Mitä 9 kk ikäiselle joka ei syö puuroja eikä marjasoseita??!
Eli tuossa otsikossapa se kysymys nyt olikin... Tyttö ei tykkää mistään puuroista mitä olen itse tehnyt (hedelmäsoseet jne. makeutuksena kokeiltu), kaupan puuroista hieman uppoaa Muksun hedelmäinen puuro ja Muksun banaanipuurojauheesta valmistettava. Tällä banaanipuurojauheella vaan ei ainakaan mahda paljon ravinteellista lisähyötyä olla, joten en sitä hirveästi viitsisi syöttää...?? Mitkään itse tehdyt hedelmä- tai marjasoseet eivät uppoa, eikä myöskään kaupasta ostetut (tässä suhteessa ilmeisesti aika poikkeava?). Eli mitä aamupalaksi ja iltapalaksi? Liha-kasvis- ja kasvissoseet uppoavat kohtuullisesti, mutta ei niitäkään varmaan viittä kertaa päivässä viitsisi syöttää?! ;) Onko muita samassa tilanteessa ja miten olette ratkaisseet asian?
Emilda ja tyty 9 kk
Kommentit (4)
Hän söi kyllä riisipuuroa. Muita viljoja ei vielä ollenkaan tuossa iässä. Mites vauvojen jugurtit?
just tänä aamuna viimex kokeilin. Joskus välipalana on uponnu vajaa 1 purkki... Manna- ja riisipuuroa en ole kokeillut, voiko ne keittää Naniin vai miten ootte tehny?!
Keitin veteen mannapuuron ja riisipuuron, sit lisäsin hieman jäähtyneeseen puuroon maitojauhetta ripsauksen. Ja hyvin uppos.
Meillä herkkua oli jo 9kk ikäisenä joskus annettu weetabix tavallisella jugurtilla.
Oletko kokeillut mannapuuroa? Meillä ei meinaa ehtiä täyttää uutta lusikkaa, kun poika jo huutaa lisää :)