Sanna Marin 8000 euron takissa - en ole enää pääministeri mutta juhlin yhä
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010145330.html?utm_medium=promobox…
En ole enää pääministeri, mutta juhlin yhä.
Lue lisää: Sanna Marin avautuu harvinaisella tavalla bilevideokohusta tätä mieltä hän on asiasta nyt
ELLE haastatteli Marinia hänen Los Angelesin -vierailunsa yhteydessä lokakuussa. Samalla Marin kuvattiin tuhansien eurojen arvoisissa vaatteissa. Hän esiintyy muun muassa lähes 8000 dollarin arvoisessa trenssitakissa ja yli tuhannen dollarin hintaisissa kengissä.
MARIN kritisoi suomalaista mediaa tavoista, joilla häneen liittyvistä kohuista uutisoitiin. Marin sanoo Ellelle, että bilekohu tuntui hyökkäykseltä hänen yksityiselämäänsä. Kesällä 2022 julkisuuteen levisi videoita, joissa Marin juhli ja tanssi villisti julkisuudesta tuttujen ystäviensä kanssa.
Hänen mukaansa kyseessä oli ennen kaikkea naisiin kohdistuvaa moraalista arvostelua. Hänen mukaansa naispolitiikkoja arvioidaan eri mittarilla kuin miehiä.
Ongelma ei ollut minun tanssini. Me olemme nähneet, kun muut poliitikot tanssivat ja juovat. Oikea ongelma oli, että näytin liian seksikkäältä
Kommentit (370)
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa, miten täällä edelleen huudellaan kateuskorttia. :)
Olen akateeminen, paljon Marinia kauniimpi nainen Tampereelta, jolla on rakas ja ehjä perhe, hyvä terveys, merkityksellinen, arvojen mukainen työ ja toistakymmentä sijoitusasuntoa.
En kyllä keksimälläkään keksi, mistä voisin olla Marinille kateellinen. :)
Paljonko saat vuokratuloja asunnoistasi?
Vierailija kirjoitti:
Nämä, jotka täällä puhuvat kateudesta, ovat itse niitä luusereita. Voi voi.
- se kaunis menestynyt nainen Tampereelta :)
Miten sä olet menestynyt?
Vierailija kirjoitti:
Olen akateeminen, paljon Marinia kauniimpi nainen Tampereelta, jolla on rakas ja ehjä perhe, hyvä terveys, merkityksellinen, arvojen mukainen työ ja toistakymmentä sijoitusasuntoa.
Marin saa yhdestä 45 min puheesta enemmän kuin sinä rupusista sijoitusasunnoistasi kuukaudessa.
Taitaa provosoida ihan tahallaan 😄
Ja sekös eräitä harmittaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marin saa yhdestä 45 min puheesta enemmän kuin sinä rupusista sijoitusasunnoistasi kuukaudessa.
Tampereen sossuhan maksaa näitä vuokrarahoja kauniille menestyneelle tamperelaiselle jolla on hyvä terveys ja ehjä perhe.
Sannasta olisi varmaan saanut parempiakin kuvia siihen Elleen. Ei oikein onnistuneita ole ne kuvat, ihan kuin eri henkilö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä, jotka täällä puhuvat kateudesta, ovat itse niitä luusereita. Voi voi.
- se kaunis menestynyt nainen Tampereelta :)
Miten sä olet menestynyt?
Jaan vähän tytön kalleinta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän se, miten itsestäänselvyyksiä löpisemällä rahaa tulvii ovista ja ikkunoista.
Vierailija kirjoitti:
Tuota... Olen eri, mutta missä maailmassa te oikein elätte?
Monilla yksityishenkilöillä on kymmeniä sijoitusasuntoja.
Näyttää siltä, että täällä tosiaankin kokoontuu alemman yhteiskuntaluokan porukka yhä suitsuttamaan prinsessaansa.
Niin tuo kaunis menestynyt (?) omistaa asuntoja joissa asuvat sossurahoilla elävät. Eli käytännössä minä veronmaksajana maksan tälle kauniille menestyneelle ehjäperheiselle. Ja tämä vielä kuvittelee olevansa kaunis. Kuvaansa ei uskalla kuitenkaan laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä täällä ollaan kateellisia sijoitusasuntojen omistajille!
Tuskin. Suurella osalla on nykyään sijoitusasunto, joko omalla rahalla ostettu tai peritty. Itsellä peritty.
Vierailija kirjoitti:
Olet huvittavan kateellinen kun keksit olevasi muka rikas. Minulla 20 sijoitusasuntoa Manhattanilla ja olin Bezosin synttäreillä. Nyt olen ostamassa köyhän prinssin asuntoa halvalla.
Miten se Sanna tiesi siellä kevereitten keskellä, että siitä tulee pääministeri, presidentti kun nimittää suurimman puolueen puheenjohtajan neuvottelemaan hallituksesta, ei suinkaan samantien pääministeriksi. Pääministerinimitys on sitten silkkaa hallintoa.
Vierailija kirjoitti:
Kateus on suurinta ihailua.
Meinaat, että ihailet kaikkia kritisoimiasi henkilöitä ja olet heille vain kateellinen?
Outo logiikka.
Vierailija kirjoitti:
Miten akateeminen voi väittää olevansa kauniimpi? Kauneus on subjektiivinen asia.
Ikävä tuottaa teille duunareille pettymys, mutta kaikki kirjoittamani on totta.
Miten nyt kommentoitte kateutta?
- se menestynyt
mulla on vastakkainen mielipide, toivon että sanna ui timanteissa ja pukeutuu turkiksiin ja massiivinen julkisuus, niin että typerinkin suomalainen tajuaa, miten politiikka toimii maailmalla.
onhan esim.eri maiden pääministerit tehnyt kulisseissa miljoonatilejä esim.päätöksillä. maailmalla puhutaan rehellisesti mediassa kytkyistä päätöksiin. kuulemmma kriisi aikana ,tuli tietyistä päätöksistä tilille rahaa siis mitä kamalammat vaikututset kansaan, sitä enemmän massia.lukekaa australian mediaa.
myös poliitikkojen sukulaiset on tehnyt miljarditilejä maailmalla. ei ole edes salaisuus. kytkykaupat päätöksiin. kun poliitikko päättää, joku hyötyy ja raha liikkuu. ei ole välttämättä edes mitenkään.... laitonta.monen poliitikon perhe toimii energia ym aloilla muuallakin kun suomessa kuten esim.suomen ministereiden puolisot edellisessä hallituksessa.
Vierailija kirjoitti:
Ellen kuvaaja on nähtävästi kanssani samaa mieltä, että Marin on edustavimmillaan suoraan edestä kuvattuna. Sivuprofiili ei ole niin hyvä.
Sivuprofiilia ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Kyse oli pääministeri-instituution arvokkuudesta ja kunnioituksesta, ei siitä, että kukaan olisi sinällään paheksunut pääministerin juhlimista ja tanssimista. Juhlintaan liittyi monia ikäviä piirteitä.
Tästä asiasta Marin antaa haastatteluissa aina sen kuvan, että hän ei olisi lainkaan saanut tanssia ja juhlia. Ei siitä ollut kyse.
On ennennäkemätöntä, että suomalainen johtava poliitikko kiertää mustamaalaamassa häntä kritisoineita julkisuudessa. Saati entinen pääminsteriä omia maanmiehiään. Ainut Sannalle vertoja vetävä itkuvinkuilija on Paavo Väyrynen. Katsokaa Paavoa nyt, niin näette Sannan muutaman kymmenen vuoden päästä.
Tampeerel ei kellää ole kahtakymmentä sijoitusasuntoa 😚