Mitä hauishymiö tarkoittaa?
"Järkytyn" vähän siitä naisena, koska se tuntuu aggressiiviselta. Mikä se on? Miksi joku laittaa todella monta hauishymiötä ja lisäksi muita.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Ilmaisee voimaa.
Miksi joku haluaa ilmaista jatkuvasti voimaa muille? Voiko se olla jopa junttimaista..?
Pullistelua, leikillään. Katsohan, täällä sitä vasta on habaa. 💪👈
Mulle laittoi sellaisen joskus Wolt tai Foodora sovellus. Kuski oli kyllä hintelän puoleinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmaisee voimaa.
Miksi joku haluaa ilmaista jatkuvasti voimaa muille? Voiko se olla jopa junttimaista..?
Kyllä, se voi joskus olla juuri sitä.
💪👈
Tarkoittaa, että tervisin kehonrakentaja.
Vierailija kirjoitti:
En silti tajua sitä, mutta olenkin nainen. Joku mies tajuaa ja tulkitsee sen? Voima on kiva asia jos voi hyvin, mutta näen vain piirroksen.
Laitan miehelle kannustukseksi, kun on ollut ahkera ja voimakas esim. töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmaisee voimaa.
Kyllä, se voi joskus olla juuri sitä.
💪👈
Ahaa. Selvä. Tuo sormihymiö vasta onkin outo, eli pitää erikseen osoittaa hauis. Mitä naisten pitäisi osoittaa itsessään, vaikka hymiöllä? Naisten lempihymiö voi olla vaikka hymyilevä hymyiö punaisilla poskilla.
Käyn naisena tehtaassa osa-aikatöissä ja mieheni lähettelee mulle gorillahymiöitä ja sydämiä lol
Se on koodikieltä ja tarkoittaa että lähettäjä on aggressiivinen osapuoli seksissä - yhdistetään yleensä mustaan sydämeen.
Vierailija kirjoitti:
Käyn naisena tehtaassa osa-aikatöissä ja mieheni lähettelee mulle gorillahymiöitä ja sydämiä lol
Luulen että eroaisin heti jos joku mies laittaisi gorillahymiön. ;) Ehkä elän eri todellisuudessa kuin jotkut.
Se tarkoittaa, ettei lähettäjä osaa kirjoittaa, vaan joutuu turvautumaan kuviin.
Vierailija kirjoitti:
Se on emoji, ei hymiö.
Aion sanoa hymiö, on pakkomielle siihen sanaan. Vaikka muu kuva se on tosiaan, hauis ei hymyile hymiönä.
Se voi tarkoittaa myös sitkeyttä vaikka opiskelussa. Jaksaa jaksaa! (ja hauisemoji)
Vierailija kirjoitti:
Tuo näyttää kyllä pieneltä ruudulta katsottuna eräältä rivommalta ilmaisulta.
Hakkasin halkoja tänään 10 kuutiota 💪
Runkkulihas.