Millainen mies minulle sopisi?
Perhettä ei ole.
Muutin huonosta kodista 16 vuotiaana, en tiedä ovatko edes elossa.
Olen lapseton, työssäkäyvä.
Säästöjä on yli 100 000 eur
Ikää on 55 v
OLen kaunis hoikka (en laiha) , näytän nuorelta ja viattomalta.
Minulla on taipus räjähtää jos minulta stressaantuneena vaaditaan täydellistä kodin puhtautta ja elämänhallintaa.
Ystäviä ei ole.
Olen supersosiaalinen ja älykäs.
Eli pystyn keskustelemaan hymyillen helposti vaikka presidentin kanssa.
Lapsuuden ja nuoruuden kokemukset estäneet syvät ystävyyssuhteet
Tai niitä on ollut, mutta en ole hankkinut uusia.
Jos joku jaksoi lukea ..niin kertokaapa
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivistynyt eronnut/leski jonka lapse jo aikuisisia. About samaa ikää. Yleensä ovat aika rentoja kun ruuhkavuodet ohi mutta elämänhallinta kunnossa jos ovat itse perheen kasvattaneet. Ei tietenkään aina.
Niin ..pelottaa vaan se , että joudun tekemään niille lapsille joulua ym vapaa ajan passausta.
En kokkaa .
Sitten ne miehen sukulaiset kyselee minun suvustani.
Näkisitte ihmisten ilmeet kun kerron.
Tavallinen ihminen ei ymmärrä.
Ap
Harvemmin se miehillä on jatkuvaa lasten passausta ja joulun viettoa aikuisten lasten kanssa varsinkaan jos eronnut ja lasten äitikin on mukana heidän elämässään. Ja jos mies on n57 niin tuskin se sinun sukukaan niin merkityksellinen on kun kukaan varmaan ei odota että hankitte lapsia ym.
Ymmärrän että pelottaa mutta uskon ettei enää tuossa vaiheessa elämää kannata ottaa paineita muiden ajatuksista jos löytää oikean henkilön.
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän tuolla 100 tonnilla tekis vaikka mitä matkoja ja ryyppäyksiä. Eihän sua haittaa jos käyn niiden avulla välillä vieraissa?
M50
TRollit saapuneet.
Tervetuloa
Ne rahat ovat eläkesäästöni.
terkuin ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivistynyt eronnut/leski jonka lapse jo aikuisisia. About samaa ikää. Yleensä ovat aika rentoja kun ruuhkavuodet ohi mutta elämänhallinta kunnossa jos ovat itse perheen kasvattaneet. Ei tietenkään aina.
Niin ..pelottaa vaan se , että joudun tekemään niille lapsille joulua ym vapaa ajan passausta.
En kokkaa .
Sitten ne miehen sukulaiset kyselee minun suvustani.
Näkisitte ihmisten ilmeet kun kerron.
Tavallinen ihminen ei ymmärrä.
Ap
Harvemmin se miehillä on jatkuvaa lasten passausta ja joulun viettoa aikuisten lasten kanssa varsinkaan jos eronnut ja lasten äitikin on mukana heidän elämässään. Ja jos mies on n57 niin tuskin se sinun sukukaan niin merkityksellinen on kun kukaan varmaan ei odota että hankitte lapsia ym.
Ymmärrän että pel
Kiitos
Ehkä se että olen ollut koko ikäni saman ihmisen kanssa saa minut pelkäämään. ap
Olet supersosiaalinen mutta yksinäinen? Tuo ei voi olla totta, tarkoitatko että olet kova puhumaan ja aina äänessä, etkä osaa kuunnella muita? Se ei ole sosiaalisuutta vaan sitä, että puhuu paljon.
Sosiaalinen ihminen osaa kuunnella, ja he saavat väkisinkin ystäviä. Tuntuu että olet muutenkin hieman pihalla itsesi kanssa. Kannataisiko hankkia pari naisystävää, matkustella ja tutustuisit itseesi paremmin, jotta tietäisit mitä haluat?
Olet tavallinen suomalainen nainen.
Minun mommoni teki lapsen vielä sinun iässä. Olit saman ikäinen kun minä ja veljeni. Siis oma setäni oli minua kaksi vuotta nuorempi.
Turvapaikanhakijamies.
Omaishoidettava dementikko.
Siinäpä ne.
Annatko miehen nuolla peräaukkoasi?