Asioisitko vaatekaupassa jossa palvelee kirppisvaatteinen työharjoittelija?
Vaatteet noin 60-100 eur.
Myyjällä selkeästi tuunatut kirppisvaatteet ja kulahtanut shokkiväri.
100% varmuudella on tukitöissä.
Tekisikö mieli shoppailla???
Kommentit (44)
En myyjää arvostelisi. Kääntyisin liikkeen johdon puoleen. Kysyisin työpaikan arvoista ja työntekijöiden oikeuksien toteutumisesta.
Jos ei ole pakko pitää työpaikan vaatteita, pitäisikö yrityksen silti antaa työntekijöille säälinen toimeentulo, jotta voisi hankkia siistimmät kuteet. Tai puettua liikkeen vaatteisiin.
Imago
Arvot
Työntekijän oikeudet
Vierailija kirjoitti:
Kyllä asioisin. - En asioi kaupassa arvostelemassa myyjien vaatteita tai arvoimassa myyhien vaatetuksen hintaa. - En ymmärrä mitä väärää on tukityöllsitetyissä myyjissä.
Yliopisto-opiskelija
Eikö heille kuulu edes työvaatteet?
Omistaja ja 1 palkattu lävistäjä saavat upeat työvaatteet.
Tukityöllistetty pesee vessan, luutuua ja saa 9 eur?
15/17
Mistäs niin päättelet että olisi kaverini? En asu pääkaupunkiseudulla eikä ole kunnia tuntea ko. henkilöä. Rohkeutesi eikä liiemmin mielenkiintosikaan sitten riitäkään tuon riistetyn työharjoittelijan puolelle kun jotain pitäisi asioiden eteen oikeasti tehdäkin muuttaakseen niitä parempaan.. enpä yllättynyt.. Nykyihminen on tunnettu raukkamaisuudestaan. Uskaltaa mesota siellä missä ei tarvitse joutua laittamaan tikkuakaan ristiin.. muuta ei sitten uskallakaan..
Joo. Kunhan ei minulle väkisin myy kirppisjuttuja tai mitään muutakaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olette tällaisia? Tämä yhteiskunta niin ällöttävä ja sairas. Minun asiointiini ei vaikuttaisi mitenkään. Hyvä vain, että on näitä tukitoimia.
Eikö sille harjoittelijalle kuulu kuin 9 eur???
Ovat nuoria tyttöjä.
Työnä myydä unelmiensa vaatteita.
Vähän niinkuin tuhkimo..ainoo ero että ei oo häppy end
Kirppistely on statement. Vintage on kallista käytettynäkin.
Vierailija kirjoitti:
15/17
Mistäs niin päättelet että olisi kaverini? En asu pääkaupunkiseudulla eikä ole kunnia tuntea ko. henkilöä. Rohkeutesi eikä liiemmin mielenkiintosikaan sitten riitäkään tuon riistetyn työharjoittelijan puolelle kun jotain pitäisi asioiden eteen oikeasti tehdäkin muuttaakseen niitä parempaan.. enpä yllättynyt.. Nykyihminen on tunnettu raukkamaisuudestaan. Uskaltaa mesota siellä missä ei tarvitse joutua laittamaan tikkuakaan ristiin.. muuta ei sitten uskallakaan..
KIrjoita yritykselle huono arvostelu.
Loppuu riisto siihen:)
Vierailija kirjoitti:
Kirppistely on statement. Vintage on kallista käytettynäkin.
Mutta eikö ole outoa ostaa merkkivaate ihmiseltä joka näyttää köyhältä???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
15/17
KIrjoita yritykselle huono arvostelu.
Loppuu riisto siihen:)
En ole asioinut ko. yrityksessä niin ei ole aihetta arvosteluun mutta jos sinä olet ja havainnut riistoa ym. niin mikäänhän ei estä sinua kirjoittamasta ja katsoa mitä tapahtuu. Vai tapahtuuko yhtään mitään.
Oikeastaan tuollaisen myyjän asiakkaana saattaisi olla paljon mukavamoi asioida kuin sellaisen myyjän, koko olemus huokaa, kuinka hän on hyvin vakuuttsunut siitä, että minulla ei ole rahaa tai häne haluamaa aemaa, jotta ansaitsisin olla hänen asiakkaansa vaan tuon hänen hienoon myymäläänsä vain hiekkaa kenkieni pohjissa ja kysyessäni häneltä jotain keskeytän pahasti hänen ja kolleegansa juorumishetken minua edeltäneestä asiakkaasta, joka poistui samalla kun minä astuin sisälle.
Yliopisto-opiskelija
Kirjoittakaa underground helsingille 1 arvostelu.
Syy: harjoittelijoiden oikeuksien polkeminen.
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan tuollaisen myyjän asiakkaana saattaisi olla paljon mukavamoi asioida kuin sellaisen myyjän, koko olemus huokaa, kuinka hän on hyvin vakuuttsunut siitä, että minulla ei ole rahaa tai häne haluamaa aemaa, jotta ansaitsisin olla hänen asiakkaansa vaan tuon hänen hienoon myymäläänsä vain hiekkaa kenkieni pohjissa ja kysyessäni häneltä jotain keskeytän pahasti hänen ja kolleegansa juorumishetken minua edeltäneestä asiakkaasta, joka poistui samalla kun minä astuin sisälle.
Yliopisto-opiskelija
Mutta eihän sulla oo rahaa..oot ajan hukkaa..tuot hiekkaa liikkeeseen:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenhän se sun elämää liikuttaa että millainen se myyjä on?
Minua liikuttaa underground helsinki yrittäjä.
Ei anna edes työvaatteita harjoittelijoille?
Ole hyvä ja mene sinne meuhkaamaan jos tämä on sellainen asia että sulla vaikuttaa omaan elämääsi. Me ei täällä voida eikä haluta sun puolesta tehdä asialle yhtään mitään.
No eipä ole tapana arvostella sen paremmin myyjiä kuin asiakkaitakaan, vain tuotteilla on merkitystä. Tykkään persoonallisista ihmisistä, vaikka en itse kykenekään juuri massasta erottumaan muulla kuin keskimääräistä värikkääämmillä vaatteilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole hyvä ja mene sinne meuhkaamaan jos tämä on sellainen asia että sulla vaikuttaa omaan elämääsi. Me ei täällä voida eikä haluta sun puolesta tehdä asialle yhtään mitään.
Kysynkin vain mielipiteitä,
eli asiakaspalvelijaksi kävisi vaikka asunnoton mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysynkin vain mielipiteitä,
eli asiakaspalvelijaksi kävisi vaikka asunnoton mies?
Mikäli se asiakaspalvelija hoitaa työnsä moitteetta niin luonnollisestikin myös sillä asunnottomalla miehellä on ihmisarvo ja oikeus päästä sieltä kadulta ja pohjalta pois. Hyvä vaan jos joku nähnyt ihmisen ja antanut mahdollisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Kirppisvaatteethan ovat ihan yhtä siistejä kuin muutkin,kaupasta ostetut .
Eihän niitä kukaan sellaisiksi edes tunnista,ellet nyt sitten itse jollekin kerro.
Näiden harjoittelijoiden vaatteet eivät olleet siistejä:(
Ei kai se Allu tässä taas kauppaa itseään "selvästi samantasoiselle joten pitäis kelvata". Vai onko joku lähtenyt tuijotusta pakoon?
Ymmärtäisin jotenkin ap:n pöyristyksen, jos kyseessä olisi jokin luksusmerkkiliike, missä kulahtaneessa villatakissa hiippaileva myyjä yrittää esitellä asiakkaille Chanelia ja Louis Vuittonia.
Mutta näin pikaisella Googlauksella vaikuttaa siltä, että kyseisessä kaupassa myydään jotain Made in China -goottirytkyjä. Mitä ihmeen "merkkivaatteita" nuo on? Ja eikö kirppistely nimenomaan sovi tuon puljun alternative-imagoon?
Kirppisvaatteethan ovat ihan yhtä siistejä kuin muutkin,kaupasta ostetut .
Eihän niitä kukaan sellaisiksi edes tunnista,ellet nyt sitten itse jollekin kerro.