Vaalitentti MTV alkaa nyt klo 20.00
Kommentit (889)
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Halla-aho. Miellyttävä ääni ja puhuu vain asiaa, ei jaarittele. Helppo kuunnella.
Nieleskely häiritsee! Huh huh. Glunks!!
Vierailija kirjoitti:
Miksi Essayah ei pelaa tätä valttia, että hänkin on puoliksi ulkkari ulkolaisella nimellä, ja on silti pärjännyt?
Miksi ihneessä se käyttää tuota karseaa sukunimeä, jos ei ole edes isänsä ja sen kukttuurin kanssa ollut missäön tekemisissä.
Essayah.. Lol.
Pelottaa koska Li alkaa kimittämään hörhöjuttujaan. Kunpa jätettäisiin pois tentistä, pilaa hyvän keskustelun.
Vierailija kirjoitti:
Onko Halla-Aholla joku vika kurkussa kun nieleskelee kesken lauseen.
Olen ymmärtänyt hänellä olisi joku vika mutta ei ole kertonut julkisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Voisko tuo epämiellyttävä kuolasäkki olla hiljaa.
Täytyyhön Halla-ahonkin saada puheenvuoro
Vierailija kirjoitti:
Voisko tuo epämiellyttävä kuolasäkki olla hiljaa.
Juttako?
Vierailija kirjoitti:
*klunk*"en minä niin sanonut", yleisin "mestarin" argumentti. Puhuu kiertoteitse ja jos joku tulkitsee sen suoraksi, niin heti tulee tuo "en minä noin sanonut"
Kertoo enemmän muista ehdokkaista kuin Halla-ahosta. Muut pelkäävät Halla-ahon korkeaa kannatusta, joten valehtelevat mitä Halla-aho on sanonut.
Vierailija kirjoitti:
Sairastaako nämä ehdokkaat jotain sairautta? Ajattelen että sekin kiinnostaa.
Pekalla on ainakin selviä dementian oireita. Kehuu Trumpia täsmälleen samoin sanoin tentistä toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Stub komppaa haavistoa koko ajan. Valitettavasti jos molemmat on samaa mieltä asoista niin haavisto on näistä "veljeksistä" parempi ja tietävämpi presidentiksi. Onneksi en vielä äänestänyt. Huh huh.
Just näin, nyt tarvitaan arvojohtajaa. Ei matkimalla muita pärjätä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Alex. Valtiomiesmäinen, lyö tiedoillaan muuta laudalta mennen tullen. AInut vastustaja on Halla-aho. Jommasta kummasta tulee Suomen presidentti.
Stubb huooono.
Halla-aho vedettiin kölin alta.
Vierailija kirjoitti:
Pelottaa koska Li alkaa kimittämään hörhöjuttujaan. Kunpa jätettäisiin pois tentistä, pilaa hyvän keskustelun.
Mielestäni on ollut erinomainen tässä tentissä.
Stubbin paviaanin raateluhampaat hetki sitten, 😱
Miten voi joku olla yhtä ruma ulkoa, kuin on sisältä. Kerrankin ulkokuori vastaa sisusta täysin. 🤮
En taaskaan kuullut mitään, mitä Li sanoi. Ei vaan pysty kuuleen paasauksen läpi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Haavistolla on kyllä paras ulkopolitiikan tuntemus ehdottomasti.
Onhan hänellä varmasti pisin kokemus ulkopolitiikasta, toiminut pitkään rauhanneuvottelijanakin. Ennemmin sellainen ihminen presidentiksi, kuin joku kärttyinen ukonkäppyrä, joka istuu kädet puuskassa ja kiukuttelee tai on muuten ihan kujalla mitä ulkopolitiikassa ja maailmalla tapahtuu.
Li Andersson on yritetty stailata Sanna Mariniksi.
Halla-ahoa on raskas kuunnella, mumisee ja huono artikulointi. Ja hänen aatteensa ovat päin mäntyä.
Taas on Ollilla parhaat pointit Unkaristakin, ja selkeästi on pohtinut asioita itse, eikä toistele vaan muiden sanomisia.
Li se on käsi pystyssä kuin paraskin nasse.