Tapailemani mies kommentoi, olet herttainen
Korjatkaa jos olen väärässä, minusta tuo adjektiivi ei osoita suurta ihastusta. Hän sanoi tuon rakastelun jälkeen.
Kommentit (32)
Haluaa jatkossa, että teet saparot, joissa on rusetit ja puet jonkun vaaleanpunaisen babydoll-mekon. Puret ujosti huulta ja katsot vähän sivuun kun ridaat kullilla. Ilmehdit söpösti ja äänimaailma on söpöjä pikkuvoihkaisuja.
Vittusaisinpa itsekinkullia ihastukseltani. Ihan sama, vaikka sanoisi monsteriksi sen jälkeen :D
Vierailija kirjoitti:
Haluaa jatkossa, että teet saparot, joissa on rusetit ja puet jonkun vaaleanpunaisen babydoll-mekon. Puret ujosti huulta ja katsot vähän sivuun kun ridaat kullilla. Ilmehdit söpösti ja äänimaailma on söpöjä pikkuvoihkaisuja.
Daddy 😻258
No mulle tapailumies sanoi noin tapailun lopettamisen yhteydessä. En pitänyt kovin positiivisena kommenttina.
Halveksuen sanottu. Mies on todennäköisesti sovinisti jonka maailmassa naiset ovat töysin eriarvoisia miehiin nähden.
Vierailija kirjoitti:
Tapailemani mies kommentoi, olet herttainen
Kiitos vain! Emme ole kyllä tavanneet, mutta otan kohteliaisuutesi vastaan. Mitä se tapailemasi mies kommetoi? Kuinka kauan olet ollut hºmo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Daddy 😻
Mä luulen myös, että ap on miehen mielestä söpö pikkupimppi, jota nai oikein mielellään. Muista katsoa häntä viattomasti isoilla simmuilla kun pusuttelet kikulia. Miehet tykkää alistaa ja objektoida naista ja tämä liittyy siihen.
Sitä saa mitä tilaa.
Mutta ensiksi kannattaa mennä oikeaan kohteeseen.
No mikä tuossa nyt taas oli niin väärin sanottu? Kohteliaisuus.
Eipä ole ihme että miesten kannattaa pysyä erossa naisista, tai katsoa ainakin erittäin tarkkaan kenelle edes suunsa avaa. Tahallaan väärin ymmärtäjiä suurin osa. Tervepäiset alkaa olemaan jo harvinaisuus.
Minusta ihan positiivinen kommentti. Ei pidä miettiä liikaa jotain yhtä kommenttia. Mitä jatkossa tapahtuu, on tärkeämpää.