Jestas noita uusia nimiä!!!
Erkut (Hyvä kun ei O...kut)
Jesman (sanoo kaikkeen kyllä?)
Johannas (mies vai nainen? Ruotsiksi "Johannan", Johannas bil)
Jovva (Lapistako?)
Kerppu (kas kun ei korppu)
Kilves (?!)
Kuippana (Vanha kurppa?)
Lacrima (joku pesuaine kuten Lactoline?)
Laser (varokaa ettei katso silmiin!)
Kommentit (89)
Sopuli, ajattelee omilla aivoillaan?
Vierailija kirjoitti:
Kerppu on nahkiaisista käytetty kappalemitta, 31 kpl.
Lehtikerppu on tunnettu sana lammastaloudesta; myös vuohet, porot tai hevoset popsivat niitä mielellään.
Vierailija kirjoitti:
Entä Nokkonen? Ruusutarhassa varmaan.
Onkohan Horsma jo käytössä?
Vierailija kirjoitti:
Niin on ja eikö myös elukoille kerätä kerppuja, siis lehmille/hevosille kaikkea mitä ne nyt mutusteleekaan, pajua etc.
Vierailija kirjoitti:
Lacrima on latinaa ja suomeksi kyynel.
Mulle tuli ekana mieleen joku vatsahappolääke, närästykseen. Sitten tuli mieleen ummetuslääke.
Autumnus on helppo lyhentää, jolloin muodostuu napakka lempinimi; Anus.
Kukkuböö, onpa kumma miksi ei ole puollettu. Joku varmaan tällä palstalla ehdottanut tuota nimikyselijälle.
Nykyään erottuu kun antaa sen normaalin Maria tai Jari korhosen nimen. Muiden nimet on suoraan lääkepurkkien kylestä.
Tämä on vain nykyaikaa, ajankuva.
Laser, oikealta nimeltään
Light Amplification by Stimulated Emission of Radiation
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli ekana mieleen joku vatsahappolääke, närästykseen. Sitten tuli mieleen ummetuslääke.
Se on silmätippa lääke. Miksi kenenkään nimi ei ole Rennie tai Burana?
Luulen että rikollisia ovat suurin osa näistä jotka haluavat Nosferatu-tyylisiä nimiä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on vain nykyaikaa, ajankuva.
Lapsi on erityinen useilla eri diagnooseilla niin pitäähän hänellä olla ainutlaatuinen nimi kuten Elseriina. niin ja tuo on pojalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on silmätippa lääke. Miksi kenenkään nimi ei ole Rennie tai Burana?
Ehkä ne on suojattu? Paramax olisi myös aika iskevä nimi.
Mitä nimeen Kuippana tulee, niin Mummo Ankka teki kuippananmarjahilloa.
Lacrima on suomeksi Kyynel
Voi kyynel tosiaan noita nimiä!
Mikä nimeksi Kuippanan ja Kerpun siskolle?
Hyviä ehdotuksia kaivataan (tai miksei niitä huonompiakin).
Eihän kylläkään ole kohta äitejä ja isiäkään, lakialoite jo tehty! On van sraskauksia vai miten se nyt meni. Tämä on oikeesti menillään juuri nyt! Vastustava kansalaisaloite löytyy netistä. Miksi ihmeessä lapsella ei saa olla äitiä ja isää? Tuleeko äitienpäivästä sitten joku puuronkeittäjättären päivä ja isänpäivästä joku halonhaakkajien päivä?? Raskaanaolevan tai synnyttäjän sukopuolettoman päivä tai...
Vierailija kirjoitti:
En kyllä oman lapseni nimeksi laittaisi, mutta Laser on aika hauska. Sopisi hyvin nimeksi jollekin supersankarille.
Aarne Tarkaksen tytär on sukunimeltään Laser-Tarkas. Aika hieno.
Sukututkijana voin sanoa että olisi mahdollista että olisi nainen jonka nimi olisi Blondi Glasveranda Mars-Giraff. Kaikki nämä nimet ovat tulleet vastaan, eivät samalla henkiöllä tosin.
Vierailija kirjoitti:
Voi tarkoittaa myös rehuksi kuivattuja lehtipuun oksia (m.kerppo), kerpo) mutta on nimenä esiintynyt Gabrielin muunnoksena.
Mä oon noista ...-tyttäristä joskus miettinyt, että jos antaiskin lapselleen, ja toki itselleenkin, syntymälahjaksi myös lapsen/lapsenlapsen nimen, tyyliin Hanna Eliaksen äiti 🤔