Vaalitentti MTV alkaa nyt klo 20.00
Kommentit (889)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi stubbi stubbi stubbi...nyt tuli sellasta soppaa että jos pitää haaviston kanssa valita niin mieluummin haavisto.
Totta, mutta toivottavasti tuo tilanne ei edes ole edessä 2.kierroksella vaan Stubb jää kolmanneksi tai vaikka vikaksi.
Stubbilla on niin vahva kannatus että siitä tulee presidentti ainakin jos vastassa on Haavisto tai Halla-Aho.
Vierailija kirjoitti:
Inhoni Alexander Stubbia ja Jussi Halla-ahoa kohtaan vain kasvaa.
Samoin. Toivon Haavistoa ja Rehniä kakkoskierrokselle.
Vierailija kirjoitti:
Stubbilta hyviä pointteja Ukrainasta.
Erinomainen puheenvuoro.
Haavisto on ihan kuminaama, onko ottanut botoxia tai jotain?
En ole vielä äänestänyt ja äänestän kyllä sunnuntaina, mutta oikeasti en enää haluaisi äänestää näistä ketään. Olen nainen ja olen jo pitkään ajatellut äänestäväni Jutta Urpilaista ja kaipa näin sitten teenkin, mutta pitäisi sitä taktikointiakin pitäisi miettiä, sillä on pari ehdokasta, joista en todellakaan halua presidenttiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jussi on jo kuvaannollisesti puhuttu pöydän alle, ei pärjää lainkaan.
Jussi on viisas eikä lähde tuohon pelleilyyn mukaan. Jossa ainut tarkoitus on kurnuttaa häntä ja persuja
Jos vittumaisuus ja änkyröinti on viisautta niin sitten.
Eikö komissaarin liksoilla olisi varaa Jutankin ostaa oikeankokoisia vaatteita. Kaikki kiristää...
Hyvä Halla-aho. Miellyttävä ääni ja puhuu vain asiaa, ei jaarittele. Helppo kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alex "Minun tehtäväni ei ole puuttua" Stubb on kyllä aivan alakynnessä. Totaalisesti.
Täysi tyhjäpää, ei mielipiteitä mihinkään asiaan. Pelkkä jumppahomo joka vetelästi puhuu jonninjoutavaa small talkia jos jotain puhuu.
Miksi näin tyhmä ihminrn väkisin yritetään saada Suomen presidentiksi. Kuka tän masinoinnin takana on, nato vai WEF vai mikä, ja mitä tämä kuminaama on luvannut niille?!!
Sorry Alex ei pärjää Mikalle, Pekalle, Ollille eikä Jussille. Nämä 4 on parhaimmat.
Voisko tuo epämiellyttävä kuolasäkki olla hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alex "Minun tehtäväni ei ole puuttua" Stubb on kyllä aivan alakynnessä. Totaalisesti.
Täysi tyhjäpää, ei mielipiteitä mihinkään asiaan. Pelkkä jumppahomo joka vetelästi puhuu jonninjoutavaa small talkia jos jotain puhuu.
Miksi näin tyhmä ihminrn väkisin yritetään saada Suomen presidentiksi. Kuka tän masinoinnin takana on, nato vai WEF vai mikä, ja mitä tämä kuminaama on luvannut niille?!!
Samaa olen miettinyt, että jotain tässä tyhjäpään tunkemisesta piikkipaikalle ei nyt täsmää! Stubido on niin vietävissä ja ohjailtavissa, että hyötyjiä lienee pitkä jono jo odottelemassa.
Sairastaako nämä ehdokkaat jotain sairautta? Ajattelen että sekin kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko Halla-Aholla joku vika kurkussa kun nieleskelee kesken lauseen.
Jännittää niin prkeleesti
Vierailija kirjoitti:
Sammakko pyrkii ulos.
Haavistolla on kyllä paras ulkopolitiikan tuntemus ehdottomasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt pamahti Jutan mainos silmille. Melko iso naamataulu.
Mua alkaa aina pelottaa kun se kävelee kohti kameraa ja puhuu kireästi.
Pelkäät, että täti passittaa sinut jälki-istuntoon? Itselläni on niin pieni telkkarin kuvaruutu, ettei Jutan iso naama mahdu sille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stubbilta hyviä pointteja Ukrainasta.
Erinomainen puheenvuoro.
Olisi varmaan ollut ellei se olisi sanottu jo muiden ehdokkaiden toimesta.