Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opiskelen Raumalla ja paikka ahdistaa...

Vierailija
24.01.2024 |

Olen asunut täällä jo kaksi vuotta, eikä tunne helpota. Ulkona tuulee AINA. Olen asunut kahdessa eri kerrostalossa ja molemmissa liikkui epämääräistä porukkaa (huumeidenkäyttäjiä) ja on tullut meluhaittaa omaan asuntoon. Osa-aikatöitä on vaikea löytää, koska sellaisia ei ole. Minulla ei ole autoa, joten matkustan kotipaikkakunnalle bussilla. Matka kestää melkein kolme tuntia..

Onko täällä ketään kohtalontovereita?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ennen kuin joku mainitsee Vanhan Rauman niin mainittakoon, että se on kaunis ja täynnä elämää vain KESÄLLÄ. 

Ap

Vierailija
2/8 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakoon vain,heti kun valmistut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viehättävä kaupunki!

Vierailija
4/8 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se varmaan juuri riippuu missä kohtaa asuu. Levoton kohta ei ole millään paikkakunnalla kiva. Rannikolla tosiaan tuulee, pitääkö ostaa suojaimia ja lämmittimiä. Karvahuppu. Kesäisin meri voisi olla hyvä kastautumispaikka, jos tietää rauhallisen rannan, vaikka kaverin kanssa. Tai näköalat. Kunhan ei huku tai kiipeile kalliolla. Onko kivoja rauhallisia paikkoja jossa voi käydä lähempänä, usein välimatkat ikäviä. Mitä paikkoja voi tutkia?

Vierailija
5/8 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä asun raumalla. Olen asunut täällä lähes koko ikäni. Turussa asuin nuorempana kun kävin armeijaa korppoossa ja sitten töissä olin turussa mutta muutin takas raumalle.

Raumalla on tuulista koska meri on lähellä. Talvella tää on ankea paikka tosiaan. Huumehörhöjä asuu ainakin sinisaaressa, samppusissa ja lajon asuin alueellakin.

Vierailija
6/8 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ennen kuin joku mainitsee Vanhan Rauman niin mainittakoon, että se on kaunis ja täynnä elämää vain KESÄLLÄ. 

Ap

Olen remontoinut ja maalannut aika monta vanhan rauman taloa.

Vierailija
7/8 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä asun raumalla. Olen asunut täällä lähes koko ikäni. Turussa asuin nuorempana kun kävin armeijaa korppoossa ja sitten töissä olin turussa mutta muutin takas raumalle.

Raumalla on tuulista koska meri on lähellä. Talvella tää on ankea paikka tosiaan. Huumehörhöjä asuu ainakin sinisaaressa, samppusissa ja lajon asuin alueellakin.

Ilmeisesti viihdyt kuitenkin paremmin täällä kuin Turussa?

Ap

Vierailija
8/8 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti viihdyt kuitenkin paremmin täällä kuin Turussa?

Ap

Kyllä minä periaatteessa raumalla viihdyn koska täällä on kavereita. Töitä täältä ei helposti saa mutta muuten on sopivan pieni paikka itselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi