Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko CV:seen laittaa työkokemukseen esim. serkun koirien ulkoilutus tai papan mökin remontointi?

Vierailija
23.01.2024 |

Voiko CV:seen laittaa työkokemukseen esim. serkun koirien ulkoilutus tai papan mökin remontointi?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jos haet ensimmäistä kesätyötä. Nuorilta odotetaan lähinnä reippautta ja sitä voi osoittaa tuollaisilla asioilla. Myös harrastukset kannattaa mainita.

Vierailija
2/24 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jos haet ensimmäistä kesätyötä. Nuorilta odotetaan lähinnä reippautta ja sitä voi osoittaa tuollaisilla asioilla. Myös harrastukset kannattaa mainita.

Entä jos olen 30 vuotias ja haen ensimmäistä oikeaa työpaikkaa?

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi, tuo valtionvarainministeri on ainoa mikä käy ja sitten se kun olit Mäkkärissä kesätöissä.

Vierailija
4/24 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on cv eessä  kesätyöt joita tein vuonna 1990 jolloin remontoin kunnan rakennuksia.

Vierailija
5/24 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista lisäksi Kaija-tädin varpaiden leikkuu

Vierailija
6/24 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketko myös oman koiran ulkoilutuksen työksi? Ja omasta lapsesta huolehtimisen?

Vierailija
7/24 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasketko myös oman koiran ulkoilutuksen työksi? Ja omasta lapsesta huolehtimisen?

En mutta kyllä jos serkun koirat ovat minulla hoidossa pari viikkoa niin kyllä se työstä menee

AP

Vierailija
8/24 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ on työtä, ihan sama saako siitä palkkaa tai onko virallista työsopimusta.

Vierailija
9/24 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ehdottomasti kannattaa laittaa, että olet 30v ja osaat ulkoiluttaa koiraa. Todella moni työnantaja arvostaa tuollaisia harvinaisia taitoja. Vielä kun lisäät siihen kuvan itsestäsi kypärä päässä ja lempilelusi kädessä, niin on kumma jos ei töitä tarjota.

Vierailija
10/24 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki voi, ilmoita ne vain "eläintenhoitona" ja "restaurointitöinä".

Vierailija
11/24 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo miksei voi muka? kun itse laitan siihen aina harrastuksiin: dokaamiseni. 

koska. se on totta.

-

Yksi 'vanhanliitonjuoppo' kertoo totuuden = suomi2024? Sen missä maa makaa,nykyisin.

Kun tulin tänne ensimmäistä kertaa vuonna 2006, täällä oli vain kaksi aika harmitonta narkkaria. Nyt heitä on huomattavasti enemmän kuin meitä rehellisiä juoppoja. Seura tekee kaltaisekseen, 'vanhanliitonjuoppo' toteaa.

Sen 'vanhanliitonjuoppo' kokee, että huumeet ja sekakäyttö lisäävät ihmisten arvaamattomuutta. Sekakäyttäjillä menevät pillerit, viinat, huumeet. Se saa ihmisen sekaisin.

-

ihan niin kuin tämäkin: suomi2024 = voi 'hyvin' pahoin. 

koska. se on "VAIN" totta.

Vierailija
12/24 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tosissasi!?

Vierailija
13/24 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on cv eessä  kesätyöt joita tein vuonna 1990 jolloin remontoin kunnan rakennuksia.

Minulla ei ole CV:eessä mitään joten jotain sinne pitää keksiä

AP

Vierailija
14/24 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaahan rehtorin lapsikin isänsä / äitinsä kautta tuppukylässä (Lahti) 2010- luvun alussa saamansa aineenopettajan sijaisuudet, joita teki kevään yo- kirjoitusten jälkeen paikallisissa kouluissa. Ne ovat hänen cv:ssä, kun hän 10 vuotta myöhemmin valmiina hakee lehtorin virkaa.

Vierailija
15/24 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vaan toki voi laittaa, mutta nauraisin kyllä itseni tärviölle tuollaisista rekrytointitilanteessa.

Vierailija
16/24 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi laittaa mutta kannattaa yrittää mainita vain relevantit asiat. Esimerkiksi peruskoulun päättötodistuksen keskiarvoa ei välttämättä hyödytä mainita.

Vierailija
17/24 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis ollut doggy sitter ja remonttiapulainen. Tietenkin laitat ne CV:seen! 

Ihmiset harrastaa näissä ihan oikeaakin vilppiä ja nimenomaan ne pyrkyrityyppiset.

Vierailija
18/24 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole CV:eessä mitään joten jotain sinne pitää keksiä

AP

Laita: koulutus, tutkinnot, kurssit ja kielitaito

Työkokemus

Vierailija
19/24 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka voi olla 30-vuotias ilman mitään työtä? Oletko elänyt pyhällä hengellä? Et ole vakuuttava työnhakija.

Vierailija
20/24 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakin jotkut tekee ihan palkalla koiranhoitotöitä. eli ihan on hyviä juttuja remontointi ja koiranhoitokokemus.

aikuisella voi olla opiskelu ja siksi ei ole työkokemusta.jos opiskelee perähikiällä, siellä ei ole kesätyöpaikkoja koska ei ole kahviloita tms.mitään palveluja tai työpaikkoja. kaupungit on eri asia.

kaikki tekeminen on hyvästä ja osoittaa että ihminen osaa tehdä tarvittavia hommia.