HPV, HIV, kondylooma, kuppa, tippuri, klamydia, herpes mycoplasma genitalium, satiaiset, täit, kirput syyhy....🕷🦠🧫 🤤😭😷🤢🤮
Mistä te miehet voitte olla ihan varmoja, ettei teidän baarilöydöllä ole mitään noista taudeista?? Osahan tarttuu ihan suudellessa ja ihokontaktin kautta. Osa ei parane koskaan, toisten hoitaminen taas kysyy rahaa ja hermoja.
Kyselen vaan kun täysin vastuuton ystäväni ei hoidata tautejaan ja elää hävettävän aktiivista baari-iltojen iloittelua ties kuinka monien miesten kanssa.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
klamydian
No eipä ollut kovin kummoinen tauti.
Vierailija kirjoitti:
Ai kumi vai? Kumi ei suojaa jos se luiskahtaa ja miehen kädet vetvoo omissa tai naisen paikoissa. Näppylät, kutina, punotus? Papilloomaviruksen on todettu tarttuvan myös reisien iholta, ei tietoa miten herpes.
Herpes nimenomaan tarttuu myös ihokontaktin kautta, hpv:n suhteen en ole vastaavasta kuullut. Herpeksessä tosin vaihtelee mm. sen mukaan kuinka pitkään on tautia (useimmiten tietämättään) sairastanut, sillä parin vuoden kuluttua virusta ei enää erity järin paljoa/usein - voi siis vaihdella ihan päivän tai jopa tunninkin mukaan, kuinka todennäköistä on tartuttaa virus toiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain ihmeen syystä nuo kaikki ovat määrällisesti räjähtäneet Suomessa. Lisäksi vielä luteet, täit ja torakat
Hyi
Jostain ihmeen syystä, tirsk.
Mikä ihme se syy voisi olla?
No jos ei vaikka seiso!
Aika oletus että baarissa on jotenkin niitä likaisia.
Mulla on herpes, sain entiseltä mieheltä joka oli ainoa kumppanini, kun humalassa antoi mulle suuseksiä ja ei huomattu siinä kunnossa että oli huuliherpes..
No söin pitkän estokuurin eli siis vuoden ja ei ole oireillut nyt ikinä uudestaan 10 vuoteen. Oon tosi terveellisesti elävä kuntosalilla viihtyvä hoikka siisti nainen ja silti mulla on tälläinen vaikka oon sen jo itse ns unohtanut. Oon vuoden tapaillut erästä miestä ja käytämme kondomia enkä ole tästä kertonut sillä riski on ihan mahdoton kun on suojaukset ja mulla ei ole ollut näppyjä kymmeneen vuoteen, en tiedä miten ihan asian esille jos joskus olisi ajankohtaista luopua kondomista kun herpeksellä niin iso stigma :/ pointti on se että ei herpes ole automaattisesti mikään likainen baarikiertopalkinto, vaan se on tosi monella ja hyvin monella jopa tietämättä kun on niin oireeton.
Ystävä ja ystävä.......... minkä taudin siis sait.