Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä loppuu seisokki kesken panon

Vierailija
24.01.2024 |

Miksi? Ilmeisesti en häntä kiihota kun tilanteessa ei ollut mitään uutta tai pelottavaa hänelle, ero yleensä se et silloin lopahtaa jos mä joskus harvoin yritän saada. Tekeekö se sen et sit ei seiso? Yleensä en edes yritä ja silloin homma toimii parhaiten. Miettinytkin et saako siitä kicksejä et tyydyttää tarpeensa munhun ajatuksella mut jos mä yritän hyötyä niin ei kiinnosta. Vai mikä vois olla? Piiiiiitkä suhde takana.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

liiana  sekeviaa tekstä

Vierailija
2/33 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiat paineet. Helpompi olla kovana omaan rytmiin kuin toisen ehdoilla. Siksi hain itsekin sildenafilia 60v täytettyäni. Silti välillä meinaa jännittää naimisen alkaessa, varsinkin jos viikon tauko edelliseen. Omaan rytmiin olisi helpompi ja varmempi. Meillä menty vaimon halujen mukaan, joten siksikin enemmän paineita itsellä. Toisinpäin niin voisi olla että pärjäisi ilmankin lisädroppia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on erektiohäiriö, luultavasti puristat liikaa erektion kannalta silloin kun itse haluat saada. Löysähkö erektio ei kestä tuota tilannetta mutta vika ei ole sinussa . Miehen pitäisi saada lääkkeet niin alkaisi kestää tiukemman puristuksen .  Jos ikää 40 tai yli tai huonoja elintapoja,ylipainoa niin alkaa olla turhan yleistä nykyään . 

Vierailija
4/33 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tarpeeksi innokas itse? Jos mies miettii haluatko oikeasti rakastella vai et, jos et näytä tai kerro kiihottumistasi ja halujasi voi tietynlaisen luonteen omaavalla lopua halut kun ei kaikki miehet ole itsekkäitä.

Vierailija
5/33 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetkö koskaan itse aloitusta?

Vierailija
6/33 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai saat sitten muullatavoin, ettei jätä ilman?

Vierailija
7/33 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nuo sanasi kertovat jo aika hyvin ongelman aiheuttajan eli se olet sinä:

"jos mä joskus harvoin yritän saada. Tekeekö se sen et sit ei seiso? Yleensä en edes yritä ja silloin homma toimii parhaiten."

Vierailija
8/33 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et tee koskaan aloitetta saattaa miestäsi sekin ahdistaa ja ei tunne itseään haluttavaksi.

Vierailija
9/33 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on joskus käynyt noin muutamana ajanjaksona. Se johtui suorituspaineista. Oltiin esim. puhuttu seksistä ja vaimo oli ollut sitä mieltä, että meidän seksi oli ollut luokattoman huonoa. Sitten kun oli alettu opastaa, miten sitä pitäisi hänelle tehdä, alkoi ajatella teknistä suoritusta, jolloin taas fiilis katoaa. Sitten seuraavalla kerralla pelkää, etteihän käy kuten viimeksi ja se jos mikä aiheuttaa erektion lopahtamisen. Mutta kun hetken makailee ja hyväilee vaimon erogeenisia alueita, laskee syke, kroppa rentoutuu ja halu voittaa taas jännityksen. Olen huomannut, että vaimo kuitenkin tykkää tauosta. Kun keskeytän rakastelun ja välillä siirrytään käsipeliin, käy vaimo sen jälkeen kuumempana kuin ennen taukoa, jolloin on menty enemmän rutiinin mukaisesti.

Vierailija
10/33 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko tarpeeksi innokas itse? Jos mies miettii haluatko oikeasti rakastella vai et, jos et näytä tai kerro kiihottumistasi ja halujasi voi tietynlaisen luonteen omaavalla lopua halut kun ei kaikki miehet ole itsekkäitä.

Juu eli silloin kun olen itse innokas/haluava (sen huomaa) niin silloin seisokki loppuu. Jos itseä ei haluta niin silloin homma toimii. Juu en usko et näin synnyttäneenä liikaa puristusta tulee 😊 toki aina yritän puristella.

Vierailija
11/33 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä ei vaan huvita nussia sinua!! Oikeesti jotain vaihtelua elämään ja seksiin, niin taas onnistuu! 

Vierailija
12/33 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä alkanut maistua puulta lähetyssaarnaaja ja veto loppuu ja oletko ruma?

Vierailija
13/33 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile paperimiestä. Lehti uutisoi "Paperiliitto julisti jättiseisokin"

Vierailija
14/33 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku huolestumisreaktio siinä miehelle päähän  välähtää, että nyt pitäis kyetä ja se sulkee vereisuonia. Tuosta olis nyt hyvä päästä yli. Joku toinen asento, jossa mies näkee vartalosi paremmin tai peilejä ym joka auttaa pitämään miehen kiihottuneena

Vierailija
15/33 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nuo sanasi kertovat jo aika hyvin ongelman aiheuttajan eli se olet sinä:

"jos mä joskus harvoin yritän saada. Tekeekö se sen et sit ei seiso? Yleensä en edes yritä ja silloin homma toimii parhaiten."

Ahaa, itsekäs vaimo kun joskus edes yrittää saada itsekkin. Eihän sellainen toki passaa!

Vierailija
16/33 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaaliterapia auttaa ja saatte asian kuntoon. 

Ongelma on monitahoinen ja kun seksuaaliterapeutin avulla ymmärrätte kuinka tilanne syntyy, pystytte voittamaan ne perussyyt. Lääkitys ei korjaa taustalla olevia ongelmia, toki parhaimmassa tapauksessa auttaa riittävään erektioon, mutta olisi tarkasteltava suhteen ongelmia, halun ja kiihottuneisuuden puutetta, naisen nautinnon puutetta, miehen nautinnon puutetta jne

Vierailija
17/33 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö käyttää seksin ammattilaista auttamaan?

Vierailija
18/33 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ehkä alkavaa sepelvaltimotautia? Kannattaisi tarkistaa kolesterolit ja verenpaineet sillä valtimoiden ahtautuminen voi näkyä ensimmäisenä erektion heikkenemisessä jo vuosia ennen sydäninfarktia. Nimimerkillä kokemusta on.

Sidenafiili ja taladafiili auttavat tähän suorituspaineen aiheuttamaan ongelmaan. Reseptin via-graan tai cia-likseen saa lääkäriltä varsin helposti.

Vierailija
19/33 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

liiana  sekeviaa tekstä

Ihan luonnollista, että tommosen sekopään kanssa muna pehmenee jo ennen orkkua.

Vierailija
20/33 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verenkiertohäiriö, itsellä oli samaa.

Toimiva resepti on 2g L-argiinia päivässä. Seksiä 3 kertaa viikossa kuukauden ajan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi