Essayahin ilmiömäinen esiintyminen mtv3 vaalitentissä!
Jos ei puolue olisi esteenä, niin Essayah olisi selvää kärkikaartia!
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettelisi Sarikin puhumaan omalla puheenvuorolla, eikä Halla-ahon puheen päälle.
Essayah puhuu kovalla äänellä kaikkien päälle aina kun huvittaa, samoin kuin Urpilainen, Andersson ja Stubb. Tosi huonot sosiaaliset taidot. Harkimo huutelee sivusta keventäen silti tunnelmaa. Loput osaavat käyttäytyä.
Itselläni ihan samat fiilikset. Raskaita tyyppejä nuo Essayah, Andersson ja Stubb.
Jostain syystä pystyn vielä kestämään Urpilaisen huutoa.
Muut osaavat käyttäytyä. Harkimo on inhimillinen. Itse kannatan vain Harkimoa ja Halla-ahoa. He eivät mielistele ketään ja uskaltavat sanoa suoraan totuuden asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta, mikä Essayahin esiintymisessä oli ilmiömäistä? Katsoin kyseisen vaalitentin, eikä hän mielestäni tuonut mitään erityistä lisää keskusteluun.
Lisäksi pitää muistaa, että presidentti johtaa ulkopolitiikkaa, enkä usko, että Essayahin ulkopoliittinen kokemus on riittävä presidentin roolin hoitamiseen.
Hän tietää kaiken mahdollisen Gaasan tilanteesta ja vähän Venäjästä.
Kiinasta tämä naisihminen ei tiedä kyllä mitään. Ruusunpunaiset lasit päässä ja ajastaan jäljessä.
Minustakin selkeästi paras ts. älykkäin ja käytös sopiva mutta mahdollisuuksia ei ole sekä kokemus tosiaan puuttuu. Mutta ällöttää ajatus Halla-ahosta tai Stubbista.ä pressana. Haavisto kelpaa enkä oke homppelifoobikko, mutta pelkään että voi tulla ongelmia. Päädyin Rehnin kannalle. Ei hän pääse mutta en vaan pysty noita kolmea äänestämään.
Kuuluminen helluntailiikkeeseen on kyllä iso miinus
Sari on valittu viime vuonna eduskunnan parhaaksi suurella ääntenenemmistöllä. Sisäisessä äänestyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Onko totta että hän kiistää evoluution?
Itse pidän tälläistä massiivisena ongelmana.
Muut ehdokkaat kieltävät biologian. Se on vielä suurempi ongelma.
Mitä seuraavaksi? Kielletään matematiikka? 1+1=3?
Essayah oli MTVn tentissä yllättävän huono, monessa aiemmassa tentissä ollut paljon parempi.
Pöllöraati tentistä, Stubb paras, Aaltola huonoin:
Alexander Stubb 14 pöllöä
Li Andersson 13 pöllöä
Pekka Haavisto 11 pöllöä
Jussi Halla-aho 11 pöllöä
Jutta Urpilainen 10 pöllöä
Hjallis Harkimo 10 pöllöä
Olli Rehn 8 Pöllöä
Sari Essayah 5 pöllöä
Mika Aaltola 4 pöllöä
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/polloraati-arvioi-tassa-on-presiden…
Voisko Sari kerran elämässään laittaa tukkansa nätisti? Kiharaa tukkaa kun pöyhöttää ja suoristaa ja lakkaa menopaussikypäräksi niin ei onnistu. Kiharana olisi kaunis. Vai onko tarkoitus olla vaatimattoman ja nöyrän näköinen?
Minusta hänellä oli eilen oikein kaunis tukka. Urpilaisen poskipunaa en ymmärrä. Vähempi riittäisi!
🇺🇦🇮🇱
Mitähän eläinrääkkäystä on hehkuttanut?
Vierailija kirjoitti:
Minä äänestän Essayahia! Ainut järkevä vaihtoehto ilman fanaattisuutta, eikä ole myöskään typerä woke! Uskoo kahteen sukupuoleen, kuten kuuluu! Vain järkevä ihminen arvostaa Saria!
Aika fanaattinen se on palestiinalaisten tappamisen tukemisessa
Tästä tunnistaa järkevän ihmisen. Kuka äänestää Essayahia? Essayah yksi valovoimaisin ehdokas.
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi pitää muistaa, että presidentti johtaa ulkopolitiikkaa, enkä usko, että Essayahin ulkopoliittinen kokemus on riittävä presidentin roolin hoitamiseen.
Onhan se istunut Euroopan Parlamentissa.
Helluntalaisuus ja raamattuun uskominen mahdottomia ominaisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Minä äänestän Essayahia! Ainut järkevä vaihtoehto ilman fanaattisuutta, eikä ole myöskään typerä woke! Uskoo kahteen sukupuoleen, kuten kuuluu! Vain järkevä ihminen arvostaa Saria!
Olen ilmoittanut viestisi asiattomaksi.