Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylläpä mun 175cm puoliso nyt kiinnostaa

Vierailija
25.01.2024 |

Alkoi urheilla ja huolehtia ulkonäöstään, firma menestyy niin että rahaa riittää, on päässyt puhumaan hienoihin paikkoihin yms ja tekee näyttävää uraa.

Minä rakastuin kultaiseen luonteeseen ja sisimpään, sulloin kun ei ollut rahaa eikä käynyt salilla. Nyt niitä naisia sitten riittäisi. Miehellä onneksi arvot kohdillaan.

Itse myös luonnollisesti kohentanut ulkonäköä miehen mukana, kun on varaa palkata pt ja käydä kosmetologilla sekä tyylineuvojalla.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tämä on totta! Vähän samanlainen kokemus. Näinhän se on. 

Vierailija
22/35 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn aina välillä tekemässä tämän tyyppisiä postauksia tänne ja toteamassa, että mun elämä on oikeasti tosi monelle aivan fantasiaa tai muuten uskomatonta.

Hahah mun guilty pleasure! Ei tarvi edes hirveesti provota niin jengi haukkuu ja v i ttuilee.

Muotoilin hän tahallaan ärsyttäväksi mutta joo joka sana on totta :D Ei kiinnosta uskotteko. Sain mitä hain. 

Varmaan ymmärrät (et varmaan) että näillä provoilla ei luo omasta elämästään mitään fantastista mielikuvaa, ihan sama mikä tekstin sisältö on, riippumatta siitä onko teksti totta ollenkaan vai. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kiinnosta edelleenkään. Sen rahat kiinnostaa. Siinä se ero. 

Vierailija
24/35 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta, mikä diagnoosisi sulla oikeasti on, jos avauksien tarkoitus on saada muut haukkumaan ja vttuilemaan?

Vierailija
25/35 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta, mikä diagnoosisi sulla oikeasti on, jos avauksien tarkoitus on saada muut haukkumaan ja vttuilemaan?

Ylemmyydentunto varmaan. No kun katsoo mitä settiä te tänne päästelette niin ihan aiheestakin. Sain mitä kaipasin niin en nyt jaksa tässä ketjussa jatkaa tällasta metakeskustelua. 

Vierailija
26/35 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylemmyydentunto varmaan. No kun katsoo mitä settiä te tänne päästelette niin ihan aiheestakin. Sain mitä kaipasin niin en nyt jaksa tässä ketjussa jatkaa tällasta metakeskustelua. 

Säälin sua.

Vierailija
27/35 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälin sua.

Mitä se mulle kuuluu?

Vierailija
28/35 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen kyllä kiinnostaisi kuulla miksi kukaan normaali ihminen haluaa antaa edes anonyymipalstalla itsestään kusipäisen trollin vaikutelman. Joku helvetin pieni ihminen siellä toisella puolella väistämättä on, siis henkisesti.

Vierailija
29/35 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ei oo ollenkaan kirjoittanut 175cm mies "ennen menestystään". Hahhah.

Vierailija
30/35 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PItää elämän olla kyllä tosi fantsua jos kaipaat veetuilua ja trollausta mammapalstalla :D

Vierailija
31/35 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies on tuotakin lyhyempi eikä ole rikas eikä tee hienoa uraa, mutta rakastan sitä semmoisenaan ja on loistava puoliso ja isä. Minä olen varmaan miestäni "tasokkaampi" ulkonäön ja esim koulutuksen puolesta, mutta väliäkö tuolla kun ollaan onnellisia näin. 

Vierailija
32/35 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen kyllä kiinnostaisi kuulla miksi kukaan normaali ihminen haluaa antaa edes anonyymipalstalla itsestään kusipäisen trollin vaikutelman. Joku helvetin pieni ihminen siellä toisella puolella väistämättä on, siis henkisesti.

No mä nyt en pidä sitä minään mitä te ajattelette musta. Me unohdetaan toisemme välittömästi kun interaktio loppuu ja jokainen palataan omaan elämäämme. Tai no teistä varmaan suurin osa jää pyörimään tänne keskenään. Mulla oli nyt pieni heti aikaa viihdyttää itseäni sohaisemalla muurahaispesään ja nyt taas oikea elämä kutsuu. Adios beibit.

Vierailija
33/35 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälin sua.

Mitä se mulle kuuluu?

Selvästihän sinua kiinnostaa ihmisten reaktiot ja mielipiteet, kun tänne tulit provoilemaan. Näin olet jo itsekin myöntänyt. Vai mietitkö yksinkertaisuudessasi että kaikki olisivat tosiaan kateellisia kertomastasi tilanteestasi ja muunlaiset reaktiot eivät ole mieleisiä. Tämänkin olet myöntänyt kertomalla ettet "jatka tällaista metakeskustelua" :D Kaikenlaista porukkaa sitä onkin.

Vierailija
34/35 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä nyt en pidä sitä minään mitä te ajattelette musta. Me unohdetaan toisemme välittömästi kun interaktio loppuu ja jokainen palataan omaan elämäämme. Tai no teistä varmaan suur

Kyllä pidät. Sua vtuttaa vielä huomennakin tämä :D

Vierailija
35/35 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te pöljät annatte sille just sitä mitä se haluaa, ymmärrättekö?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi