Mikael Gabrielin UMK-biisi
Hämmentävää lukea Hesarin juttu, jossa taas kerran asiantuntijat kaivettu analysoimaan. Onko Mikael salaliittoihin uskova persu?
Kommentit (12)
Kauheaa! Mutta onhan meillä Paleface.
On se. Venäjåfanit ottaa aina koko paketin. Siihen kuuluu Puttetus, koronadenialismi, lääketeollisuus on salaliitossa globalistien kanssa + maailmanhallitus. Edellinenkin mainiosti menestynyt UMK vuosikertalainen on samaa sakkia
Jotenkin tuntuisi että Mikael G. saa uskoa ihan mihin huvittaa ja myöskin tehdä biisejä mistä asiasta huvittaa, mutta ilmeisesti näin ei kuitenkaan ole?
Uskoohan Palefacekin Leniniin. Siinä ei ole mitään probleemaa?
Paleface tuottaa minusta ihan täyttä sontaa, mutta missään olosuhteissa en lähtisi rajoittamaan hänen ilmaisunvapauttaan. Hänellä tulee olla oikeus levittää kommunismin ilosanomaa.
Sama pätee myös Gabrieliin. Kannattaa vaan sietää, koska se on kaikille parempi niin.
"Jos ootte leijonii, miks teidän lauma määkii?"
Olen ehkä ainoa, mutta itse yhdistin tämän välittömästi itseään leijoniksi kutsuviin salaliittohörhöihin ja siinä merkityksessä on 100% osuva. Luulevat olevansa leijonia, mutta ovat pahimpia lampaita kaikista seuratessaan sokeasti omia internetin hörhöprofeettojaan.
Toki voin olla ja varmaan olenkin tulkintani kanssa ihan hakoteillä.
Ennen radikaalit oli vasemmistolaisia liberaaleja, jotka lauloi harhaisia kapitalismista. Nykyään kauhistellaan oikeistolaisia konservatiiveja.
Vierailija kirjoitti:
"Jos ootte leijonii, miks teidän lauma määkii?"
Olen ehkä ainoa, mutta itse yhdistin tämän välittömästi itseään leijoniksi kutsuviin salaliittohörhöihin ja siinä merkityksessä on 100% osuva. Luulevat olevansa leijonia, mutta ovat pahimpia lampaita kaikista seuratessaan sokeasti omia internetin hörhöprofeettojaan.
Toki voin olla ja varmaan olenkin tulkintani kanssa ihan hakoteillä.
Mikael Gabriel on useaan otteeseen somessaan ottanut kantaa noiden salaliittoteorioiden puolesta eli on vahvasti siellä foliohattuleirissä. Vanat taivaalla, jne.
Onhan se ihan höpöhöpö-juttuja viljellyt vuosikaudet.
Mutta tosiaan nää höpöihmiset on itse se surkuhupaisin lammaslauma. Uskovat mitä "paimen" sanoo ja käskee.
Varmasti. Pakkohan sen on olla.