Korruptoitunut Lipponen äänessä vaikka teollisuuden työpaikkoja katosi 200 000 ulkomaille Lipposen tyhmän politiikan vuoksi.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010964572.html
Miten venäjän kaasuputkea lobannut ex pääministeri kehtaakin arvostella perusteettomasti Niinistöä, Stubbia ja nykyhallitusta. Lipponen oli itse ehkä Suomen taloudelle ja omavaraisuudelle historian haitallisin pääministeri. Lipposen aikana myytiin valtaisasti lypsäviä lehmiä ulkomaille ja tämän seurauksena Suomessa on tapahtunut satojen tuhansien työpaikkojen ja verotulojen menetys. Järkyttävä Paavo Lipponen!
Kommentit (10)
Lipponen on epäisänmaallinen hyväveliverkostojen ja lobbauksen taitaja. Vahingollinen poliitikko Suomelle
Jos on saanut kumminkin miljoonia Putinilta, niin vetää samaa linjaa edelleen, eli puolustaa Venäjää. Pitää rahoistansa kiinni.
Ihan sitten kun Venäjä hyökkää Suomeen, niin puolustaa Venäjää edelleen. Se on tuo jos saa miljoonia Putinilta, niin joitain politiikkoja voi ostaa.
Varmaan oli tarkoitus Venäjän kaasulla taata lapsille hyvä tulevaisuus ja nykymeno sitten kiukuttaa.
Saksassa ostettiin myös miljoonilla politiikkoja. Putin lahjoi aika hyvin, kuten venäläiseen kulttuuriin kuuluu.
Laskitko yksitellen vai vetäsitkö kät...hiasta....
Vierailija kirjoitti:
Varmaan oli tarkoitus Venäjän kaasulla taata lapsille hyvä tulevaisuus ja nykymeno sitten kiukuttaa.
Mä luulen kanssa, että yritti Venäjän korruptioluokkaan, missä luonnonvaroilla tullaan monimiljonääreiksi. Meni lapsilta nyt Venäjän luonnonvarariistorahat ohitse ja Päiviltä.
Lipposen ulostulo oli kuin kynttilän hiipuvan liekin leimahdus ennen lopullista sammumistaan.
Eikö Päivi ole laittanut sitä vielä laitokseen.