |
04.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmaran surun, vaikka kuinka monta lasta olisi!

Meilla on siis kaksi, mutta valissa oli viela yksi km. Kaikki nuo raskaudet alkoivat ekasta yrityskierrosta, mutta nyt ei niin yhtaan mitaan...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aioitteko pian mennä? Osaatko itse arvella mitään syytä? Onko siis mikään olosuhde muuttunut? Esim. lääkkeet, menkkavaivat tjs? -2-

Vierailija
4/7 |
04.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeuduin hoitoihin, kun kohdunulkoinen tuhosi munatorveni. Toinenkin oli tutkimusten mukaan tukossa, eli ei toiveita luomuraskaudesta. Hoidotkaan eivät valitettavasti auttaneet, joten yhteen jäi meidän lapsilukumme.

Vieläkin työstän ja suren tätä tilannetta, en taida koskaan päästä ihan kunnolla asiasta yli :-(

Vierailija
5/7 |
04.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainokainen lapsi sai alkunsa 1,5 v yrittämisen jälkeen.

Kakkosta yritetiin nelisen vuotta kotikonstein, kolmantena vuonna tein ovistestejä.

Nyt ollaan tehty lääkärissä alkuselvityksiä. Miehen sperma normaali. Mulla prolaktiini ja kilpirauhaskokeet ok. En ovuloi joka kuukausi ja olen syönyt clomifenia.

Uusi raskaus ei toistaiseksi ole alkanut.

Keskenmenoja ei ole ollut. Ikää 33 v.

Vierailija
6/7 |
04.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi elävä lapsi.

Esikoinen kuoli kohtuun 2 kk ennen laskettua aikaa, ainoa elävä syntyi pikkukeskosena ja hänen jälkeensä on ollut 3 keskenmenoa (rv 12, 11 ja 11). Ollaan oltu ihman ehkäisyä 6½ vuotta. Ei yritetä enää...

Vierailija
7/7 |
04.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen lapsi tuli helposti 94, raskaus alkoi välittömästi. Sitten tuli pitkä tauko jossa hoitoja hormooneilla ja monta koeputkihedelmöitystä. Sain myös ilman hoitoja 4 kohdunulkoista raskautta. Yhdessä niistä munatorvi repesi tosi pahasti ja tuli sisäistä verenvuotoa, Koko torvi jouduttiin poistamaan. Olin todella masentunut ja epätoivoinen vuosia kunnes tulin luomusti raskaaksi ja synnytin toisen lapseni2005. Tämän onnen jälkeen tulin pian uudestaan raskaaksi vaikka käytin ehkäisyä ja sain kolmannen lapsen 2006. Ihmettelen vieläkin kaikkea tätä kokemaani. Elämä on ihmeitä täynnä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan