Kehtaisitko ajella Volvo V60 T6 TwE Awd 2021 autolla?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tarvetta kun saan pimppaa muutenkin. Vanha diesel pösö toimii vielä oikein hyvin kuljetus- ja siirtymistarpeisiini.
Olen nainen. ap
Kaikki tuntemani autolla pätevät naiset ovat lesboja.
Keskiluokkainen käytetty perusauto.
Tosta hintaluokasta katselen itsekin autoa. Mutta en taida päätyä tuohon tai Volvoon yleensäkään
Mitä sitä tollasilla. Mulla on vm. 2007 Volvo S80 V8 bensakoneella. Ei kyllä oikein ole varaa ajaa sillä, mutta on se kiva. Vain 160000 ajettu.
Maalais pappojen traktori ja kulkumulkkujen työkalu. Sikäli vähän erikoinen valinta nuorelle ( oletus) naiselle.
Mutta mikäpä siinä jos itse tykkäät ja kehtaat. Auto ku auto.
Kyllä jos on ruotsin lipun väreissä oleva volvo
Tsissus! VIELÄKÖ joku nykypäivinä leuhkii autolla!
Onpas typerää! Sen rahan jonka auto kuluttaa, sais vaikka mitä!
On kuin kuollutta lehmää maksais kun autolla ajaa.
Ainakin kaupungeissa, maalla eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Maalais pappojen traktori ja kulkumulkkujen työkalu. Sikäli vähän erikoinen valinta nuorelle ( oletus) naiselle.
Mutta mikäpä siinä jos itse tykkäät ja kehtaat. Auto ku auto.
E kirjaimesta voitaan päätellä että auto käyttää sähköä. Joten vanhat papat eivät käytä sitä.
Automerkkien ja mallien kertominen kertoo huonosta itsetunnosta ja egon kompensoinnista
Mulla on itsetunto kunnossa ja kehtaan ajaa melkein millä vain. Ehkä joku räppärien pimpparauta olisi kuitenkin jo liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Tsissus! VIELÄKÖ joku nykypäivinä leuhkii autolla!
Onpas typerää! Sen rahan jonka auto kuluttaa, sais vaikka mitä!
On kuin kuollutta lehmää maksais kun autolla ajaa.
Ainakin kaupungeissa, maalla eri asia.
Miksi auto on typerä kaupungissa?
Mä olen asunut hki-espoo-vantaa 20v, aina ollut auto kun julkisilla ei pääse töihin muualle kuin kaffelattetyöpaikkoihin.
Perus uudehko pirssi, miksi en kehtaisi?.