Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö se ole vain oikein että naisella kuuluisi olla oikeus toisiin miehiin seksin merkeissä?

Vierailija
24.01.2024 |

Nainen on se sukupolvi joka voi harrastaa seksiä fyysisesti enemmän. Yksi mies ei riitä.

Miehen taas kuuluu säästää seksuaalinen energiansa omalle naiselleen.

Sillä ei ole tekemistä rakkauden tai suhteen kannalta.

M35

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cristianiassa (juutinmaa,tanska) - 1970-luku..

Vierailija
2/18 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on sukupolvi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Nainen tarvitsee eri miehen suuseksiin ja eri miehen yhdyntään. Kaikki miehet ei osaa molempia.

Vierailija
4/18 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Nainen tarvitsee eri miehen suuseksiin ja eri miehen yhdyntään. Kaikki miehet ei osaa molempia.

Jokku osaa ja saa monta naista kaverikseen 🤪

Vierailija
5/18 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä ihan noin ole. mun mielestä molemmille useita tai ei kummallekaan.

Vierailija
6/18 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin meillä onkin, ja molemmat tykkäävät🤗

Vierailija
7/18 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmen kimpassa minulle on ollut kiihottavinta ja nautinnollisinta saada nautintoa samaan aikaan yhden miehen suusta, ja toisen, sen paremmin varustellun ja/tai taitavamman miehen kalusta.

Vierailija
8/18 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokku osaa ja saa monta naista kaverikseen 🤪

Kyllä mä olen noilla taidoilla joutunut tyytymään alusta lähtien yhteen kun vaimo ei ole suostunut jakamaan minua, eikä päästämään irti.

Vierailija
9/18 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Seksuaali energiaa säästäen?

-

" ..Kätesi seuraavat ruumiini polkua ja päättyvät halujeni pimeisiin kulmiin, ja siellä, kuin lujat vartijat, kätesi tarttuvat otteeseen suurimmasta aarteesta, jota minulla on.. " 

..Arvaatko yhtään mistä mahtaa olla kyse? .. 

-

( Ja miksi kukaan haluaisi mitään SITÄ säästää.. ;))

Vierailija
10/18 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen on sukupolvi?

Sukupuoli.

Vierailija
11/18 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ihmisillä on oikeus vaikka monen kanssa seksisuhteeseen kerralla. Eri asia hyväksytäänkö se parisuhteessa.

Vierailija
12/18 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on oikein ja väärin riippuu siitä, mitä osapuolet itse päättää.

Mutta järkevää se kyllä olisi, koska nainen on seksuaalisesti vaihtelunhaluisempi sukupuoli, jonka halut hiipuvat vuosien varrella, jos joutuu jatkuvasti tyytymään samaan kieleen.

Siitähän monet pariskuntien vaikeudet johtuvat, että naiselta katoaa seksihalut. Syynä on voittopuolisesti kyllästyminen. Miehiähän seksi kiinnostaa saman kanssa vielä vuosikymmenien jälkeenkin, joten heille ei monogamiasta ole haittaa. Kyllä ap ihan jyvällä asioista on.

Vierailija
13/18 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on. Jos nainen  haluaa monta miestä, niin ymmärrän. Toivottavasti naisetkin ymmärtävät, että minä halveksin heitä.

Vierailija
14/18 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehilläkin pitää olla oikeus muihin miehiin seksin merkeissä. Se olisi vähintäänkin reilua ja tasapuolista.

Vierailija
15/18 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiahan on kahden ihmisen välillä juuri niin kuin he keskenään sopivat.

Ei tämä mikään oikeuskysymys ole vaan sopimusasia.

Vierailija
16/18 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kautta historian naiset ovat olleet alistettuja, ja pelkästään tämän vääryyden oikaisemiseksi naisilla pitää olla oikeus toisiin miehiin. Jokainen nainen ansaitsee kokea seksin ilot niin monen miehen, tai naisen, kanssa kuin vain haluaa ilman, että patriarkaalinen mies voisi sitä estää.

Vierailija
17/18 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kautta historian naiset ovat olleet alistettuja, ja pelkästään tämän vääryyden oikaisemiseksi naisilla pitää olla oikeus toisiin miehiin. Jokainen nainen ansaitsee kokea seksin ilot niin monen miehen, tai naisen, kanssa kuin vain haluaa ilman, että patriarkaalinen mies voisi sitä estää.

No, em. logiikalla niillä historian kaltoin kohtelmilla naisilla on oikeus hyvitykseen niiden kaltoinkohtelijoiden taholta.

Sinulla, minulla tai kenelläkään tämän päivän ihmisellä ei ole asian kanssa tekemistä. Vai ajatko nyt rikoksistakin rangaistuksia syyttömille jälkipolville?

Vierailija
18/18 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen kaikkea sama mies ei yksinkertaisesti yletä panemaan ja antamaan suuseksiä samaan aikaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi