Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1v3kk ikäisen päikyistä.

10.01.2007 |

Olen ennenkin kysellyt mutta tarvitsen vertaistukea. Meidän poika nukkuu maksimissaan 1,5h. Menee kyllä aina illalla puoli 8 nukkumaan. Ei tarvitse kun laskea sänkyyn ni nukahtaa. Onko muita näin pieniä immeisiä, joilla samanlaiset päikyt???

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on samanlainen.

Niin, ehkä tuo vois nukkua kanssa sellaisia 4-5 tunnin päiväunimaratoneja, mutta toisaalta ei. Valvottaisi illalla myöhempään. Ei kiitos. Poika voi hyvin noilla päikyillä. Tosin nukahtaminen vois olla helpompaa usein. Tänään meni onneksi kivuttomasti. :)

Vierailija
2/12 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unen tarve on täysin yksilöllistä, jos lapsi on pirteä hereilläollessaan niin eiköhän kaikki ok.

Keskimäärin meillä nukutaan vuorokaudessa yhteensä 13-14 tuntia, mikä lienee aika keskiarvo tämänikäiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pirpanat nukkuvat 1-2 tunnin päikyt. Iltaisin menevät yöunille myös puol kasin aikoihin ja aamuherätykset on kuudelta. Eli samaan tapaan täällä? T. napiaiset

Vierailija
4/12 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 1v4kk nukkuu 1-2h:n päikkärit, yleensä tunnin ja vartin. Illalla menee nukkumaan puoli ysiltä, ja aamulla heräilee seiskan jälkeen. Eli suunnilleen puolet vuorokaudesta nukkuu, ja hyvin tällä unimäärällä jaksaa.

Vierailija
5/12 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuu 14-kuinen 1-2 tunnin päiväunen. Illalla nukkumaan menee klo 23 (!) ja herää siinä 10 maissa. Elikkä yhteensä 12-13 tuntia.

Vierailija
6/12 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö 1v 3kk nukkuu sisällä ollessaan max 1h päikkärit, jos ollaan jossakin autolla liikenteessä niin saattaa kuukahtaa puoleksikin tunniksi uneen. Yöunille aletaan 20-20.30 välillä ja aamulla herätään 9.00-9.30, päivästä riippuen miten häntä väsyttää. Pitkien yöunien takia päikkärit taitaakin jäädä kohta kokonaan pois.. :)

Vierailija
7/12 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukkuu poika päivällä pääsääntösesti n. 40min-1h..ja mää ensin aattelin kun se tuommoseen ryhty että ihan liika vähä, mutta tuntuu tosiaan olevan tarpeeksi tälle tapaukselle.

Yöllä nukkuu 21-8..

ainahan erilaisia kausia tulee..yhtäkkiä nukkuuki 12h yöllä +2h päivällä, mutta ihan poikkeustapauksia tämmöset.

T:Helli

Vierailija
8/12 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille vastanneille! On näitä minipäikkyjä ottavia muksuja onneks muitakin. No pääasia, että nukkuu yön hyvin! =)

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Vierailija
9/12 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tyty kyllä " jo" 1v 10kk mutta tytön ollessa tuon vuosi ja 3kk nukkui yleensä yhdet 45min päikkärit. nyt on pari-kolme kuukautta ollut ilman päikkäreitä vaihtelevalla menestyksellä=) silloin kun viellä nukkui päikyt meni nukkumaan 20-21 ja nukkui sen 11h yössä. Nykyään mennään nukkumaan illalla noin. 19.15- 20.00 välillä riippuen kuinka pitkään on nukkunut aamulla, yleensä herätään 8.15 joskus 9.15!

Mä en enään jaksanut tapella päiväunista joten annoin suosiolla olla. Siispä teidän muksun päikkärit vaikuttaa aika ruhtinaallisilta( toisaalta serkun lapsi on 2.5v ja nukkuu edelleen 2h päikkärit ja yöllä sen 12h, viikonloppuisin se lyyli vetelee unia tuonne 10.30- 11!!!!! )

Mä taisin jo kadottaa pointtini jossain välissä=) Niin jos muksu on pirteä niin ei kai se päikkyjen pituus oo tärkeetä vaan se laatu;)

Vierailija
10/12 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin 1v.3kk nukkunut jo pitkään vain n.1,5 tunnin unet ja yöllä nukkuu n.20.30-7.30 eli yhteensä 12-13 tuntia/vrk. Meillä itse asiassa kukaan lapsista (joita kolme) ei ole nukkunut yleensä koskaan yli 2 tunnin päikkäreitä ja päiväunet ovat jättäneet suht varhain pois kokonaan (2,5-3-vuotiaana). Välillä vähän kateellisena ajattelen niitä, joiden lapset nukkuu jopa 4 tunnin päikkärit, mutta toisaalta kaikkea ei voi saada...

Vierailija
11/12 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärtänyt yhtään ekaa viestiä kunnes ap kirjoitti toiseen viestiin että on kiva kun muitenkin joiden lapset nukkuu minmipäikkäreitä. Minä kyllä sanoisin että olkaan erittäin onnellisia jos teillä nukutaan 1½h joka päivä. Meillä se on erittäin harvinaista eikä tod. tapahdu joka viikko. Usein päikkärit on ½h. Yöunille mennään 20.00 ja herätään noin 8 aikaan, välillä nukkuu 9 asti. Minun mielestä päivät on superhelppoja (ja menee nopeasti) jos saan 1½h aikaa puuhailla rauhassa mitä haluan. Lähes aina ehtii vain syödä rauhassa ja tehdä ne pakolliset hommat joita ei ipanan kanssa saa helposti tehtyä. Ei sillä että olisin ikinä valittanut asiasta, onhan se minun mielestäni minun työni nyt olla kotona ja hoitaa asiat. Mutta olkaan kuitenkin ihan tyytyväisiä kun saatte niin kauan olla rauhassa päivässä.

Tipy+ipana 1v3½kk+papuliini rv 36

Vierailija
12/12 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuu päikkäreitä 2-3 tuntia päivässä. Yöunille poika käy 20.00-20.30 ja aamulla herää siinä 08-09 aikaan.

Poika siis kohta 1v3kk ja aina ei meilläkään näin onnelliseti ole mennyt.

Päikkärit nukkunut aina hyvin, mutta öiden kanssa kamppailtiin pitkään. Varmaan nyt 2kk mennyt yöt loistavasti. Ennen heräili yöllä ja oli tosi levoton. 2-4 tuntia saattoi piehtaroida vieressäkin, kun siis omaan sänkyyn ei silloin rauhoittunut. Välillä huusi, sitten saattoi jopa nauraa... nousi seisomaan ja teki vaikka mitä muuta, paitsi nukkui.

Mutta siis nyt täällä nautitaan jo hyvistä öistä :)

Hampaat ja nuha ainoastaan haitanneet satunnaisesti enää yöuniamme.