Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kipsipotilaalle vinkkejä kehiin

Vierailija
26.01.2024 |

Jalka on siis kipsissä. Kädet menee liikkuessa keppeihin.

Olen onnistunut tekemään paljon siirtymällä kepeillä ja siirtämällä vähitellen keittiötason asioita.

Olen myös onnistunut viemään ilman käsiä kainalosauvoilla kännykän lataukseen olalle laitetulla kangaskassilla.

Kuinka hitossa viherkasvit pystyy kastelemaan?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ihmisillä enää ole ystäviä tai sukulaisia?

Vierailija
22/25 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörätuoli oli itselläni yksin asuvana ainoa vaihtoehto. Ei romahtanut kunto eikä noussut paino 6 viikossa, mutta ilman olisin romahtanut kokonaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et pysty laittamaan itsellesi rintsikoita, jos käsi on kipsissä.

Koettu on sekin. Onnistuu siten, että ensin istuu alas, ottaa rintsikat syliin ja näpertelee hakaset kiinni. Sitten pukee rintsikat pään yli kuten paidan. Kipsikäsi aina ensin. Sitten vaan asettelee kupit kohdilleen. Rintsikat ei tästä tosin tykkää. Multa kahdeksan viikon jälkeen alkoi kaarituet sinkoilla irti. Jos ei tarvitse sairaslomalla ihmisten ilmoilla liikkua, niin mitä väliä vaikkei käyttäisikään, mut onnistuu se jos tarvii olla fiksummin puettu.

Vierailija
24/25 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et pysty laittamaan itsellesi rintsikoita, jos käsi on kipsissä.

En ole kotihoitaja enkä sukulainen, mutta voin vilkaista.

Vierailija
25/25 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuoli, jossa on pyörät alla ( toimistotuoli) auttaa liikkumisessa. Voit pitää tavarat sylissä. Reppu on myös hyvä.

Tämä on hyvä esimerkiksi keittiössä. Kannattaa kuitenkin huomioida, että useimmat kodeissa käytetyt lattiamateriaalit ei kestä konttorituolin pikku rullia vaan jauhautuvat pilalle. Olen yhden lattian pilannut näin.