Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystynköhän enää koskaan luottamaan miehiin

Vierailija
24.01.2024 |

Exä jätti mut erittäin rumalla tavalla ja luotto miehiin meni. Mun elämä ja sydän menivät ihan palasiksi ja vielä kuukausienkin päästä kipuilen ja itken välillä. Elämä jatkuu joo, mutta välillä mieli menee niin mustaksi. Olen jopa miettinyt, että onko mulla jonkun asteinen masennus. 

Exän teon vuoksi en osaa kuvitella voivani olla jonkun miehen kanssa parisuhteessa, luottavani häneen ja uskovani, että hän ei mua jätä yhtäkkiä kylmästi. Exän teko kaihertaa mieltä ja ajattelen, että ei miehiin voi luottaa koskaan.

Eroon ei liity pettämistä vaan tapa millä exä jätti oli todella tökerö ja kylmä tapa hoitaa ero.

Rikkinäinen

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen sanoo ettei luota miehiin ja pian se taas iskee jonkun komean miehen joka pettää ja jolla on 5 naista jota se tapailee. Naisille merkkaa vain ulkonäkö se on jo nähty. Naiset ei halua luotettavaa miestä. Muuten kaikki kiltit miehet olis naimisissa.

T: kiltti ja kunnollinen mies.

Onko sut useinkin vauvana tiputettu pää edellä lattialle?

Ap

22/26 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paneskelit komeaa pettäjä miestä ja nyt meni luottamus myös meihin kiltteihin ja kunnollisiin miehiin. Naiset tekee aina saman virheen että valitsevat miehen ulkonäön perusteella ja sitten naista petetään koska nainen kuvittelee että komea mies on uskollinen aina

Mitä sä höpötät? Miehille kumppanin ulkonäkö merkkaa paljon enemmän kuin naisille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei syy kuitenkin löydy peilistä...

Vierailija
24/26 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli taustalla yllättäin tullut ero, lyhyehkö "laastarisuhde", joka loppui töksähtäen ja sen jälkeen ihanan tuntuinen mies, josta kävikin parin kuukauden jälkeen ilmi, että hänellä olikin perhe toisessa kaupungissa. (Hän oli kertonut, että hänellä on aiemmin päättyneestä liitosta teini-ikäisiä lapsia ja selitti, että siksi hän oli suurimman osan viikonlopuista tuossa toisessa kaupungissa ja autteli ystäväänsä tämän baarissa usein perjantai- ja lauantai-iltaisin). Tämän historiikin, etenkin tuon viimeisimmän jälkeen luotto miehiin oli joksikin aikaa mennyt.

Tapasin sitten miehen, joka oli hyvin kiinnostunut minusta, mutta olin vielä liian hajalla. Vuotta myöhemmin tapasimme sattumalta, päätin luottaa ja antaa suhteelle mahdollisuuden. Nyt olemme olleet naimisissa 15 vuotta ja välillä mietin, mitä jos emme olisikaan enää tavanneet tai en olisi vielä silloinkaan antanut hänelle mahdollisuutta. Olisin menettänyt niin paljon.

25/26 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta jos et olisi antanut sitä mahdollisuutta,  ei olisi tapahtunut mitään minkä taphtumattajääminen olisi harmittanut, ja se toinen avautunut vihtoehto olis ollut joko onnettomampi tai onnellisempi. Eli et olisi menettänyt mitään..

Ap:lle vastaten että Luottaa ei tarvitse eikä pidäkkään, mahdollisuuden voi antaa,  eikä mihinkään parisuhteeseen kannata rynnätä  rikkinäisenä, se vaan hajottaa enemmän, ja luottamuspula voi leitä muuhunkin lähipiiriin, kuten oitselleni kävi.

Tokikaan emme rupea kieltämään eitteikö itsesäälissä saisi piehtaroida ja kaikki miehet saa haukkua naisten hakkaajiksi, raiskaajiksi, pettäjiksi ja jättäjiksi, mutta kyllähän se suurelta osin voisi olla totta, tokikaan emma kaikki miehet sovi tuohon haarukkaan, no jättäjiin sovin itse. sehän on tekstarilla tai puhelimitse ihan helppoa. Puolustuksekseni sanon että useimmin ollut varsin hyvä syy jättää..

Kouluainkoina ensimmäinen tyttöystävä jätti minut puhelimitse, kun oli mennyt panemaan kännissä oppilasasunossa jotakuta, annoin anteeksi, mutta hän ei osannut itselleen antaa, enpä sitten ole ikinä neitoa nähnyt, minne lie hävinnyt.

Itsellä elämässä todellavähän ihmisiä kehen luotan ja täysin varmasti en oikeastaan yhtään kehenkään.

Leuka rintaan ja kohti uusia selkkauksia.

Vierailija
26/26 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset kyllä aina luottaa komeisiin miehiin vaikka ne pettäisivät 10 kertaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän