Vaalitentti MTV alkaa nyt klo 20.00
Kommentit (889)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
STUBB MIINUS NELJÄ PROSENTTIA
Stubb laskenut tosiaan reippaasti, nousussa Halla-aho ja Rehn!
Missä se Stubbin kannatus on laskenut. Kun kannatus on nyt 27% ???
Harmi että Stubb voittaa. Olisin niin toivonut Haaviston voittavan. Toivottavasti Stubb on mainettaan parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei mikäli haluaa uskoa demokratiaan ja minä haluan niin mitään ei ole vielä päätetty. Vaalipäivä on sunnuntaina ja olen iloinen, että Rehn on nousemassa. Fiksu, kansaa yhdistävä ehdokas. Toivottavasti pääsee toiselle kierrokselle.
Hesarin tietojen mukaan Stubbin vaalibudjetti on kolme miljoonaa. Huh huh. Vaikea kuvitella häntä koko kansan presidenttinä.
Eikös se ole 1,5 miljoonaa vain? Ja haavistolla tavoitebudjetti 1 miljoonaa ja jutalla 0,7 miljoonaa ja halla-aholla 0,5 miljoonaa?
Juttaa tukevat kaikki naiset ja ay liike. Naisia on yli 50% suomessa, niin jutasta kyllä tulee presidentti. Vaalipäivänä 25% äänistä on naisten, ne kun menee Jutalle niin saadaan uudestaan meille naispressa. Kaikki sannafanit kun ryhmittyy jutan taakse, niin siinä on naisvoimaa! Nyt siskot uurnille vaan , äänestämään juttaa ja
Jutalle pistettiin 50 tonnia sanna mariinin kautta. Vaikea uskoa että sannan omia rahoja koska ei tuon firmakaan ole toiminut kuin pari kuukautta ja tuskin tuo 50 tonnia sijoittaisi tuollaiseen turhaan mainoskampanja yritykseen jossa todennäköisyys päästä presidentiksi on aika liki nollassa.
Mut mediaa ei kiinnosta moinen epäselvä vaaliraha kun kyseessä on sanna. Saati että kiinnostaisi haavistolle yli 100 tonnia antaneen liikemiehen yritystouhut. Nuo vaan hyväksytään hiljaa mediassa koska punaväri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei mikäli haluaa uskoa demokratiaan ja minä haluan niin mitään ei ole vielä päätetty. Vaalipäivä on sunnuntaina ja olen iloinen, että Rehn on nousemassa. Fiksu, kansaa yhdistävä ehdokas. Toivottavasti pääsee toiselle kierrokselle.
Hesarin tietojen mukaan Stubbin vaalibudjetti on kolme miljoonaa. Huh huh. Vaikea kuvitella häntä koko kansan presidenttinä.
Eikös se ole 1,5 miljoonaa vain? Ja haavistolla tavoitebudjetti 1 miljoonaa ja jutalla 0,7 miljoonaa ja halla-aholla 0,5 miljoonaa?
Juttaa tukevat kaikki naiset ja ay liike. Naisia on yli 50% suomessa, niin jutasta kyllä tulee presidentti. Vaalipäivänä 25% äänistä on naisten, ne kun menee Jutalle niin saadaan uudestaan meille naispressa. Kaikki sannafanit kun ryhmittyy jutan taakse, niin siinä on naisvoimaa! Ny
Ei ole hänen rahojaan. Piiri pyörii niin, että hän saa saman tai enemmän takaisin.
Stubb ei ansaitse presidenttiyttä millään perusteella. Rehniä on turha äänestää, koska hän ei voi kuroa eroa umpeen. Se on ääni Stubbille. Stubb, Haavisto ja Halla-aho, valitkaa niistä.
Yksikään ääni Rehnille ei mene hukkaan!
Vierailija kirjoitti:
Menee, koska Rehn jää neljänneksi eikä pääse toiselle kierrokselle.
Urpilainen ja Andersson ovat kumpikin vaalikeskusteluissa malliesimerkkejä siitä, miksi en koskaan äänestä naista. Heille on pääasia olla mahdollisimman paljon äänessä ja räksyttää joka asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä menee, koska hän ei pääse toiselle kierrokselle. Eli kumman sitten haluat presidentiksi, Stubbin vai Haaviston?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juttaa tukevat kaikki naiset ja ay liike. Naisia on yli 50% suomessa, niin jutasta kyllä tulee presidentti. Vaalipäivänä 25% äänistä on naisten, ne kun menee Jutalle niin saadaan uudestaan meille naispressa. Kaikki sannafanit kun ryhmittyy jutan taakse, niin siinä on naisvoimaa! Nyt siskot uurnille vaan , äänestämään juttaa ja
Ei presidentinvaalit ole mikään sukupuolikysymys tai paikka feministiselle kannanotolle. Lapsellista kuvitella että kaikki naiset -tai edes enemmistö- äänestäisi Jutta Urpilaista vain siksi että tämä on nainen.
Jos stubb valitaan presidentiksi hänellä täytyy olla koko ajan joku vartioimassa ja suitsimassa ja muistuttamassa, ettei hän saa lähteä laukalle, ei saa olla impulsiivinen, ei saa keulia, möläytellä ym. Hän luo turvattomuutta kansalle. Niinistö on ollu tolkun mies ja rauhotellu omalla olemuksella kansaa. Stubbi nyt kehui vievänsä suomen maailman keskiöön. Kamalaa. Stubb itse haluu psistatella parrasvaloissa. Suomi on erilainen. Stubb ei sovi maamme johtoon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naispressa ei ole mikään itseisarvo. Naisena järkytyin kun Halosesta tuli presidentti ja vieläpä uudemman kerran! Tosin se koko kansan presidenttiys ei ollut kovin vakuuttavaa kun niin niukasti, juuri ja juuri voitti. Eli oli vain puolen kansan presidentti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juttaa tukevat kaikki naiset ja ay liike. Naisia on yli 50% suomessa, niin jutasta kyllä tulee presidentti. Vaalipäivänä 25% äänistä on naisten, ne kun menee Jutalle niin saadaan uudestaan meille naispressa. Kaikki sannafanit kun ryhmittyy jutan taakse, niin siinä on naisvoimaa! Ny
Naispressa ei ole mikään itseisarvo. Naisena järkytyin kun Halosesta tuli presidentti ja vieläpä uudemman kerran! Tosin se koko kansan presidenttiys ei ollut kovin vakuuttavaa kun niin niukasti, juuri ja juuri voitti. Eli oli vain puolen kansan presidentti.
Halonen nyt ei hirveästi jaksanut edes teeskennellä että olisi muuta kuin sama punatarja mikä ennen presidenttiyttä oli. Esim. sisällissodan muistojuhlissa tuo taisi käydä joka vuosi vain punaisten tilaisuudessa.
Halonen lähti ilolla Putinin voitonpäiväjuhlaan Moskovaan juhlimaan sitä, että puna-armeija halusi miehittää myös Suomen.
Minä äänestän parhaimmaksi katsomaani ehdokasta, tietenkään ääni ei mene hukkaan. Olli Rehn on hyvä valinta, eivätkä ne gallupit kaikkea kerro. Monesti on mennyt useita prosenttiyksiköitä pieleen.
Olli on vieläpä toinen niistä jotka ovat nousussa, joten totta hemmetissä äänestän häntä! Stubbin leiriläisetkö täällä yrittää manipuloida äänestäjiä ettei muka kannattaisi? Stubb on itse reippaassa laskussa, joten todellakin mitä vaan voi käydä.
Ääni Rehnille.
Vierailija kirjoitti:
Minä äänestän parhaimmaksi katsomaani ehdokasta, tietenkään ääni ei mene hukkaan. Olli Rehn on hyvä valinta, eivätkä ne gallupit kaikkea kerro. Monesti on mennyt useita prosenttiyksiköitä pieleen.
Olli on vieläpä toinen niistä jotka ovat nousussa, joten totta hemmetissä äänestän häntä! Stubbin leiriläisetkö täällä yrittää manipuloida äänestäjiä ettei muka kannattaisi? Stubb on itse reippaassa laskussa, joten todellakin mitä vaan voi käydä.
Ääni Rehnille.
Nostaa vain äänestysprosenttia, muuta merkitystä sillä ei enää ole. Hyvä toki sekin.
Ääni Jussille, on ääni tyhmyydelle.
Minä ja mies äänestimme Rehniä mutta varaudumme siihen, ettei hän ole loppupelissä. Jos on Stubb ja Haavisto niin tietenkin äänet Stubille. Ei todella haluta mitään naismaista sivarihomoa presidentiksi. Luoja siitä varjelkoon. On vielä pelkkä yo kun meidän suvussa on opiskeltu tohtoriksi saakka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä menee, koska hän ei pääse toiselle kierrokselle. Eli kumman sitten haluat presidentiksi, Stubbin vai Haaviston?
Ei ainakaan niljakasta Haavistoa korkeimmalle pallille suomessa. Menis liian halvalla, kun on sivari eikä opintojakaan ole viitsinyt yolakkia pidemmälle. Millainen esimerkki se olisi opiskelijoille? Koko tyyppi on niin liukkaan niljakas ettei pitäisi olla enää missään vastuutehtävässä. Äklöttää ajatuskin...Joten ei tarvi arpoa kumpi noista on parempi. Stubb on.
Ylen gallpu on huojentavaa nähtävää. Noin se menee loppuun saakka. Se, että lopussa Stubb voittaa.
https://www.talouselama.fi/uutiset/ylen-gallup-julki-halla-aho-nousee/5…