Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku nähnyt alastomuutta ikkunasta

Vierailija
27.01.2024 |

Joku jossain foorumilla aina kertoilee juttuja, että on nähnyt vilauksen tisseistä tai alastomia vartaloja ikkunoissa kun on ollut ulkoiluttamassa koiraa.

Onko jollekin ihan aikuisten oikeasti käynyt näin?

Olen vuosia käynyt iltaisin ja aamuisin käynyt ulkoiluttamassa tuota meidän koiraa eikä kyllä minulle ole kertaakaan sattunut niin että olisin nähnyt edes pientä vilausta.

Onko joku nähnyt vai ovatko nuo tarinat vain urbaania legendaa?

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan kyllä 90-lukua, kun yläosattomuus uimarannalla oli ihan ok eikä mikään tissiflashmob ja uutisaihe.

Ysärit oli oman elämän ja muutenkin sellaisen vallattoman ja estottoman optimismin ja seksualisuden kulta-aikaa !

Nojaa kyllä sillon peloteltiin aidsilla jatkuvasti että pakko käyttää kumia. Eihän se akti miltään tunnu sillon.

Vierailija
22/53 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna alkuillasta näkyy Helsingin Yrjönkadun omenahotellin ikkunassa. Huone on kakkoskerroksessa melkein katutasossa ja rakastajatar tulee vierailulle. Pakkohan on kokeilla 🔥

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä oltiin Leningradissa bailaamassa koulukavereiden kanssa. Astoria-hotellin sisäpihan yli näin vastapuolella kerrosta alempana erään kavereistani tulevan suihkusta ja heittävän pyyhkeensä sängylle. En ollut ennen nähnyt häntä paljaana, ja puolireiteen ulottuva turpea kulli oli kyllä yllättävä ja vaikuttava näky, vaikka sen massiivinen koko olikin jo etukäteen useimpien meistä tiedossa.

Vierailija
24/53 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikkaa vastapäätä on kerrostalo, jonka yhdellä parvekkeella kerran nähtiin keskellä päivää pariskunnan pitämässä hauskaa. Nainen makasi puolittain varmaan jonkin pöydän päällä, kun mies pani innolla takaapäin. Molemmat täysin näkyvillä alasti auringonpaisteessa, kun työporukalla katseltiin.

Kauan sitten kouluun kävellessämme yhtenä jos toisenakin aamuna eräällä parvekkeella oli joku jo hieman varttuneempi nainen yläosattomissa aamutupakilla. Näki varmasti meidän tuijottavan, muttei näyttänyt välittävän.

Vierailija
25/53 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mutta toivoisin näkeväni edes yhdet tissit ikkunassa kun olen kävelyllä.

Vierailija
26/53 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
27/53 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihto-opiskelija tyttösen näin kerran yläosattomissa mutta valitettavasti vain selkäpuolelta, oli siis talo missä vaihtarit pääosin asui

Vierailija
28/53 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikka oli keskustassa, jossa vastapäätä oli asuintalo. Välissä vain kävelykatu. Matkaa ehkä reilu 10 metriä. Vastapäätä kerrosta alempana eräs nainen avasi verhot aamupäivällä täysin alasti. Ikää hänellä arviolta reilu 20 vuotta. Isot rinnat ja tumma karvakolmio näkyi selvästi. Hän avasi molemmat verhot ja sen jälkeen käveli alasti asunnossa ja sitten huomasi minut tuijottamassa ikkunassa. Ei tehnyt mitään vaan sitten käveli kohti ikkunaa ja kääntyi ympäri ja taisi ottaa selfien itsestään niin, että minä näin taustalla katsomassa häntä. Myöhemmin yritin nähdä uudestaan, mutta näin vaan miehen asunnossa. Ilmeisesti oli miehen asunto, josta tämä hoito oli tuolloin herännyt myöhemmin yksinään ja käyskenteli alasti asunnossa. Jackpot oli kyllä näky. 

Vierailija
29/53 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten näin n. 30v. naisen kävelevän kokonaan alasti olohuoneessaan kun kävelin pyörätietä kerrostalon ohi. Tarkemmin kun katsoin, huomasin myös isännän istuvan sohvalla alasti katsomassa telkkaria. Verhot heillä oli unohtunut auki. 

Vierailija
30/53 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten olin raksalla töissä. Tehtiin pitkää päivää ja oli jo pimeä. Olin nostimella asentamassa talon ulkopuolelle peltejä kun huomasin vastapäisen kerrostalon 3. kerroksen kämpässä nuoren naisen kuljeskelevan pelkät stringit yllään. Hän teki itselleen ruokaa ja istui sitten olkkarin lattialle syömään ja katselemaan telkkua. 

Vierailija
31/53 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin vaimon kanssa ulkoiluttamassa koiraa pimeällä kun käveltiin talon ohi missä asunnot on hieman katutasoa alempana ja ikkunat aika alhaalla.  

Yhdessä asunnossa oli valot päällä ja kun kävelin ohi siellä oli joku istumassa sohvalla selkä ikkunaan ja sohvan edessä tanssi nuori isotissinen nainen pelkissä stringeissä ikkunaa kohti. Sanoin vaimolle vaistomaisesti: Tissit! ja sain vaimolta aika pahan katseen :)

Vierailija
32/53 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni siskon ja miehensä asunnon vastapäätä oli kerrostalo, jossa sisar vaelteli runsaassa valaistuksessa ja verhot aivan auki täysin nakuna. Kovin oli kaunista katsoa. Kynis.mies

Vierailija
33/53 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastakkaisen rivitalon keittiö on ykköskerroksessa ja meidän kakkosessa, joten hyvin näkyy kun rouva tuli pistämään aamuisin puuron porisemaan alasti ja hävisi pukemaan. Sittemmin hän on muuttanut tapojaan, harmi. 

Vierailija
34/53 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin talon takana peräkärryä puhdistamassa. Anoppi avasi huoneen ikkunaverhot ja hänellä oli rinnat paljaina. 

Hän tiesi vielä sen, että olen siellä peräkärryn luona.

Vierailija
35/53 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tänä syksynä.

Naapurin kylppärin ikkuna on meille päin ja etäisyyttä talojen välillä n 8m. Heidän talo metrin verran alempana, eli näkymä ikkunasta ikkunaan hyvä.

Naapurin 40- 45v rouva ei hoksannut että sälekaihtimet auki, oli suihkuun/ saunaan menossa mutta ennen sitä puuhaili pyykkien tms kanssa melkoisen pitkän aikaa ja ihanasti ilkoisen alasti. Normaali vartalo, ei isorintainen mutta muotoa niissä oli mukavasti. Ehkä syyslomareissun jäljiltä kevyet pikkubikinen rajat lihaksikkaassa takapuolessa ja siistitty karvoitus mutta hieman liian pörrö kuitenkin. En ole vielä pörröstä huomauttanut. Tuskin tulee toistumaan näkymät mutta aion pitää teatterikiikarit käden ulottuvilla jatkossakin.

Vierailija
36/53 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena oltiin yhdellä mökillä porukalla, ja syömisen sekä juomisen lisäksi tietysti saunottiin, mutta kuitenkin ihan pariskuntina yksi kerrallaan. Mun ja tyttöystävän jälkeen meni veljeni gf:sä kanssa saunomaan, ja jonkin aikaa sen jälkeen minä tyttöystäväni kanssa mentiin hakemaan mökin päädystä lisää polttopuita saunaan seuraavia varten.

Saunan ikkuna oli juuri tuon puuvaraston suuntaan, jolloin näimme kun veljeni pumppasi tyttöystäväänsä sydämmensä kyllyydestä ylälauteella.

Meillä oli loppuilta naurussa pitelemistä, mut veli ja gf eivät olleet mitenkään tietoisia että näimme heitä.

Me puolestaan emme naineet tyttöni kanssa saunassa, eli meitä ei nähnyt kukaan siten, vaikka joku vääräleuka kuitenkin niin arvelisi.

Vierailija
37/53 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan tirkistelyä harrastuksena kiikareilla. Niin kyllä!

syrjäseuduilla olevat omakotitalot parhaat. Siellä harvemmin laitetaan verhoja kiinni

Vierailija
38/53 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsissa opiskelija-asunnossa oli liuta tyttöjä yläosattomissa, luoja sitä kirkumisen määrää kun huomasivat että näin heidät.

Viereisessä kerrostalossa nainen tykkäsi jumpata yläosattomissa, meidän asunto oli yhden kerroksen ylempänä ja suora näkyvyys heille.

Toiset naapurit välillä unohtivat laittaa verhot kiinni kun alkoivat rakastelemaan, neidolla oli ihan pikimusta alapääkarvoitus, nuoria olivat joten en kyllä ihan usko että neito sai aina, tuppasi poika tulemaan liian nopeaan.

Yhden kerran olen osunut paikalle kun neito vaihtoi tuosta vaan yläosat avonaisen ikkunan edessä.

Liiton mökin naapurissa oli ihan jumalaisen vartalon omistava blondi, tykkäsi oleskella aurinkoisena päivänä aivan nakuna. Luulen että hän oli paikkakunnalla erittäin tunnettu aerobic voimistelija. Mut oli ihan tajuttoman upea, kuvaa en tietenkään ottanut koska se olisi ollut rikos.

Teininä satuin näkemään minua 2v vanhemman serkun(nainen) saunan lauteilla ilman rihmankiertämää, voin sanoa että näky oli kuin jostain Hegre art eroottisesta valokuvaussessiosta. Minut siis komennettiin menemään saunaan mutta eivät sitten tienneet että serkku olikin jo mennyt sinne. Lähdin vähin äänin pois...

Vierailija
39/53 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiseni tykkää oleskella heidän mökillään ilman rihman kiertämää tai vähintäänkin yläosattomissa.

Hän on upea näky, toki jo melkein nelikymppinen, mutta minulle nakuna just saunasta tulleena maailman kaunein nainen. Mökki on sopivasti suojassa naapureilta mutta kyllä sieltä varmasti näkyy jos haluaa katsoa.

En pane pahakseni, miksi pistäisin.

Vierailija
40/53 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikkunasta en, mutta naapurin muija laittoi joskus pyykkejä takapihalla alaosattomissa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi